Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רמזור אדום - שאלה תיאורטית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8225 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
1.

2. זו בעיה בחוק. סעיף אחד אומר שאם יש הולך רגל על המעבר אתה _חייב_ לעצור, בעוד חוק אחר אומר שאתה חייב לתת להולך הרגל לעבור בבטחה, כלומר אין חובה לעצור.

 

האם תוכל להפנות אותי לתקנה המחייבת עצירה בכל מקרה? לי לא ידוע על כזו.

 

החוק:

67. הולכי רגל במעבר חציה

א. נוהג רכב המתקרב למעבר חציה, והולכי רגל חוצים במעבר, יאפשר להם להשלים את החצייה בבטחה, ואם יש צורך יעצור את רכבו לשם כך.

 

ברור שהדרך הנורמלית להבין את זה היא שאין חובה לעצור, אבל אפשר גם כך (ואני לא סתם מתרץ או משהו, כבר היו הרבה מקרים של כל מיני דרכים להבין את החוק - ראו כל מיני תמרורי "עצור" עם תמרור "באישור קצין משטרה" מתחתיהם):

אם נהג מתקרב למעבר חציה, והולך רגל חוצה בו, הוא חייב לאפשר לו להשלים את המעבר. נכון שזה הרבה יותר קלוש מההסבר הראשי, אבל עדיין (וידועים לדוגמא טסטרים שמכשילים על זה)

 

לא דיברתי על פרשנות ובטח לא על הכשלה של טסטרים. אמרתי שיש שתי תקנות שסותרות זו את זו, האחת לא מחייבת עצירה (תקנה שמוכרת גם לי), ותקנה שכן מחייבת עצירה. אשאל שוב, האם היא קיימת או שמדובר על פרשנות שלך? (תמרורים באישור קצין אינם רלוונטים כי אז הוראת התמרור היא שמחייבת עצירה, ולא התקנה).

 

אני לא מצאתי משהו כתוב יותר ברור (ז"א אתה צודק בינתיים :(:) )

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה

×
×
  • תוכן חדש...