Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גשרי תאורה של משטרה, וכיו"ב.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6788 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מאיפה הבאת את זה ?! אין שום הוראה כזו.

להיפך. יש הנחיה מפורשת על חובה להדליק אורות כחולים בכל רכב משטרתי בכל שעות היום.

אם איזה שוטר מחליט שבשעות מאוחרות הוא מכבה אורות כחולים זה עניין אישי שלו.

בכל מקרה, אין שום חובה כזו בשום מקום.

 

כפי שרשמתי למעלה, הבאתי את זה מחבר שהיה בשח"מ ואמר שזו ההוראה שקיבלו כשהם נוסעים בתוך שטח עירוני באמצע הלילה.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

מנחם פ . יש לך בעיה , ואתה צודק. האם אתה רואה את הצד השני של הבעיה ...

חשבתה לרגע , בנסיעה איטית , איך נדפקים העיניים, והראש, של השוטרים והסיירים... מהחזר הדיסקו אורות,

מהחלונות הקירות, השלטים , ואפילו המכונית החונות בדרך.

אם הם מדליקים ופועלים, בסביבה עירונית, יש לזה סיבה - הרתעה רועשת ומאירה, ואפקט נוכחות.

 

( אתה מזכיר לי , איך כל המבינים - אזרחים במילואים , היו מבקשים מאיתנו, לפרוק מחסנית ( בשם הבטיחות )

כאשר אנו יודעים, כי יש אירוע מתגלגל, ואנו בעצם נימצאים במקום, כדי להגן עליהם )

ואנו הינו אומרים להם, זה תרגיל, בנשק אין נוקר. הוא בכיס שלנו.

קראנו לזה נוהל ( זה בכיס שלי ) מתוך הבדיחה, על הבחורה, העולה על הגלגל הענק, וכדי שלא

יראו לה את התחתונים, היא מורידה אותם. ושמה אותם בכיס ...

 

אני לא יודע את הסיבה - מדוע באיזור מגורייך, הם מדליקים אורות בלילה (ומפריעים ) אבל לאור התשובות, אשר

קיבלתה, והמשך הפעילות - כנראה, יש סיבה הגיונית לכך.

 

אז תחליט - בעיה של אורות - סגור תריס - שים וילון, עבור לחדר אחר , בסוף זה יגמר.

או בעיה של ביטחון, גניבות - אולי תרגיל וכו.. ( ולא צריך להילחץ, כי אנו לא יודעים מה היא )

אני מבין אותך - קצת סבלנות, זה יגמר - אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אני במקומך עוד הייתי יורד אליהם ונותן להם קפה שיהיה להם חם (ושימשיכו לפטרל עוד).

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

×
×
  • תוכן חדש...