Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

306S16 מסויימת והשוואה קטנה ...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8225 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קצת סדר:

 

הדגמים שיובאו לארץ בשנים 94-95 נקראים S-16

2.0 ליטר, 16 שס', 155 כ"ס (על הנייר), 5 היל'

 

ב- 96 לא יובאו 306 ספורטיביות

 

מ- 97 הדגמים נקראים GTI-6

2.0 ליטר, 16 שס', 167 כ"ס (6 היל')

 

האוטו שבצילום הוא ה- 306 ראלי - האוטו לא יובא לארץ

היא מבוססת על ה- GTI-6 אך קלה ממנה במשקל ע"ח הפינוקים הסטנדרתיים (ח"ח, מזגן וכו')[/b]

Don't imitate - innovate!!!

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
קצת סדר:

 

הדגמים שיובאו לארץ בשנים 94-95 נקראים S-16

2.0 ליטר, 16 שס', 155 כ"ס (על הנייר), 5 היל'

 

ב- 96 לא יובאו 306 ספורטיביות

 

מ- 97 הדגמים נקראים GTI-6

2.0 ליטר, 16 שס', 167 כ"ס (6 היל')

 

האוטו שבצילום הוא ה- 306 ראלי - האוטו לא יובא לארץ

היא מבוססת על ה- GTI-6 אך קלה ממנה במשקל ע"ח הפינוקים הסטנדרתיים (ח"ח, מזגן וכו')[/b]

 

תודה על ההסבר. מה עם הXSI?

פורסם
קצת סדר:

 

הדגמים שיובאו לארץ בשנים 94-95 נקראים S-16

2.0 ליטר, 16 שס', 155 כ"ס (על הנייר), 5 היל'

 

ב- 96 לא יובאו 306 ספורטיביות

 

מ- 97 הדגמים נקראים GTI-6

2.0 ליטר, 16 שס', 167 כ"ס (6 היל')

 

האוטו שבצילום הוא ה- 306 ראלי - האוטו לא יובא לארץ

היא מבוססת על ה- GTI-6 אך קלה ממנה במשקל ע"ח הפינוקים הסטנדרתיים (ח"ח, מזגן וכו')[/b]

 

היתה עוד 306 ספורטיבית שהגיעה לארץ בכמויות קטנות מאוד. היא הגיעה אחרי מתיחת הפנים הקטנה (פנסים ופגושים עגולים יותר).

היה לה מנוע 2.0 עם 138 כ"ס (לדעתי אותו מנוע כמו של 206GTI), היא נמכרה במקביל ל-306 GTI-6 לתקופה קצרה מאוד (98-99 ?).

 

סימני זיהוי- ג'נט של 306S16 על 306 MK2.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

שלום לכם

 

בקשר לכוח המנוע בטורים נמוכים, אני בתור בעלים של ZX 16V

יכול להגיד שהמנוע מקבל מעין מכת כוח ב- 3500 סל"ד, עולה בזריזות

ל- 6200 סל"ד שם הוא מקבל עוד מכה חביבה עד למנתק ב- 7200 סל"ד

(עם צי'פ). בכל הנוגע לזמינות מומנט, הרכב יוצא מסיבוב קצר בהילוך שני בסביבות

ה- 3500 סל"ד בשריקת גלגלים חביבה ביותר, דבר המאפשר, לי לפחות,

למשוך את הרכב החוצה מהסיבוב בצורה מדוייקת.

אומנם אין לו את המומנט שיש לטורבו, אבל הוא בהחלט מהנה.

בקיצור לא הייתי אומר מנוע מת מתחת ל- 4000 סל"ד

ZX1


×
×
  • תוכן חדש...