Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה סיויק החדשה או טויוטה קורולה


hershkow
שימו לב! השרשור הזה בן 6008 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני לא רואה לנכון לבחור סיויק.

המחיר היקר לא מצדיק אותה למרות כל מה שיש לה.

במחיר שלה אני לא מקבל כלום כאשר במכוניות אחרות אני מקבל עם אבזור מלא.

הקורולה לדעתי לא נופלת ממנה,יותר נכון אני אוהב אותה בהרבה..

כוח לא חסר לה,אמינות של טויוטה,התנהגות כביש שחבל על הזמן.

 

לא רואה סיבה לבחור בסיויק בשום מצב,לדעתי מבין המובילות הקטגוריה של המשפחתיות הייתי בוחר אותה אחרונה מבין כולם.

צריך לחשוב גם על דברים אחרים חוץ ממראה ומאית השניה בביצועים!

 

סלח לי, אבל אתה מדבר שטויות; ההבדלים בין הסיויק לקורולה מסתכמים בהרבה יותר "ממראה וביצועים". למרות שגם שם יש לסיויק עליונות ברורה.

 

ההפרש במחיר בין הקורולה GLI אוט' לסיויק LS, הוא עשרת אלפים ש"ח.

בוא נראה מה אתה מקבל תמורת ההפרש הזה:

 

לקורולה יש מנוע 1.6 ליטר, שמספק 110 כ"ס ומשודך לתיבה בעלת 4 הילוכים.

בעוד לסיויק יש מנוע 1.8 ליטר, שמספק 140 כ"ס ומשודך לתיבה בעלת 5 הילוכים.

 

לקורלה יש ABS בסיסי בלבד, ללא בקרת אחיזה.

בעוד לסיויק יש גם מערכת בקרת אחיזה (ESP, המכונה בהונדה VSA).

 

 

בנימה אישית, אני אוסיף שלדעתי, למרות ההפרש בנפח המנוע, הסיויק יותר חסכונית, עקב הילוך נוסף וטכנולוגיה עדיפה. כמו כן, לאדם שמוציא סכום נכבד של למעלה 120K על רכב, מגיע בהחלט לקבל את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. להוציא סכום כזה עבור רכב שלא מאובזר ב-ESP, זו טיפשות, לעניות דעתי. מה גם, שהמחליפה של הקורולה הנוכחית כבר הוצגה ע"י היצרנית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

סלח לי, אבל אתה מדבר שטויות; ההבדלים בין הסיויק לקורולה מסתכמים בהרבה יותר "ממראה וביצועים". למרות שגם שם יש לסיויק עליונות ברורה.

 

ההפרש במחיר בין הקורולה GLI אוט' לסיויק LS, הוא עשרת אלפים ש"ח.

בוא נראה מה אתה מקבל תמורת ההפרש הזה:

 

לקורולה יש מנוע 1.6 ליטר, שמספק 110 כ"ס ומשודך לתיבה בעלת 4 הילוכים.

בעוד לסיויק יש מנוע 1.8 ליטר, שמספק 140 כ"ס ומשודך לתיבה בעלת 5 הילוכים.

 

לקורלה יש ABS בסיסי בלבד, ללא בקרת אחיזה.

בעוד לסיויק יש גם מערכת בקרת אחיזה (ESP, המכונה בהונדה VSA).

 

 

בנימה אישית, אני אוסיף שלדעתי, למרות ההפרש בנפח המנוע, הסיויק יותר חסכונית, עקב הילוך נוסף וטכנולוגיה עדיפה. כמו כן, לאדם שמוציא סכום נכבד של למעלה 120K על רכב, מגיע בהחלט לקבל את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. להוציא סכום כזה עבור רכב שלא מאובזר ב-ESP, זו טיפשות, לעניות דעתי. מה גם, שהמחליפה של הקורולה הנוכחית כבר הוצגה ע"י היצרנית.

 

בשביל זה יש לך את המאזדה 3 עם המנוע 2000 או את הפורד פוקוס שלדעתי בהרבה יותר טובים!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשביל זה יש לך את המאזדה 3 עם המנוע 2000 או את הפורד פוקוס שלדעתי בהרבה יותר טובים!

 

 

פורד פוקוס וגם מאזדה 3 עם מנוע 2000 סמ"ק צורכות דלק 1ליטר ל 7 ק"מ.

תקנה ותהנה....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פורד פוקוס וגם מאזדה 3 עם מנוע 2000 סמ"ק צורכות דלק 1ליטר ל 7 ק"מ.

תקנה ותהנה....

 

זה 1800 וזה 2000 , עוד טיפה דלק ואם אני נוסע פסדר זה גם לא יהיה בערך אותו הדבר.

אבל לפחות אני יהנה מהאוטו ויודע שעשיתי תבחירה הנכונה:)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נכון. ההבדל הוא לא "עוד טיפה דלק".

 

ע"פ נתוני יצרן, המאזדה צורכת 8.5 ליטר לק"מ בנסיעה עירונית, ו-15.4 ליטר לק"מ בנסיעה בינערונית. ואילו הסיויק, ע"פ נתוני יצרן, צורכת 10.5 ליטר לק"מ בנסיעה עירונית, ו-19.6 ליטר לק"מ בנסיעה בינערונית. ברור לי ששני הנתונים אופטימיים למדי, אבל בכ"ז לא ניתן להתעלם מההבדל המוחשי.

מבחינת ביצועים, אגב, ע"פ נתוני היצרן, הסיויק סוגרת 200 קמ"ש, בעוד המאזדה סוגרת 185 "בלבד". מכיוון שבתאוצה למאה המאזדה דווקא יותר מהירה, אני מניח שהיתרון של הסיויק הוא דווקא באווירודינמיות ובהילוך הנוסף, מה שבוודאי משפיע על תצרוכת הדלק.

 

עדיין לא ציינתי שהסיויק הרבה יותר מרווחת מהמאזדה, ובפרט ליושבים מאחור.

 

הנתונים לקוחים מאתר מוטוקאר.

 

אני רואה שאתה חדש בפורום, אז קודם כל: ברוכים הבאים.

ובנוסף, אם אתה מגיב להודעה שמעליך בשרשור, אין צורך לצטט את ההודעה. זה סתם מכביד על השרשור. כמו כן, בפורום משתדלים לדבר ברור. לדוגמא: בעברית לא קיימת המילה "תבחירה" אלא "את הבחירה" וכד'.

הנה לינק לכללי הפורום - http://www.carsforum.co.il/vb/misc.php?do=cfrules

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה:)

ה "תבחירה" זה קיצור על מנת לחסוך בכתיבה אבל אם זה מפריע אז אני הפסיק עם זה.

 

הגעתי למסקנה אחת ממהודעה וגם מוטוקאר הגיעו לזה!

ההונדה לא שווה את המחיר שלה, ניתן למצוא מכוניות בהרבה יותר טובות באוטו המחיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה 1800 וזה 2000 , עוד טיפה דלק ואם אני נוסע פסדר זה גם לא יהיה בערך אותו הדבר.

אבל לפחות אני יהנה מהאוטו ויודע שעשיתי תבחירה הנכונה:)

 

 

זה לא קשור לנפח המנוע המנועים של הונדה פשוט חסכוניים, ובלי קשר לדלק ההונדה עולה וטובה על המאזדה וגם על הפוקוס, כרכב משפחתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה:)

ה "תבחירה" זה קיצור על מנת לחסוך בכתיבה אבל אם זה מפריע אז אני הפסיק עם זה.

 

הגעתי למסקנה אחת ממהודעה וגם מוטוקאר הגיעו לזה!

ההונדה לא שווה את המחיר שלה, ניתן למצוא מכוניות בהרבה יותר טובות באוטו המחיר.

 

 

מוטוקאר הגיעו למסקנה שההונדה עלתה 143000 ש"ח לשנת 2006 כרגע ההונדה עולה 133000 ש"ח לשנת 2007 אז המסקנות השתנו, מבלבד החיסרון של המחיר שהיה לה היו לה הרבה יתרונות.

מציע לך ללכת ולעשות נסיעת מבחן לפני שאתה מבלבל את המוח ממה שקראת פה ושם, ולהרגיש מבין גדול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההונדה לא שווה את המחיר שלה, ניתן למצוא מכוניות בהרבה יותר טובות באוטו המחיר.

אנשים מתייחסים ברצינות למ שנכתב כאן, ואתה מתעקש לצאת בהצהרות לא מגובות. זה לא מקובל.

גם אם תצא מנק' הנחה שההונדה לא שווה את המחיר שלה, היא תחזיר את העשרת אלפים ש"ח הפרש, בחיסכון בדלק לאורך זמן ובשמירת ערך טובה יותר (ככל הנראה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אנסה לתת תגובה יותר עניינית, ולא חלילה שאני מזלזל בחברי הפורום הנכבדים, אלא שלדעתי אתם נוטים לשכח שהשואל מחפש רכב משפחתי ולא צעצוע חדש.

 

טוב בקיצור: לפני כחצי שנה הייתי בהתלבטות די דומה, רצינו רכב משפחתי יפאני עד 140K (לפני ההוזלה). עם ההתלבטויות הרשימה הצטמצמה לסיוויק ומאזדה 3 2.0L, בסוף החלטנו על הסיוויק.

 

מה יש לי להגיד על סיוויק אחרי שימוש של כמה חודשים? כלום, בסוף קניתי קורולה.

 

למה, אתה וודאי שואל?

טוב אז קודם כל למה החלטתי על סיוויק מלכתחילה?

כדי להסיר את כל הספקות וכדי שתשמע את זה מאדם שלא רק "שמע" ו\או "קרא" אלא השווה בין שני הרכבים בצורה יסודית, הסיוויק LS לא יותר מאובזרת מקורולה GLI. זה נכון שבסיוויק LS מערכת השמע היא MP3 ובקורולה GLI לא. אבל מצד שני בקורולה GLI המערכת נשלטת מההגה ובסיוויק LS לא. ראוי ם להוסיף שאם מדברים על אבזור אז בקורולה יש חיישני גשם, תאורת לוח שעוים משתנה אוטומתית שטויות קטנות שאין בסיוויק.

 

 

 

 

 

מה שכן: סיוויק הרבה יותר חזקה, יותר יפה (טעם), היא יותר גדולה ובשבילי נסיעת מבחן הכריעה את הכף .

התאוצה (שלא מורגשת כלל בתא הנוסעים, רק מד המהירות שקוץ בכמה ספרות למעלה נותן לדעת שאתה מאיץ), מרחב המחייה (תא הנוסעים מוטה קצת קדימה וזה יוצר תחושה של מרחב גדול מאד, בנוסף הרצפה בחלק האחורי שטוחה לגמרי שזה גם יתרון לא קטן, במיוחד למי ש יושב באמצע), והנוחות.

 

התרשמתי, הזמנתי והתחלתי להמתין, רק הבעיה היא שחברת מאיר לא הייתה במצב רוח לשרות טוב: הרכבים לא היו באספקה מיידית ולמרות שביקשתי מהם לעדכן אותי בקשר לאספקה לא עודכנתי ובגלל שנבהלתי מאופן הטיפול בי כלקוח התחלתי לשקול שוב את כדאיות העסקה.

 

הבנתי שיש עוד שני דברים שלא לקחתי בחשבון:

1.הביטוח-על ההונדה משמעותית יותר יקר.

2.הטיפולים-יותר יקרים

3.שמירת ערך- על טויוטה יותר גבוה, תחשוב היום הסיוויק עולה ב8500 יותר, אבל בעוד חמש שנים כש תרצה למכר את הרכב (בערך) המחירונים של הסיוויק והקורולה יהיו כמעט זהים).

 

המאזדה די "יצאה מהמרוץ" בלי להעליב את כל בעלי המאזדה 3, זה רכב מעולה עם התנהגות כביש מדהימה, אבל מאד לא נח מאחורה ועם איכות חומרים די עלובה לתג המחיר.

 

כן ההפרש הריאלי בין סיוויק לקורולה הוא הרבה יותר גדול ממה שרשום על תג מחיר, ותעשה את ההשוואה על בסיס זה, מנסיון של כמה חודשים על קורולה אני יכול להגיד שהרכב: חזק, רך ונח.

 

מה שכן עם תחליט ללכת על הקורולה כדאי להמתין כמה חודשים לצורה החדשה.

 

 

 

בהצלחה.

רונין-רוכב ללא אופנוע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

 

 

 

מה שכן: סיוויק הרבה יותר חזקה, יותר יפה (טעם), היא יותר גדולה ובשבילי נסיעת מבחן הכריעה את הכף .

התאוצה (שלא מורגשת כלל בתא הנוסעים, רק מד המהירות שקוץ בכמה ספרות למעלה נותן לדעת שאתה מאיץ), מרחב המחייה (תא הנוסעים מוטה קצת קדימה וזה יוצר תחושה של מרחב גדול מאד, בנוסף הרצפה בחלק האחורי שטוחה לגמרי שזה גם יתרון לא קטן, במיוחד למי ש יושב באמצע), והנוחות.

 

התרשמתי, הזמנתי והתחלתי להמתין, רק הבעיה היא שחברת מאיר לא הייתה במצב רוח לשרות טוב: הרכבים לא היו באספקה מיידית ולמרות שביקשתי מהם לעדכן אותי בקשר לאספקה לא עודכנתי ובגלל שנבהלתי מאופן הטיפול בי כלקוח התחלתי לשקול שוב את כדאיות העסקה.

 

הבנתי שיש עוד שני דברים שלא לקחתי בחשבון:

1.הביטוח-על ההונדה משמעותית יותר יקר.

2.הטיפולים-יותר יקרים

3.שמירת ערך- על טויוטה יותר גבוה, תחשוב היום הסיוויק עולה ב8500 יותר, אבל בעוד חמש שנים כש תרצה למכר את הרכב (בערך) המחירונים של הסיוויק והקורולה יהיו כמעט זהים).

 

המאזדה די "יצאה מהמרוץ" בלי להעליב את כל בעלי המאזדה 3, זה רכב מעולה עם התנהגות כביש מדהימה, אבל מאד לא נח מאחורה ועם איכות חומרים די עלובה לתג המחיר.

 

כן ההפרש הריאלי בין סיוויק לקורולה הוא הרבה יותר גדול ממה שרשום על תג מחיר, ותעשה את ההשוואה על בסיס זה, מנסיון של כמה חודשים על קורולה אני יכול להגיד שהרכב: חזק, רך ונח.

 

מה שכן עם תחליט ללכת על הקורולה כדאי להמתין כמה חודשים לצורה החדשה.

 

 

 

בהצלחה.

כתבת בעצמך שהסיוויק יותר יפה,חזקה ונוחה,אבל לבסוף קנית קורולה..

למה?כדי להעניש את את חברת מאיר היבואנים על כך שלא היתה להם מכונית במלאי?

לבסוף מה שהכריע את הכף היה השיקול הישראלי הקלאסי-כסף.

שמירת ערך,שהיא סוג של נבואה קוסמית,טיפולים שלא יקרים בצורה משמעותית ועלויות ביטוח מעט גבוהות יותר.

הפרש המחירים בין השתיים מוצדק בהחלט;הסיוויק מכונית טובה יותר ברוב הפרמטרים,מודרנית בהרבה ועשוייה טוב יותר.

גם המזדה 3 עדיפה על הקורולה,לפחות אפשר להנות בה,בניגוד לטויוטה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום etz301,

 

כתבתי לך גם בשרשור שפתחת בזמנו, כאשר ביטלת את ההזמנה במאיר.

אנחנו לקוחות של מאיר כבר 16 שנים ברציפות. אני חייב לציין, שמלבד בעל/מנהל מוסך הפחחות במוסך המרכזי בפ"ת, שהוא אדם לא ממש ידידותי, אנחנו מאוד מרוצים מאיכות הטיפול והיחס. למען הגילוי הנאות, אציין שמוסך הרשת היחיד שעבדתי איתו, הוא המוסך המרכזי בפ"ת.

 

לדעתי, אתה סתם נבהלת מסוכנות מכירות שלא עשתה את העבודה שלה כיאות, והשלכת את זה על כל הרשת.

 

בנוסף, אם מצאת לנכון שהסיויק היתה עדיפה על הקורולה כשהיא עלתה 140K, וללא מערכת ESP, אז כל שכן היום, כשהמחיר הוא 133K בלבד, והסיויק מצויידת במערכת ה-ESP כסטנדרט.

 

שבת שלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו שאני מסתכל אכן ההונדה בחירה טובה.

 

ברמה של מאזדה 3 עם 2 ליט2000 רק פחות דלק, אכן בחירה משתלמת.

אבל מי שמעדיף מהיגה ספורטיבית עדיף את ה3 עם ה 2000.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתבת בעצמך שהסיוויק יותר יפה,חזקה ונוחה,אבל לבסוף קנית קורולה..

למה?כדי להעניש את את חברת מאיר היבואנים על כך שלא היתה להם מכונית במלאי?

לבסוף מה שהכריע את הכף היה השיקול הישראלי הקלאסי-כסף.

שמירת ערך,שהיא סוג של נבואה קוסמית,טיפולים שלא יקרים בצורה משמעותית ועלויות ביטוח מעט גבוהות יותר.

הפרש המחירים בין השתיים מוצדק בהחלט;הסיוויק מכונית טובה יותר ברוב הפרמטרים,מודרנית בהרבה ועשוייה טוב יותר.

גם המזדה 3 עדיפה על הקורולה,לפחות אפשר להנות בה,בניגוד לטויוטה.

 

שלום לך.

ראשית אם מישהו פה ישראלי קלאסי זה אולי אתה ידידי וזה מכמה סיבות.

 

1.רמת דיון נמוכה- אני לא כתבתי בשום מקום שניסיתי להעניש את חברת מאיר, למה הרשת לעצמך להסיק שכן.

 

2.אתה נכנס לדברים שבהם אתה לא מבין גדול (גם אופייני לישראלים)- בכל רכישה גדולה (ביחס לשכר הממוצע במשק) ובמשק הישראלי קניית רכב נחשבת למאד גדולה, נכנסים שיקולים כמו, ירידת ערך עלות אחזקה וכו'.

ד"א שתדע להבא: שיקול כמו כסף הוא דווקא לא שיקול ישראלי קלאסי. כי שיקול "כסף" או כלכלי וא שיקול שלוקח פרט רציונלי, ואילו רוב הפרטים הישראלים (כמו הרבה מחקרים מוכיחים והאחרון פורסם לפני כמה ימים) הם אמוציונליים דהיינו לא קונים דברים משיקול של כסף.

 

3.מההודעה שלי עולה ניחוח שאני מנסה להביע את דעתי שיש אמת בה, כי אני נהג עם ותק ונהגתי על כל הרכבים האלה וכו'. מהתגובה שלך להודעה שלי יוצרת רושם כאילו אתה מנסה לקבוע עובדה (אולי כי אתה רב הפורום?). כי אנחנו הישראלים הכי חכמים וכל השאר פריירים לא?

 

 

שבת שלום

 

 

נ.ב. צבי אני לא פוסל שלחברת מאיר יש הרבה לקוחות מרוצים, אני זכיתי לשרות לא טוב.

רונין-רוכב ללא אופנוע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6008 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...