Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6677 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה התחילו לקפוץ אצלי הדיסקים, לא דיסק אחד, כולם! האם הדיסקים לניקוי עיניות עוזרים? או שזאת יכולה להיות בעיה אחרת?

כאמור הבעיה לא בדיסקים, אין שריטות ובולשיט.

הרדיו דיסק מחברת סאונד סטורם.

 

תודה לעוזרים.

פורסם

כנראה בולם הזעזועים שלך מת. גש למתקין, שיבדוק.

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

מענין אותי האם יש קשר בין עוצמת הווליום לקפיצות?

כי שמתי לב שכשאני מגביר מעל 30(המקסימום אצלי זה 47) אז הרעידות גוברות עם כל הגברה.

פורסם
מענין אותי האם יש קשר בין עוצמת הווליום לקפיצות?

כי שמתי לב שכשאני מגביר מעל 30(המקסימום אצלי זה 47) אז הרעידות גוברות עם כל הגברה.

 

יש לך סאב?אם כן אז זה בגללו הוא גורם לדיסק לזוז,וזה מניסיון אישי

BMW Z4 2008 ידנית!:twisted:

 

מאפס למאה בחמש שניות

פורסם

יהודה , מה יהיה אם הציטוטים ?!

 

אם הסאב שלך גורם לדיסק לזוז . אז או שהסאב שלך יותר חזק משל אליקו (לא ממש נראה לי , אבל יתכן ), או שהדיסק שלך הוא גם כן נגן מדבקה סיני , או שההתקנה שלו עלובה

בברכה יהודה

פורסם

יש לי מכשיר פשוט כרגע.

והסאב שלי לא מקפיץ אותו.

 

אז אני ממש לא מאמין שזה הסאב.

אני מציא לקנות מכשיר של חברה טובה ולא זבל!

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

כמה זמן יש לך את ה"סאונד סטורם". יש מצב שהוא כבר עשה את שלו?

מניסיון שלי עם מכשיר קנווד אחד לפחות, ברגע שמתילים לקפוץ דיסקים הבעיה רק הולכת ומחמירה, ניקוי עם דיסק וניקוי העין לא הוכיחו את יעילותם.

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם

אין לי לא סאב ולא נעלים, מאיפה הסקתם את זה בכלל?:lol:

 

הרדיו דיסק בן כמה חודשים(נקנה מתצוגה) יש לי אחריות עליו אבל אני לא יודע אם הבעיה מספיק חמורה בכדי לממש אותה.

 

סאונד סטורם עד כדי כך גרועים?

פורסם

יש לך אחריות?

תהיה ישראלי גם בקטע הזה ונצל אותה

אני בטוח שאם תלך למקום שממנו קנית ת המערכת יסדרו לך אותה והקפיצות יפסיקו.

שווה לנסות לא?

Justy For Ever

תחת פרוייקט קוסמטי "קטן",בקרוב תמונות!

×
×
  • תוכן חדש...