Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7079 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יניב, תודה על המידע. חלק מהדברים לא ידעתי, כמו למשל על קיום D סדאן. בטח נראית בדיוק כמו קורסה A TR מוגדלת קצת.

 

גירסת הצ'בק מוזרה ולא פרקטית של D עם חלון אחורי קבוע כמובן מוכרת לי, היו כאלה בארץ. באותה תקופה היו מכוניות נוספות עם מרכב כזה (אלפא סוד, פיאט 127).

לא יודע, אם זה אומר משהו לטובתה, אבל נגזרות של E מיוצרות עד היום, ידוע לי על לפחות מפעל אחד (UZDAEWOO באוזבקיסטאן), שמייצר עד היום רכב, שמוכר אצלינו כ"סופר רייסר".

 

 

פורסם

בקשר לקדט E תחת שמות שונים, היא שווקה תחת השמות הבאים:

דייהוא כמובן ייצרו אותם תחת 3 שמות"CIELO,RACER,NAXIA

אוז-דיהוא אכן ייצרו את ה"נקסיה".

מפעל ברומניה הרכיב ומכר אותה כ "CIELO" ושווק אותן חדשות עד שנת 2005.

בארה"ב היא מוכרת כ"פונטיאק לה-מנס".

בקנדה כ"פספורט אופטימה".

בצילה ודרום אמריקה היא נקראה "שברולט קדט"

בדרום אפריקה היא נקראת "אופל מונזה" (לא להתבלבל עם המונזה הארופאית)

באנגליה כמובן "ווקסול אסטרה" (או בלמונט לגרסאות הסדאן)

בקיצור, אני לא חושב שיש מקום על האטלס שתגיע אליו שאין בו איזה גירסה שלה:wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...