Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה סיויק החדשה או טויוטה קורולה


hershkow
שימו לב! השרשור הזה בן 6008 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לך.

ראשית אם מישהו פה ישראלי קלאסי זה אולי אתה ידידי וזה מכמה סיבות.

 

1.רמת דיון נמוכה- אני לא כתבתי בשום מקום שניסיתי להעניש את חברת מאיר, למה הרשת לעצמך להסיק שכן.

 

2.אתה נכנס לדברים שבהם אתה לא מבין גדול (גם אופייני לישראלים)- בכל רכישה גדולה (ביחס לשכר הממוצע במשק) ובמשק הישראלי קניית רכב נחשבת למאד גדולה, נכנסים שיקולים כמו, ירידת ערך עלות אחזקה וכו'.

ד"א שתדע להבא: שיקול כמו כסף הוא דווקא לא שיקול ישראלי קלאסי. כי שיקול "כסף" או כלכלי וא שיקול שלוקח פרט רציונלי, ואילו רוב הפרטים הישראלים (כמו הרבה מחקרים מוכיחים והאחרון פורסם לפני כמה ימים) הם אמוציונליים דהיינו לא קונים דברים משיקול של כסף.

 

3.מההודעה שלי עולה ניחוח שאני מנסה להביע את דעתי שיש אמת בה, כי אני נהג עם ותק ונהגתי על כל הרכבים האלה וכו'. מהתגובה שלך להודעה שלי יוצרת רושם כאילו אתה מנסה לקבוע עובדה (אולי כי אתה רב הפורום?). כי אנחנו הישראלים הכי חכמים וכל השאר פריירים לא?

 

 

1.לא קנית סיוויק בגלל שקיבלת יחס לא טוב או שיקרו אותך במועדי ההספקה?

2.אין פה הרבה מה להבין.מאיפה אתה יודע מה תהייה שמירת הערך של שתי המכוניות?

אתה נביא?חוזה עתידות?

קניתי ומכרתי עד היום עשרות מכוניות,חלקן הגדול מאלו שנחשבות "בלי שוק",ומעולם לא היתה לי בעייה למכור אותן,ואפילו לא הפסדתי עליהן(שלא לדבר על הירווחתי).

השוק בארץ מיתנהל לפי "משה,שכן של צביקה דוד של גיסי אמר סיוויק לא הולך מחירון" או "פיג'ו,מה אתה משוגע?נפל המחירון".

מיסתבר שההנאה היחידה ממכונית כמו הקורולה מגיעה בדרך כלל ב 1 לחודש,כשלוי יצחק מפרסם את ה"מחירון" שלו.

3.זה שאתה נהג ותיק ומנוסה עדיין לא הופך את הקורולה לטובה מהסיוויק,ממש לא.

שבת שלום.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • 10 חודשים מאוחר יותר...

אני מעיר את השרשור הזה מתרדמת החורף:x-mas:, עקב התובנות הקיצוניות אליו הגעתי, כפי שיתבאר כדלקמן.

 

אני עשיתי שופינג לבוס שלי שמעוניין להחליף את רכבו, הרכבים שנכנסו לקטרגוריה ( מרחב, קצת סטטוס - יוקרה, אמין, נוחות, ו אביסאלע (קצת) ביצועים) לבדיקה הם:

 

(טויוטה קורולה)

 

סקודה אוקטביה - בנזין , אוט', 1600 106 כ"ס

 

הונדה סיוויק החדשה - בנזין אוט' 1800 - 140 כ"ס

 

עשינו בדיקות נתונים פילוחים / החזרים חודשיים וכו' ליסינג / מימון, (בקיצער הקפנו חצי כדור הארץ בשביל למצוא את הנוסחה הכי אופטימלית ביחס לכסף). ואילו הם התובנות, תסכימו / לא תסכימו אבל הם העובדות.

 

1. טויוטה קורולה, אפילו בתוספות הקוסמטיות כמו חלון בגג, ריפוד וכו', היא רכב סטנדרט מרחב ישיבה בספסל האחורי - צפוף, ותחושת הנהיגה - סבירה, ללא שום יומרות.

ירד מהרשימה עקב מרחב מאחור - אין, סטטוס - אין, ביצועים - מה?

2. מאזדה 3 דומה לסעיף 1 וכנ"ל התוצאה

ירד מהרשימה עקב מרחב מאחור - נו , סטטוס - אין, ביצועים - ? (נכון יש לרכב פתיחות ובכל רמזור יתפוס ראשון את המסלול, אבל איכשהו כשהוא מגיע ל 50 קמ"ש ומעלה הוא מאבד את יתרונו, והרכב מתחיל לצרוח).

והנה מגיעה ההכרעה בין הסקודה לסיוויק, מלכתחילה היה נראה לנו שזה ראש בראש ולאחריו הגענו לכלל דעה שאין בכלל השוואה.

 

3. סקודה אוקטביה - בנזין 1600 סמ"ק 106 כ"ס , אכן הרכב מרווח, הנוחות / המיתלים הגרמניים, בכבישי ישראל לא הולכים יחד. מרחב המחייה הגדול בקטגוריה , - אפשר להעביר את כל תכולת הדירה :scatter:, התחושה מאוד מאסיבית, בנסיעת מבחן הרגשנו את המנוע החלש , ביחד עם הגיר 6 הילוכים מוציאים מהמנוע את המירב, צריכת הדלק שלו יותר ממיצובישי כריזמה.

ירד מהרשימה עקב סטטוס - אין (נתפס בכל זאת כמונית), ביצועים - בסדר , נוחות - סבירה.

4. הונדה סיויק - בנזין 1800 סמ"ק 140 כ"ס, מרווח הרכב קצת קטן מהאוקטביה, המתלים נוחים מאוד, המנוע מפיק עוצמה חזקה במיוחד זה עוד 40 כ"ס תוספת (כמעט חצי נוסף מהאוקטביה :mad:) ובאותה קבוצת מחיר של אוקטביה הינך מקבל רכב שאינו בר השוואה לאוקטביה, להזכירכם הביטוחים לא יקרים, ביחס לאוקטביה, אחריות 3 שנים, כל הרכבים יוצאי קונצרן פולקסווגן מקבלים רק 2 שנים, מחירי החלפים/וטיפולים שווים ואפילו יותר זולים מהאוקטביה.

הזוכה לכתר = אמינות - יש סטטוס - יש (אינו מנקר עיניים), ביצועים - יש, נוחות - יש איכות הרכבה - יש תא מטען- בסדר.

מה שנורא מרגיז אותנו בשלב זה שיקח 3 חודשים עד שהרכב יגיע ארצה, הפלוס הוא שאחרי ינואר גם נקבל הנחה של כ - 4500 אלף ש"ח, כך זה מוערך, מה שהוחלט להמתין לרכב הנ"ל.

 

והנה דובדבן.

 

שמתם לב שהסיוויק מקבלת מנוע 1800 + 140 כ"ס, והאוקטביה 1600 + 106 כ"ס השאלה היא איך שניהם באותה מחיר?

 

| מתוך מידע בדוק |את האוקטביה מקבלים חברות הליסינג בסביבות 106 אלף ש"ח הם מתמחרים זאת ל131900 ש"ח וע"כ יש תמריץ מיוחד לחברות הליסינג לשווקם. ואכן בין היבואנים, האוקטביה כמו הרנו מגאן בדומה למאזדה 3 , נקראים רכבי ליסינג, הטויוטה קורולה פחות, והנה זה פלא, בחברות הליסינג לא ישושו למכור את הרכב ששמו הונדה סיוויק, עקב מחירו הגבוה העומד על 131000 ש"ח עקב כך המכירות הם בעיקר לשוק הפרטי.

 

וע"כ חברים, במטותא אל תשוו אותה לאוקטביה אפילו עם ג'אנטים, לקורולה אפילו אם מקבלים מגנזיום/סאנרוף, ובוודאי לא למאז-דה 3 הכ"כ שבלונית, (המחפש נוחות, ומרחב לא יפגוש זאת במאזדה 3 )

 

 

 

גלישה נעימה. ה.

 

נ.ב. אשמח להעמיד את הידע (שרכשתי) לטובת חברי הפורום בצורה יותר ממוקדת ומפורטת (בה.פ.) .

חוק = דבר שאין בו צורך כאשר בני האדם הם ישרים, ואין בו תועלת כאשר הם מושחתים (בנימין ד`יזרעלי, 1804-1881).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם ערכתי ישיבות ודיונים רבים עם מדיומים שיחשבו לי במדיוק כמה כול חודש יפסיד הרכב וכמה בעיות יהיו בכל יום ולהן מסקנתי:

 

הונדה סיויק: סטטוס:- ערס מצוי (בעיקר עם מדובר על רכב שחור), בטיחות:- אחד היחידים עם 4 כוכבים במבחני הריסוק וזאת מבלי להזכיר את 4 כריות האויר (בסוויפט יש יותר) נוחות:- מתלה אחורי מיושן משנות השמונים (רוב המתחרות מזמן שינו את זה), מנוע:- גל זיזים בודד ויחיד, איבזור:- מקבילה איבזורית למאזדה 2 (בגרסה הזולה שלה). חבל שלא בחרת בקופסא המתניידת השניה (קורולה) היא הייתה שומרת על ערכה בעוד שלוש שנים ב:-400 ש"ח!!! וחבל שלא בחרתם בסובארו B3 ממוצע הטיפולים השוטף שלה היה חוסך לכם 4.5 ש"ח.

 

 

ידידי, נראה לי שניסית לבחור לך תוכנית חיסכון בשילוב של מקדם פוזה בדמות מחזיק מפתחות נוצץ, אם היית מחפש רכב, היית מגלה שלסיויק החדשה (למעט מרווח מאחור שהוא באמת לא רע- שב במגאן סאדן לקבלת פרופורציה על מרווח אחורי נדיב) תמורה לא גבוהה במיוחד עם כמה מינוסים משמעותים, בשילוב המחיר המוגזם מתקבלת תמורה די גרועה. בלי שום קשר, תתחדש.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

3. סקודה אוקטביה - בנזין 1600 סמ"ק 106 כ"ס , אכן הרכב מרווח,

הנוחות / המיתלים הגרמניים, בכבישי ישראל לא הולכים יחד - מניסיוני הרכב נוח מאוד, אתה מחדש לי.

בנסיעת מבחן הרגשנו את המנוע החלש , ביחד עם הגיר 6 הילוכים מוציאים מהמנוע את המירב, צריכת הדלק שלו יותר ממיצובישי כריזמה. - לא נהגתי על הבנזין הנוכחית, אבל אני יכול להסכים איתך שזהו לא המנוע האופטימלי לרכב הזה.

ירד מהרשימה עקב סטטוס - אין (נתפס בכל זאת כמונית), ביצועים - בסדר , נוחות - סבירה.

 

4. הונדה סיויק - בנזין 1800 סמ"ק 140 כ"ס,

מחירי החלפים/וטיפולים שווים ואפילו יותר זולים מהאוקטביה. - אני לא בטוח.

הזוכה לכתר = סטטוס - יש (אינו מנקר עיניים, הסטטוס היחידי שיש לסיוויק מוגבל לקבוצה מאוד מסויימת האוכלוסיה, שאני אישית לא רוצה כל קשר איתה ולא חשוב לי מה היא חושבת),

 

והנה דובדבן.

 

שמתם לב שהסיוויק מקבלת מנוע 1800 + 140 כ"ס, והאוקטביה 1600 + 106 כ"ס השאלה היא איך שניהם באותה מחיר?

 

| מתוך מידע בדוק |את האוקטביה מקבלים חברות הליסינג בסביבות 106 אלף ש"ח הם מתמחרים זאת ל131900 ש"ח וע"כ יש תמריץ מיוחד לחברות הליסינג לשווקם. ואכן בין היבואנים, האוקטביה כמו הרנו מגאן בדומה למאזדה 3 , נקראים רכבי ליסינג, הטויוטה קורולה פחות, והנה זה פלא, בחברות הליסינג לא ישושו למכור את הרכב ששמו הונדה סיוויק, עקב מחירו הגבוה העומד על 131000 ש"ח עקב כך המכירות הם בעיקר לשוק הפרטי.

 

לא נכון!!! זה בדוק?! פשוט לא להאמין! שווה לחקור את זה יותר לעומק, בסוף אולי נגיע למסקנה שהיבואנים עושקים את הצרכן הפרטי ע"מ לתת הנחות מופלגות לחברות הליסיניג. :shock:

 

והסיבה שהאוקטביה וסיוויק עולות אותו מחיר, פרט למנוע הנחות יותר באוקטביה הוא שהאוקטביה יותר טובה בכל דבר מהסיוויק, וכל בורג שמה יותר איכותי מזה שבסיוויק.

 

וע"כ חברים, במטותא אל תשוו אותה לאוקטביה אפילו עם ג'אנטים (כי ג'אנטים בד"כ מכריעים את הכף בבחירת רכב ומשכניעם אותנו) ובוודאי לא למאז-דה 3 הכ"כ שבלונית, (המחפש נוחות, ומרחב לא יפגוש זאת במאזדה 3 - וגם לא בסיוויק)

 

 

 

אני רוצה לספר לך משהו.

שיצאה הסיוויק החדשה הכ"כ מדהימה שלך, עשו לה מבחני ריסוק, והיא קיבלה תוצאה מאכזבת משהו של 4 כוכבי ריסוק, שפנו לחברה בבקשת תגובה היא לא הופתעה כלל מהתוצאה ואמרה שזה לא כלכלי ולא משתלם להעלות את הרכב לרמה של 5 כוכבי בטיחות ומראש הם ידעו על כך.

אז תהנה לך בסיוויק המדהימה ואני שמח שחסכת 4,500 ש"ח.

גם הם חסכו עלייך, ולא ממש אכפת להם מהבטחיות של רוכשי הרכבים שלהם, כי כנראה ממילא הם היו דפוקים מלכתחילה.

 

ובלי קשר, על האוקטביה הליסינג משלמים 106 אש"ח? וכמה על הסיוויק?!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחירה מאוד קשה...

הההונדה סיויק היא יותר אמינה מהטויוטה קורולה החדשה מפני שהתיבה הרובוטית המצויה בקורולה החדשה הורסת את תדמיתה ואמינותה.

צריכת הדלק הוא פחות או יותר דומה ויחסית למשפחתית אפילו דיי חסכונית.

שניהם מצוידות במערכות בסיסיות כגון ABS ו EBD אך ללא בקרת יציבות ובנוסף מצוידות ב 4 כריות אויר (פרט לדגם ה ES של הונדה שמצויד במערכת בקרת יציבות וב 6 כריות אויר).

מבחינת בטיחות הסיויק קיבלה ציון סביר ולא גבוה של 4 כוכבי בטיחות (בניגוד לרוב המשפחתיות שמחזיקות ב 5 כוכבי בטיחות), והטויוטה קורולה מחזיקה ב 5 כוכבים.

האיבזור הוא סטנדרטי ודיי דל בשני המכוניות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחירה מאוד קשה...

הההונדה סיויק היא יותר אמינה מהטויוטה קורולה החדשה מפני שהתיבה הרובוטית המצויה בקורולה החדשה הורסת את תדמיתה ואמינותה.

צריכת הדלק הוא פחות או יותר דומה ויחסית למשפחתית אפילו דיי חסכונית.

שניהם מצוידות במערכות בסיסיות כגון ABS ו EBD אך ללא בקרת יציבות ובנוסף מצוידות ב 4 כריות אויר (פרט לדגם ה ES של הונדה שמצויד במערכת בקרת יציבות וב 6 כריות אויר).

מבחינת בטיחות הסיויק קיבלה ציון סביר ולא גבוה של 4 כוכבי בטיחות (בניגוד לרוב המשפחתיות שמחזיקות ב 5 כוכבי בטיחות), והטויוטה קורולה מחזיקה ב 5 כוכבים.

האיבזור הוא סטנדרטי ודיי דל בשני המכוניות.

 

רוב רובם של גרסאות הקורולה וכול גרסאות האוריוס מצוידות בארבע כריות אויר ועל כן, לא יכולות לקבל יותר מארבע כוכבי ריסוק עפ"י NCAP כך שה-5 כוכבים לא רלוונטי לקורולות הישראליות. ההונדה "הרוויחה" ביושר את הציון היחסית נמוך.

מי שמחפש בטיחות, B3, פוקוס, מגאן ועוד, יהיו בטוחות יותר. אבל להם אין סטטוס אז זה לא רלוונטי...

לגבי אמינות, אני ממש לא יודע מאיפה אתה מביא את הנתונים שלך, אבל אני לא מצליח להבין למה תיבה רובטית תהיה פחות אמינה מגיר אוטמטי פלנטרי, אגב, ההגיון שלי אומר בדיוק ההיפך, אבל ימים יגידו (ולא ניחושים).

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סטאטוס ?? , איזה סטאטוס יש בדיוק לסיביק ?

ערסמוביל מצוי, מנורות סגולות , גנטים מנופחים, ומדבקות צועקות על כל הגוף.

 

הרכב הזה רחוק מרחק שנות אור מיוקרה או סטאטוס.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

iley

| מתוך מידע בדוק |את האוקטביה מקבלים חברות הליסינג בסביבות 106 אלף ש"ח הם מתמחרים זאת ל131900 ש"ח וע"כ יש תמריץ מיוחד לחברות הליסינג לשווקם. ואכן בין היבואנים, האוקטביה כמו הרנו מגאן בדומה למאזדה 3 , נקראים רכבי ליסינג, הטויוטה קורולה פחות, והנה זה פלא, בחברות הליסינג לא ישושו למכור את הרכב ששמו הונדה סיוויק, עקב מחירו הגבוה העומד על 131000 ש"ח עקב כך המכירות הם בעיקר לשוק הפרטי.

 

Nakamichi

לא נכון!!! זה בדוק?! פשוט לא להאמין! אני עומד מאחורי מה שכתבתי שווה לחקור את זה יותר לעומק תבדוק אותי, בסוף אולי נגיע למסקנה שהיבואנים עושקים את הצרכן הפרטי ע"מ לתת הנחות מופלגות לחברות הליסיניג. :shock:

 

והסיבה שאתה משער שהאוקטביה וסיוויק עולות אותו מחיר, פרט למנוע הנחות יותר באוקטביה הוא שהאוקטביה יותר טובה בכל דבר מהסיוויק, וכל בורג שמה יותר איכותי מזה שבסיוויק (הברגים מיוצרים אצל למבורגיני):evil:.

אני רוצה לספר לך משהו.

שיצאה הסיוויק החדשה הכ"כ מדהימה שלך, עשו לה מבחני ריסוק, והיא קיבלה תוצאה מאכזבת משהו של 4 כוכבי ריסוק, שפנו לחברה בבקשת תגובה היא לא הופתעה כלל מהתוצאה ואמרה שזה לא כלכלי ולא משתלם להעלות את הרכב לרמה של 5 כוכבי בטיחות ומראש הם ידעו על כך.

אז תהנה לך בסיוויק המדהימה ואני שמח שחסכת 4,500 ש"ח.

גם הם חסכו עלייך, ולא ממש אכפת להם מהבטחיות של רוכשי הרכבים שלהם, כי כנראה ממילא הם היו דפוקים מלכתחילה מסקנה מסובכת .

 

ובלי קשר, על האוקטביה הליסינג משלמים 106 אש"ח? וכמה על הסיוויק?! תתקשר לכל חברת ליסיניג תבקש הצעת מחיר לאוקטביה ולאחריו תשאלו אותם שברצונכם ללכת לכיוון של הסיוויק, תראה איך הסוכן ימשוך אותך לכיוון האוקטביה בכל מיני תמריצים

 

לגבי סעיף 4 אני כתבתי זאת לאחרי שיחות טלפוניות שערכתי בנדון.

ל ROEY B - בעניין הסטטוס, הרכב נותן תחושה של יותר מהמאזדה 3, זאת כוונתי, (וערס מצוי, אין :nono:בידו את הסכום לרכב חדש. תקן אותי באם אני טועה.)

חוק = דבר שאין בו צורך כאשר בני האדם הם ישרים, ואין בו תועלת כאשר הם מושחתים (בנימין ד`יזרעלי, 1804-1881).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סטאטוס ?? , איזה סטאטוס יש בדיוק לסיביק ?

ערסמוביל מצוי, מנורות סגולות , גנטים מנופחים, ומדבקות צועקות על כל הגוף.

 

הרכב הזה רחוק מרחק שנות אור מיוקרה או סטאטוס.

 

אני בכלל לא מבין את כל הרעיון הזה של סטאטוס. כאשר כל מה שאתם משווים זה את אותן מכוניות שבלוליות שניראות אותו הדבר בדכ' גם נוסעות אותו הדבר ועוד מחפשים שהדבר הזה ישמור על הערך שלו.

כבר אמרו כאן כי שמירת הערך היא איזה נבואה - השנה נמסרו כל כך הרבה קורולות חדשות , מי ערב לכך שהגיר הרובוטי-אידיוטי שלהם יוכיח את עצמו אמין ? הרי אם צריך להחליף שם קלאץ (כן יש שם מצמד רגיל לכל דבר בתכיפות שהתיבה הזאת מחליפה הילוכים לא עושה רושם שהוא מחזיק הרבה ...) בעלות של כמה אלפי שקלים כבר "הפסדת" . מי ערב לכך

שכמות כזאת של קורולות בשוק לא תביא למצב של היצע יתר ? כולם ירצו למכור אחרי שלוש שנים למה לקונים לשלם מחירון כאשר יש עוד הרבה שירצו למכור .. כך שגם יצחק לוי המפורסם גם אם יוניון-מוטורס ינשקו לו את הרגליים לא יוכל לעשות הרבה בנדון..

 

שאני קונה רכב, אני רוצה שלא יסתכלו עלי, שלא יהיה סיבה לנקר עיינים לסביבה, שלא יהיה יותר מידי פופולרי כך שלא יגנבו אותו, וגם הפרמייה של הביטוח תהיה זולה כתוצאה מכך. מה שכן , שאם כבר אני מוציא סכום כזה שהוא לא הכי גבוה בעולם , אני כן ארצה: שיהיו לו את כל אביזרי הנוחות, מערכת שמע איכותית רצוי מקורית , מושבים נוחים שלא שוברים את הגב , שלנוסעים מאחור יהיה נוח בדיוק כמו לי מקדימה. שנוחות הנסיעה עצמה תהיה חלקה והמכונית לא תתרסק על כל מהמורה (ראו ערך יפניות ) , אה טיפולים יחסית זולים..

אה אמינות? רוב הרכבים מגיעים עם שלוש שנות אחריות , כך שלמעשה אין סיבה כל כך לדאגה ...

אף אחד לא התעסק בשאלה איך המכונית נוסעת? אלא ברשימת מכולת שולית . שעיקרה אם הרכב ניראה טוב יותר או לא..

כך לשמעשה התעסקות בזה-או-זה . היא עקרה ותפלה מעיקרה..

 

כי בשביל להעלות את "הסטטוס" אפשר גם לרכוש פונטו 97 ולהושיב במושב הקדמי , נערת ליווי פצצה עמוסת סיליקון .. זה בהחלט יעלה את רמת ה"סטאטוס" ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוב רובם של גרסאות הקורולה וכול גרסאות האוריוס מצוידות בארבע כריות אויר ועל כן, לא יכולות לקבל יותר מארבע כוכבי ריסוק עפ"י NCAP כך שה-5 כוכבים לא רלוונטי לקורולות הישראליות. ההונדה "הרוויחה" ביושר את הציון היחסית נמוך.

מי שמחפש בטיחות, B3, פוקוס, מגאן ועוד, יהיו בטוחות יותר. אבל להם אין סטטוס אז זה לא רלוונטי...

לגבי אמינות, אני ממש לא יודע מאיפה אתה מביא את הנתונים שלך, אבל אני לא מצליח להבין למה תיבה רובטית תהיה פחות אמינה מגיר אוטמטי פלנטרי, אגב, ההגיון שלי אומר בדיוק ההיפך, אבל ימים יגידו (ולא ניחושים).

 

טויוטה היתה אחת המכוניות האמינות בעולם.

האמינות ירדה אחרי הוצאת הדגמים החדשים של 2008

ואחת הסיבות הן התיבה הרובוטית הלא מוצלחת.

עקב ירידתה של טויוטה למקומות יותר נמוכות הונדה לקחה את התואר.

 

אם אתה חושב שאני עדיין מנחש אז הנה, זה יעזורלך להבין:

http://www.auto.co.il/Content/Articles/ArticlesView.asp?ArticleID=4187

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טויוטה היתה אחת המכוניות האמינות בעולם.

האמינות ירדה אחרי הוצאת הדגמים החדשים של 2008

ואחת הסיבות הן התיבה הרובוטית הלא מוצלחת.

עקב ירידתה של טויוטה למקומות יותר נמוכות הונדה לקחה את התואר.

 

אם אתה חושב שאני עדיין מנחש אז הנה, זה יעזורלך להבין:

http://www.auto.co.il/Content/Articles/ArticlesView.asp?ArticleID=4187

 

אין שום קשר בין התיבה הרובוטית של טויוטה למיקומה בסקר של CR, הלכה למעשה, הדגמים בארה"ב לא מצוידים כלל בתיבה הנ"ל.

יתרה מזו, הדגמים אשר גרמו להורדת הדירוג של טויוטה בארה"ב אינם מיובאים כלל לארץ, אי לכך הנושא אינו רלוונטי כלל.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6008 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...