Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6808 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אנצל את השירשור , תגיד ניר יש לך מושג אם זה כדאי לייבא כזה דבר במישלוח ? כי ממה שנראה לי כשיש יבואן לארץ , הוא מתחיל להרים מחירים כאילו שיש לו אני לא יודע מה

בברכה יהודה

פורסם
במבחן ראיתי 160 פרנהייט. מאיפה הבאת 125 צלסיוס?

 

במבחן הבי-קוויאט אולטימייט החל להראות סימני המסה בחום החל מהשעה הרביעית בחום של 260 מעלות פרנהייט, בצלסיוס זה 125 מעלות.

מהשעה השישית בחום זה, הוא ממש החל להמיס את הדבק.

תסתכל שוב, אתה אולי התבלבלת עם הבי-קוואיט אקסטרים(שמיועד בכלל לרצפות ואזורים שאין בהם בעיה של "נשירה" מהפח).

 

ליהודה.

הבעיה עם חומרי האיטום היא מסובכת.

1. בעיית המשקל - מדבור על חומרים מאוד כבדים.

2.בעיית המיסוי- לצערי במדינה האיוולת שלנו ברגע שכתוב על האריזות את המילה KIT, התמחור עבור המכס מרקיע שחקים.

 

ולכן, צריך להוביל את החומר הנ"ל בדואר ימי ולא אווירי כי גליל כזה של 50 פיט מרובע יעלה משלוח שלו באוויר כ250-280 דולר, בים זה יהיה פחות מחצי(סביב ה110 דולר).

ובגלל שעל הגליל לא כתוב KIT כי זה באמת לא קיט לדלת(DOOR_KIT), או קיט לרמקולים(SPEAKER_KIT) או קיט לתא מטען(TRUNK_KIT), או קיט לכל הרכב(BULK_KIT).

 

ולכן אין אפילו מכס, אלא רק חובת תשלום מע"מ של 15.5%.

ואז הקניה יוצאת משתלמת.

under construction..

פורסם

אני רוצה להוסיף כאן עוד נקודת מבט

 

בנוסף להשקעה בהשקטה של הרכב עצמו - מה לגבי הגברה של הדיבורית שלך?

 

יש מערכות היום שמעבירות את הדיבורית לרמקולים של המערכת סטריאו - למה לא להשתמש ביכולת הזאת להגביר את הדיבורית מעל רעשי הכביש?

 

על רדיו מילאנו שמעת? יש להם פטנט בתחום הזה...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
במבחן הבי-קוויאט אולטימייט החל להראות סימני המסה בחום החל מהשעה הרביעית בחום של 260 מעלות פרנהייט, בצלסיוס זה 125 מעלות.

מהשעה השישית בחום זה, הוא ממש החל להמיס את הדבק.

תסתכל שוב, אתה אולי התבלבלת עם הבי-קוואיט אקסטרים(שמיועד בכלל לרצפות ואזורים שאין בהם בעיה של "נשירה" מהפח).

אני מציע לך לגלול למעלה, הצעת לי להשתמש באקסטרים עבור הדלתות, הקורות, הגג ותא המטען. יתכן שהתבלבלת?

אכן נראה לי הגיוני יותר להשתמש באולטימייט לאזורים הללו, ולגבי הרצפה, שלחת אותי לV-Comp.

אתה רוצה לרענן את ההמלצות שלך?

תודה.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

טעות שלי, הכוונה היא מיועדת לB-QUIET ULTIMIATE.

וזו גם ההמלצה שלי, תודה על תשומת הלב.

 

הB-QUIET EXTREME הוא ברמתו של הדיינמאט אוריגנאל, שמיועדים לשימוש גם במקומות כמו רצפת בגאז' או רצפות רכב או במקומות שאין בהם חשיפה לחום רב יותר.

הVCOMP הוא חומר שעשוי מ2 שכבות של ויינל ופולימר זה נראה משהו כמו שילוב של PVC למעלה ומאין ספוג בשכבה התחתונה.

הוא מיועד להשקטה של רעשי דרך, החומרים האחרים כמו האקסטרים מיועדים להשקטה של ויברציות וקרקושים מהפח.

בגדול, העבודה האידיאלית היא בשילוב של 2 החומרים הנ"ל.

זה גם בדיוק מה שB-QUIET מציינים על החומר של הVCOMP:

Vcomp is meant to be installed on floors, doors and firewalls to reduce road and engine noise. Using a damping material in conjunction with Vcomp will offer the optimum performance.

 

הVCOMP חומר מקביל לDYNALINER של דיינמאט:

http://www.dynamat.com/products_car_audio_dynaliner.html

 

או גם הTAC-MAT

http://www.dynamat.com/products_car_audio_tac_mat.html

 

אבל החומר היותר טוב של דיינמאט שגם מיועד לחום גבוה זה האקסטרים ליינר:

http://www.dynamat.com/products_car_audio_extremeliner.html

 

כולם בנויים די דומה, הם גם טוענים שניתן לעבוד איתם על דלתות וכו', אך זה ממש לא נוח ויותר מומלץ לשימוש על רצפות הרכב.

הבעיה שהאקסטרים-ליינר עולה 140 דולר לעומת הVCOMP שעולה כ65 דולר.

 

עם הVCOMP הייתי משתמש אך ורק לרצפה, אם תרצה לחזק את ההשקטה, אפשר להניח לפני הVCOMP שכבה של אולטימייט.

 

אגב, ישנו חומר שמיועד להתזה, של חברת קסקייד-אודיו(CASCADE-AUDIO).

הם(CASCADE) משתמשים בו בין שכבה לשכבה של יריעות האיטום או לפני חומרים יעודיים לרצפות ותא המנוע.

בגדול החומר מיועד לשימוש גם בתוך תיבות של רמקולים או מקומות בעלי גישה לא נוחה.

החומר נקרא VB-X1, מגיע בגלון ויכול לכסות שטח של כ30פיט מרובע (בתכלס, זה יהיה קצת פחות מזה באיזור ה25פיט מרובע).

אפשר להשתמש בו לרצפה ועליו להתקין את החומרים היעודיים לרצפות כמו הVCOMP של בי-קוויאט וכמובן האקסטרים ליינר של דיינאמט.

זה החומר:

http://www.cascadeaudio.com/car_noise_control/car_dampers.htm

 

גם החומרים של קסקייד מעולים, אבל הם חברה ממש לא זולה.

ועד כמה שאני יודע הם מוכרים רק בקיטים ולא בגלילים, מה שמייקר את עלות המצור עצמו וגם את תשלום המכס הגבוה.

 

בהצלחה:).

 

ניר,

under construction..

×
×
  • תוכן חדש...