Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6488 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול בערב שרטו לי את האוטו במזיד(כניראה כאב להם הלב), השריטה משתרכת החל מדלת קדמית עד לסוף הכנף, כלומר:דלת+כנף (ועוד עברו על זה פעמיים).

לדעתי שריטה לא רצינית, יכול להיות שנעשתה עם סכין יפנית.

צבע האוטו הוא שמפניה(מאזדה לנטיס 2000),השאלה היא אם אפשר לתקן עצמאית איכשהו את השריטות האלה עם חומר מיוחד.

תודה לכל העוזר.

פורסם

אם עשו לך עם סכין יפנית, ממליץ לחפש אצל פחחים וצבעים שפתון\ צנצנת קטנה של הצבע שלך לפי הקוד צבע.

 

מה שכן מעולם לא נתקתי בשפתון בצבע שמפנייה.

 

אפשרי גם לנסות קודם פוליש מאוד עדין, מכיוון שהצבע שמפנייה, הוא צבע שרואים עליו טוב מאוד הבדלי גוונים.

פורסם

כואב להם הלב על מזדה לנטיס מודל 2000 :shock: ?

 

זה כבר מוגזם!!

 

בכל אופן- זו שריטה עמוקה שמגיעה עד הפח או שריטה "על הצבע"?

ישראל: המדינה היחידה שבה העשירים הם בשמאל הסוציאליסטי,

העניים בימין הקפיטליסטי והמעמד הבינוני משלם הכול :x

פורסם

GS 27 אמור לעשות את העבודה, ובכלל תמיד טוב שיש באוטו

תנסה, זה בסה"כ 40 ש"ח... אם זה לא יעבוד- תתחיל להתרוצץ בין פחחים עם בקוד צבע...

ישראל: המדינה היחידה שבה העשירים הם בשמאל הסוציאליסטי,

העניים בימין הקפיטליסטי והמעמד הבינוני משלם הכול :x

פורסם

GS27 מסיר שריטות שיטחיות בלבד - כלומר, הוא לא יעזור בשריטות שהגיעו לפח.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
GS27 מסיר שריטות שיטחיות בלבד - כלומר, הוא לא יעזור בשריטות שהגיעו לפח.

מה זה GS27? אפשר לקבל פרטים נוספים?

לי יש שפשוף על הפח שמישהו שיפשף אותי אבל רואים כאילו הייתה מדבקה או משהו ותלשו אותה ויצא קצת צבע ממש כאלה נקודות קטנות השאלה אם הGS27 יכול לסדר את העניין?

פורסם

מאיפה קונים את זה? :p

יש לי איזו שריטה מעצבנת שעשה לי הגנן שלנו לפני כמה שנים...

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

את ה-GS27 ניתן למצוא באוטודיפו.

 

לטרטל ווקס ולקארפלאן יש תכשירים דומים (מניסיון, הקארפלאן עוד יותר טוב מה-GS27).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם
אם עשו לך עם סכין יפנית, ממליץ לחפש אצל פחחים וצבעים שפתון\ צנצנת קטנה של הצבע שלך לפי הקוד צבע.

 

מה שכן מעולם לא נתקתי בשפתון בצבע שמפנייה.

 

אפשרי גם לנסות קודם פוליש מאוד עדין, מכיוון שהצבע שמפנייה, הוא צבע שרואים עליו טוב מאוד הבדלי גוונים.

 

אפשר ליקנות ספריי צבע לפי הצבע המדוייק של הרכב אצל קוברה בחולון 036540533 ישנו שם בחור בשם משה

×
×
  • תוכן חדש...