Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[שאלה] האם בעל חיים נחשב ל"נוסע"?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6441 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
משנעצר ע"י המשטרה טען כי יש באמתחתו קופסא עם נמלים והציג אותה בפני השוטר. (מזכיר למישהו את סיפורי הקב"ן?)

במשפט שנערך לו הוא יצא זכאי מכיוון שלשון החוק לקתה בחסר.

השוטר היה צריך לתת לו דו"ח על זה שהוא מסיע נוסעים לא חגורים, ו(תלוי בכמות הנמלים)יותר מהמותר ברשיון הרכב.

אבל אז בעצם השוטר היה יוצא אידיוט אם זה היה מגיע לבית משפט. אם זה נכון, הבנאדם גאון.

פורסם

מה שכן מומלץ שבגלל שאי אפשר לקשור את הכלב לחגורת בטיחות, לשים אותו על הריצפה בין המושב האחורי לכסא הנוסע שליד הנהג ולהצמיד את הכסא כדי שיתן תמיכה לגוף הכלב (בלי ללחוץ עליו יותר מידי).

בהתחלה הכלב לא יאהב את הרעיון אבל הוא יתרגל וככה זה גם הכי בטיחותי שהוא לא יעוף במקרה של תאונה ויפגע בך או בשאר הנוסעים.

 

+1.

זה מה שאני בדר"כ עושה עם הכלבה שלי.

עוד דרך דומה שאני משתמש בה לפעמים היא הנחת הכלבה על רצפת המושב הקדמי והצמדת המושב הקדמי קדימה כמעט עד הסוף, כך שהכלבה שלי נתחמת בין המושב הקדמי לחלל שמתחת לתא הכפפות (לא לדאוג, זה מספיק לה - היא קטנה) ואז אין הפתעות.

אכן, היא לא אהבה את זה בהתחלה - אבל התרגלה, ולי זה חסך דאגות וסיכונים מיותרים בזמן נסיעה.

 

ולזה ששאל איזה מתקנים יש : חוץ מהרתמות, ראיתי פעם באתר כלשהו מן מתקן בצורת "שק" מבד כזה שבתוכו מכניסים את הכלב והמתקן עצמו מתחבר לעיגוני חגורות הבטיחות שבאוטו.

לצערי, עדיין לא נתקלתי בזה בחנויות לחיות מחמד שאני מסתובב בהן, אבל אולי במקומות אחרים מייבאים את זה.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

בדרך כלל אני שם את הכלבה על הריצפה מקדימה (לפני המושב הקדמי) ומישהו מחזיק אותה כי הוא יושב על מושב הנוסע.

היא יושבת שם ויש מספיק מקום גם לה וגם לנוסע.

פורסם

אם משתמשים במתאם של חגורת הבטיחות לכלבים חייבים להשתמש בריתמה לכלב ולא בקולר (אשר בברקס החרום הראשון ישבור לכלב את המפרקת).

 

המתאמים מגיעים ב 3 גדלים שהם בעצם ל עומסים בהתאם למשקל הכלב.

 

עד 10ק"ג.

עד 30ק"ג.

עד 50 ק"ג.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אם זה מעניין מישהו, ניתן לקנות חגורות מיוחדות ע"מ לקשור את הכלבים ברכבים.

לכלב שלי יש בוסטר (יותר בטוח)

יש לו גם תחתונים (הרוטווילר של השכן מקנא) וגם כובעונים (הרוטווילר של השכן מסורס)

 

ד"א- משהו שחלקכם יאהב (שוטר אהבל):

לפני מס' שנים עת היותי מתנדב נוער במד"א הגענו לאבטחת חילוץ. (מיכלית שהתהפכה לתעלה. הנהג כבר בביה"ח, מאבטחים את צוותי המנוף, כיבוי, איכה"ס ומשטרה)

לאחר שעה של שיעמום פניתי לאחד השוטרים ה"אינטלגְנָטִים" ושאלתי אותו (מבלי לדעת מה עמדת החוק)

-נכון שעל פי חוק אסור להושיב כלב גדול במושב הקדמי?

-נכון.

-ואם הנהג עיוור ומדובר בכלב נחייה שלו?

-אה, זה משהו אחר.

-אז מותר או אסור?

-במקרה כזה, מותר!

 

מיותר לציין שהשוטר לא הבין למה אני צוחק עד שנפלתי על הרצפה מרוב צחוק.

אני לא מאשים אותו, יותר מדי אדי סולר.

 

 

רפי לין- פה כתוב אנשים, אני לא יודע מה המקור שלהם

מחפש ווספה לחלקים\חלקים לווספה לטובת פרוייקט.

כשאין סוס, גם חמור טוב. (רק שלא יהייה פרד)

לא בשביל כולנו הנשימה הבאה מובנת מאליה- לחץ לפרטים.

×
×
  • תוכן חדש...