Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6469 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה התחילה המגאן שלי (2000) להשמיע רעש בשעת נסיעה, רעש שהולך וגובר עם מהירות הנסיעה עד לרמות בלתי נסבלות כבר ב-70 קמ"ש. בתחילה חשבתי על בעיה בגיר, אבל לא נשמע שהרעש מהמנוע ומד הסל"ד לא מראה עלייה כלל.

 

בביקור במוסך, וכבר בבדיקה בנסיעה (לאחר מכן הועלה הרכב על הליפט) קבע המכונאי שיש להחליף את המיסבים האחוריים והבעייה תיפתר. השאלות שלי הן:

 

1. האם האבחנה הגיונית הן מתיאור הבעיה והן מאורך החיים הצפוי של החלקים?

2. האם מחיר של 800ש"ח הוא מחיר הוגן לחלפים + עבודה?

 

תודה מראש,

Renaultrap

פורסם
לאחרונה התחילה המגאן שלי (2000) להשמיע רעש בשעת נסיעה, רעש שהולך וגובר עם מהירות הנסיעה עד לרמות בלתי נסבלות כבר ב-70 קמ"ש. בתחילה חשבתי על בעיה בגיר, אבל לא נשמע שהרעש מהמנוע ומד הסל"ד לא מראה עלייה כלל.

 

בביקור במוסך, וכבר בבדיקה בנסיעה (לאחר מכן הועלה הרכב על הליפט) קבע המכונאי שיש להחליף את המיסבים האחוריים והבעייה תיפתר. השאלות שלי הן:

 

1. האם האבחנה הגיונית הן מתיאור הבעיה והן מאורך החיים הצפוי של החלקים?

2. האם מחיר של 800ש"ח הוא מחיר הוגן לחלפים + עבודה?

 

תודה מראש,

Renaultrap

זה אולי המחיר למיסב מקורי, בדוק אפשרות של התקנת מיסבים תחליפיים אך הקפד על שימוש במיסב מחברה טובה ולא זבל סיני שלא יחזיק מעמד שבועיים.

פורסם

האמת, אני קיבלתי הצעה בזמנו למיסב אחורי לסיטרואן קסארה - 280 ש"ח כולל מע"מ.

המחיר היה קצת גבוה, אז שמתי בסוף חלק תחליפי - 70 ש"ח כולל מע"מ + 70 ש"ח עבודה במוסך מכונאות כללית.

 

בינתיים זה מחזיק יופי כבר 15 אלף ק"מ.

אין לי מושג כמה זה יחזיק בהמשך - אבל בהתחשב בכך שבמחיר של מיסב מקורי + עבודה אפשר להרכיב שלושה תחליפיים, נראה לי ששווה להמר.

פורסם

מחיר מייסב מקורי אחורי של מגאן הוא 280 ש"ח בערך.

יש לך מייסבים תחליפיים של חברת SKF שהם לא פחות טובים מהמקוריים (שהם תוצרת חברה יפנית כלשהי - לא זוכר את השם),

וניתן לקנות אותם בחנות היבואן בת"א.

Veni Vidi Vici

פורסם

תודה על העזרה.

מדובר במוסך מורשה יבואן, אז אני מניח שההצעה היתה לגבי מיסבים מקוריים (אם כי אוודא זאת). אם מיסב אחד עולה כ-280, נראה לי סביר 800 כולל עבודה. מישהו גם אמור לקבל תמורה על העבודה (ולא דרשו ממני תשלום על בדיקה). אחרי הכל, אשתי לקחה את הרכב למוסך ונראה שהמחיר שנקבע לא כולל גם תוספת-אישה-באה-למוסך!

 

תודה על הטיפ לגבי ת"א, אבל לגולם מוטורי כמוני עדיף לא להיכנס לעולם התחליפים(?) :wink:. אגב, אני מאיזור חיפה- יש גם פה באיזור משווק של SKF?

פורסם

בטוח יש אבל תצטרך גם שמוסך כלשהו שיכניס לך את המייסבים החדשים בתוך הנאבה ע"י פרס.

לדעתי, מחיר סביר אם זה כולל כבר הכל.

Veni Vidi Vici

×
×
  • תוכן חדש...