Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5757 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפי מה שאני מבין, מנועי V5 ו-V6 של פולקסווגן גולף, הם למעשה מנועי VR. זה מנוע כימעט טורי עם צילינדרים שמסודרים בשחמט.

בנוסף, כמות מייסבים שלהם כמו למנוע טורי של אותה כמות צילינדרים.

הבנת לא נכון.

לרוב, למנועי V6 יש זוית של 90 מעלות בין שתי חטיבות הצילינדרים, ואילו למנוע ה VR6 יש זוית צרה מאד של 15 מעלות בלבד, ובנוסף אין שתי ראשי מנוע אלא ראש בודד משותף לשתי החטיבות.

הראשונים שעשו שימוש במנוע במבנה דומה היו לנצ'יה, עם הפולביה של סוף שנות ה 60', אלא ששם היה מדובר במנוע 4 בוכנות בנפח קטן יחסית.

כמות המיסבים במנוע VR זהה לזו של מנוע V רגיל.

פיתוח מנוע ה VR6 היה ארוך יחסית, בעיקר בשל בעיית קירור ראש המנוע הגדול יחסית ואגירת החום הרבה בו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
אז למה הם עברו למנועי V בשנים האחרונות?

היה להם גם תפיסה שלהוציא מנועים אטמוספרים "חזקים" ללא טורבו. (כמו המנוע של ה- M5, M3)

שזכו בכמה שנים ברציפות במנועים הטובים ביותר של איזה תחרות באירופה.

 

ולאחרונה בגלל כל התקנות של איכות הסביבה העולמי הם עברו למנועים מוגדשים.

כמו המנוע שהם פיתחו עם פיג'ו שנמצא ב-207 GTI וגם במיני החדשה.

 

טל - כמו שכבר ציינת כל הקטע של הקטנת נפחים והוספת טורבו זה בגלל הפחת זיהום אוויר.

 

וזה לא שהם הפכו לירוקים - כאשר רגולטור קובע לכל יצרן לאיזו רמת זיהום ממוצעת לכל קשת הדגמים הוא צריך להגיע - אז אפילו M3 מקבלת מערכת STOP AND GO שמדוממת לך מנוע בכל פעם שאתה עוצר :oops::oops::oops:

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

הראשונים שעשו שימוש במנוע במבנה דומה היו לנצ'יה, עם הפולביה של סוף שנות ה 60', אלא ששם היה מדובר במנוע 4 בוכנות בנפח קטן יחסית.

.

 

אההמ אההמ...

 

תדגיש גם בבקשה שלנצ'יה היו הראשונים לפתח ולהציע מנועי V6 במכוניות סדרתיות. 8)

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם

ואם כבר נגענו בלנצ'יה, כדאי להזכיר את מנוע הבוקסר 4 בוכנות של הלנצ'יה גמא, וכן את הלנצ'יה תמא 8.32 שהיתה המכונית הנעה קדמית הראשונה שהונעה במנוע V8 רוחבי (של פרארי).

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

 

תדגיש גם בבקשה שלנצ'יה היו הראשונים לפתח ולהציע מנועי V6 במכוניות סדרתיות. 8)

 

אני חושב שבעיקר צריך להדגיש את המילה היו :lol:

 

סתם סתם - אבל חבל לראות שמאגדה נשאר רק סדנה לפיאטים מחופשים :cry:

טו טוב - עוד לא אבדה תקוותנו :wink:

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

×
×
  • תוכן חדש...