Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גשרי תאורה של משטרה, וכיו"ב.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6788 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

 

לאחרונה יצא לי לראות ולשים יותר לב לתופעה מעצבנת. אצלנו במעלה אדומים, המשטרה מסתובבת ה-מ-ו-ן וגם הביטחון. הביטחון, לא הוא שמפריע. אלא המשטרה. האורות שלהם, שך הקוז'אקים, פשוט מסנוורים!

 

אני נמצא בקומה 2, והקוז'אק של המשטרה עושה לי דיסקו בסלון!!

 

האם קרה לכם פעם מקרה דומה? אם כן, מה עשיתם, ומה אתם ממליצים לעשות.

 

תודה,

מנחם פ.

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

אין מה לעשות... משטרה בתפקיד 24 שעות, זכות מלאה לכחולים/כחולים אדומים בהתאם - 24 ש', בכל מקום.

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED

פורסם

יש הוראה שבשעות מסויימות של הלילה באיזורי מגורים יש לכבות את הצ'קלקות..

תנסה להתקשר לתחנת המשטרה (לא מוקד 100) ליידע אותם כי זה מפריע לתושבים.

יכול להיות שיקבלו את הערתך ויתזכרו את השוטרים לכבות את הצ'קלקות בתוך אזורי מגורים.

יכול להיות שלא יקבלו את הערתך ויתזכרו אותך שהמשטרה מסתובבות עם צ'קלקות בעיקר על-מנת להראות נוכחות, דבר שתורם במניעת הפשיעה.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

לא קרה לי בבית כזה דבר אבל כשאני נוסע ברכב אני לא יכול להיות אחרי רכב משטרה בגלל האורות שפשוט מסנוורים אותי, הבעיה היא שאני לא יכול לעשות כלום כי יש בארץ שלנו חוק שהשוטרים מחויבים להדליק אורות.

פורסם
יש הוראה שבשעות מסויימות של הלילה באיזורי מגורים יש לכבות את הצ'קלקות..

תנסה להתקשר לתחנת המשטרה (לא מוקד 100) ליידע אותם כי זה מפריע לתושבים.

יכול להיות שיקבלו את הערתך ויתזכרו את השוטרים לכבות את הצ'קלקות בתוך אזורי מגורים.

יכול להיות שלא יקבלו את הערתך ויתזכרו אותך שהמשטרה מסתובבות עם צ'קלקות בעיקר על-מנת להראות נוכחות, דבר שתורם במניעת הפשיעה.

 

בטוח שזה לגבי תאורה/צ'קלקות?

אני זוכרת בעבר היו נמנעים מלהפעיל סירנות ברחבי העיר בלילות.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
בטוח שזה לגבי תאורה/צ'קלקות?

אני זוכרת בעבר היו נמנעים מלהפעיל סירנות ברחבי העיר בלילות.

 

 

ל'

 

 

ההוראה לגבי הסירנות היא שבשטח עירוני להפעיל אותן רק במקרה הצורך (רכבים בסביבה) ובקרבת צומת (או משהו בסגנון).

לגבי הצ'קלקות, חבר שהיה בשח"מ עדכן אותי בנושא כשהוא עוד היה שם..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

מפכ"ל המשטרה הקודם משה קראדי הוציא בזמנו הוראה להפעיל צ'קלקות לכל הרכבים המשטרתיים, גם לכאלה שלא בתפקיד(רכבים צמודים של קצינים) כל הזמן כדי להראות נוכחות.

"מי שלא יפעיל צ'קלקה-רכבו יושבת ל 10 ימים."-נאמר בהוראה.

כמובן שלאף אחד לא לקחו את הרכב אבל ההוראה נשארה עד עכשיו.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

גם אני זוכרת הוראה כזו, אך בתקופתי היו שופטים את השוטרים ולא מחרימים רכבים.

למרות שהתאורה לא נעימה בעיניים היא לפעמים יעילה ומרתיעה.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

תתפוס את השוטר ותבקש ממנו להפעיל רק את הגשר הפנימי. ככה עדיין רואים אותו והוא לא מסנוור (הגשר מופעל עם שני מפסקים אחד שולט על הזוג הפנימי והשני על הזוג החיצוני).

פורסם
יש הוראה שבשעות מסויימות של הלילה באיזורי מגורים יש לכבות את הצ'קלקות..

מאיפה הבאת את זה ?! אין שום הוראה כזו.

להיפך. יש הנחיה מפורשת על חובה להדליק אורות כחולים בכל רכב משטרתי בכל שעות היום.

אם איזה שוטר מחליט שבשעות מאוחרות הוא מכבה אורות כחולים זה עניין אישי שלו.

בכל מקרה, אין שום חובה כזו בשום מקום.

פורסם

כבר תפסתי אותו. יש כביש ביטחון מתחת לבית שלי (מי שמכיר ברחוב הנחלים מול הרכבת). הוא אמר לי שאם עוד פעם אחד אני עושה את זה הוא מכניס אותי למעצר על 'הפרעה לשוטר במילוי תפקידו'.

 

פניתי ל100, פניתי למטה הארצי, אבל לא עזר.

 

מה עושים חברים?

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם
מפכ"ל המשטרה הקודם משה קראדי הוציא בזמנו הוראה להפעיל צ'קלקות לכל הרכבים המשטרתיים, גם לכאלה שלא בתפקיד(רכבים צמודים של קצינים) כל הזמן כדי להראות נוכחות.

"מי שלא יפעיל צ'קלקה-רכבו יושבת ל 10 ימים."-נאמר בהוראה.

כמובן שלאף אחד לא לקחו את הרכב אבל ההוראה נשארה עד עכשיו.

 

בדיוק כפי שכתב הבחור, רק להוסיף שכן נלקחו ניידות.

 

מנחם, אין מה לעשות אלא רק להסתדר עם הבעייה. תראה את הצד הטוב.. עוברים הרבה ליד הבית שלך :)

פורסם

בתור אחד שמשרת באיזור ומכיר את הסיפור

 

המשטרה החליטו להגביר את הסיורים בעיר בגלל כל הגניבות רכב ממעלה אדומים

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אני יודע שהם מגבירים את האכיפה ואת ההרתעה. אבל אין אפשרות לתת לה את הקוז'אפליקר (זה שמהבהב בקצב אחיד, כמו פליקר)? ככה הם מדבקים אותו על הגג, או על הגשר הקיים, ולא מרגישים את זה כ"כ...:evil:

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

×
×
  • תוכן חדש...