Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6283 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מנסיון אישי שלי

מ.מ.מ לא הכי אמינים

כשהלכתי ליבואן סיאט בשביל להוציא את האוטו, ביצעתי איתם טרייד אין, הם ביקשו שאקח את הרכב לבדיקה במכון הנ"ל בבני ברק כדי שאוכל להעביר אותו לאחר מכן לאוטו-דיל

יש לציין שרכבי הקודם שברולט אופטרה ספורט (או דייהולט כפי שנהוג בפי הפורום[שכבר התרגלתי לעוקצנות :lol:]) היה שמור מאוד, והיה עימי 4 שנים מרגע הוצאתו מUMI.

בכל אופן, בבדיקת המכון נמצאו פתאום 101 תקלות וטענות מצד מ.מ.מ מה שגרם לסוכן בסיאט לבקש ממני להוריד את המחיר ב15 אלף ש"ח

כמובן שלאחר ויכוחים ובקשות שהאוטו ייבדק במוסך מורשה של UMI, החליטו בסיאט לתת את המחיר הראשוני עליו סיכמנו, יחד עם תוספות סוכן ועוד כמה דברים, כדי שזה יהיה בדיוק כמו במעמד חתימת החוזה...

מאז אני יודע - מ.מ.מ לא הכי אמינים

Confidence In Motion

פורסם

לאבא שלי היה בדיוק אותו סיפור.

4 שנים אחרי שקנה פולו קלאסיק החליט להשתדרג.

ניגש עם האוטו החדש לחלוטין(חניה תת קרקעית ונסע 22K ק"מ :lol: )לצמפיון שהפנו אותו ל מ.מ.מ. שהחזירו אותו לסוכן עם הורדה של 15% על קצה שילדה!:shock:

 

הטענות של אבא שלי שהצבע עוד מקורי על כל האוטו אז איך קצה שילדה, אף אחד לא התעניין.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

משום מה הפקפוק הראשון שלי הוא ברמת הטלפון מ-מ.מ.מ.

 

אתה בטוח שזה היה הם ולא סתם איזה חבר של הסוחר?

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

ל-מ.מ.מ בהרצליה באתי פעמיים לבדיקת רכב + אני מעביר את הרכב טסט שם כל שנה ואני מרוצה. לפי דעתי, הם מקצועיים ברמה גבוהה.

 

בקשר לבדיקה, זה באמת נשמע מאוד ערמומי, אני הייתי עובר לרכב הבא.

פורסם

ליוסי ולשאר המגיבים שלום

 

ראו שרשור חדש שפתחתי איך למזער נזקים ברכישת רכב חדש. כולל נוסח החוק

 

במקרה שלך דרוש מממוסך היבואן את החזר הוצאות הבדיקה.

 

יש ביכולתך גם להגיש תלונה על הסוחר אם זה לא פעל כפי שהחוק מחייב.

 

חג שמח

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הסתרת המידע תלוי במדיניות יבואן הרכב.

 

למשל, ברשת צ'מפיון לא הסכימו להראות לי שלא לדבר על להדפיס לי את היסטוריית הטיפולים של הרכב הנוכחי (וגם שני הקודמים) מכיוון שהם בוצעו ע"י הבעלים הקודמים של הרכב, ולא מעניין אותם שאני כיום הבעלים הרשום.

הם מוכנים להשתמש במידע הזה רק כדי לבדוק מתי בוצע טיימינג או דברים כאלה...

 

ברכב הנוכחי דרשתי מהבעלים לפני הרכישה להוציא עבורי תדפיס של היסטוריית הטיפולים מהיום הראשון שהרכב היה על הכביש בשביל לא לשבור את הראש בעתיד.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
הסתרת המידע תלוי במדיניות יבואן הרכב.

 

למשל, ברשת צ'מפיון לא הסכימו להראות לי שלא לדבר על להדפיס לי את היסטוריית הטיפולים של הרכב הנוכחי (וגם שני הקודמים) מכיוון שהם בוצעו ע"י הבעלים הקודמים של הרכב, ולא מעניין אותם שאני כיום הבעלים הרשום.

הם מוכנים להשתמש במידע הזה רק כדי לבדוק מתי בוצע טיימינג או דברים כאלה...

 

ברכב הנוכחי דרשתי מהבעלים לפני הרכישה להוציא עבורי תדפיס של היסטוריית הטיפולים מהיום הראשון שהרכב היה על הכביש בשביל לא לשבור את הראש בעתיד.

 

קיים חוק שתוקפו מיום 6.12.08 המחייב את היבואן למסור את המידע לבעל הרכב.

החוק מצ"ב

http://web1.nevo.co.il/Law_word/law01/999_979.doc

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...