Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייבוא אישי למזדה 3 2.3 ליטר ידנית !


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7578 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אתה רוצה משפחתית חמה, הייתי מציע לנסות להביא את הפוקוס ST דרך אחת מסוכנויות הייבוא האישי.. או אולי אפילו לנסות דרך דלק (למרות שנראה לי שהם יעיפו אותך מכל המדרגות)...

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אור , הבחור החליט החלטה שגוייה מאוד !

הוא משבח יותר מידי את המאזדה 3 הנ"ל ומצמיד לה תכונות שלא קיימות.

כמו שSTI אמר , האוטו הזה הוא יפני אמין וחמוד שיציע לך נסיעה שקטה בראש שקט מנקודה א' ל-ב'

אפילו גם לג' !!

 

אני שאלתי על מזדה 3 באופן תאורטי בינתיים ולאו דווקא בשבילי כאשר השיקולים שמובילים אותי הם:

 

1. משפחתית מהנה וחמודה (לטעמי)

2. אמינות

3. אין מחסור בחלקים או במוסכים שיידעו איך לטפל (בניגוד לייבוא של רכבים כמו ה 350Z או RX8)

4. העלות לפי חשבוני (ואולי אני טועה) תהיה סבירה כיוון שכיום מזדה 3 2 ליטר עולה בערך 150K כחדשה. את המנוע הגדול יותר נראה לי שאפשר יהיה להשיג בזול יותר (כמשומשת) ובכל מקרה לשמור גם על עלויות סבירות ומחיר מכירה טוב ...

5. מוצא חן בעניי הרעיון של משפחתית רגילה שבפועל תתן בראש להמון רכבים אחרים, ואני לא מתכוון רק בקו ישר.

1) מהנה וחמודה זה לא הגדרה כל כך טובה ...

2) תקבל את זה גם במאזה 3 1.6 או כל אוטו יפני שלא מיובא .

3) לא חסרים רכבים לצרכים שלך שאין מחסור בחלקים גם אם הם לא מיובאים מחול..

5) לתת בראש למכוניות אחרות .... באמת נו...השילדה שלה היא אותו שילדה כמו של 1.6 אוטומטית ליסינג , היא לא תיתן לך נהיגה ספורטיבית וגם בפניות היא לא תישב כמו שאתה מצפה יותר מידי.

 

חבל לפי התקציב והצרכים יכולה להיות לך אחלה משפחתית-ספורטיבית מפנקת יותר ויותר ממאזדה 3 2.3 ....

בסופו של דבר זה שיקול שלך , אני בא להגיד לך מה נכון לעשות...

פורסם

תן לו בראש תן לו במחוש! :shock2:

 

תגיד לי מר בחור... למי/למה בדיוק תיתן בראש? יונדאי אקסנט? או שיש משהו שאני לא יודע- אני מאד סקרן...

 

מה שכן, אתה משעשע...

BMW330i

למכירה מגבר 8011S MBL + רמקולים MONTANA EPS

פרטים בה"פ

פורסם

החברים פה עושים לבחור טובה ... ומנסים להכניס לו קצת הגיון לראש

BMW330i

למכירה מגבר 8011S MBL + רמקולים MONTANA EPS

פרטים בה"פ

פורסם

הוא החליט שהוא רוצה מאזדה 3.

 

הוא רוצה אותה עם גיר ידני וכך הוא ישלם את אותו מחיר של אוטומטית בארץ.

למה להתווכח איתו?

הוא שאל על הייבוא, לא על האלטרנטיבות.

 

ואגב, נסעתי על מאזדה 3 ואפילו חזק, כאשר בעליה מעניק לי יד חופשית על ההגה ורגל חופשית על דוושת הגז.

המכונית מתנהגת רמה אחת מעל כל המשפחטומטיות בארץ

נכון, היא לא אוחזת אספלט ברמות של אימפרזה טורבו, אבל היא כן מהנה לנהיגה.

ניתן "לשחק" איתה, וזה הכי חשוב.

(לשחק= להעביר אותה ממצב של היגוי יתר להחזרה לקו הפנייה עם שימוש בגז, להעביר אותה מהיגוי יתר לתת היגוי, לתקן היגוי יתר בהיגוי הפוך... אני מזמין להדגמה).

 

נכון, יש אופציות הרבה יותר מעניינות בתקציב הזה, אני אישית בטוח לא הייתי קונה אחת, אפילו לא מקבל אחת בחינם. אבל זה מה שהוא רוצה, הוא לא שאל את דעתי או דעתכם, הוא שאל איך לייבא אותה.

אז נא לא ליעץ לו לקנות משהו שהוא לא רוצה.

 

ולפותח השרשור - חזק ואמץ!!

ייבוא רכב הוא עסק מסובך ומתיש.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

גם להמליץ לו על אימפרזה טורבו (עמוד קודם) לא בדיוק בחירה חכמה.

 

ידיד של המשפחה חשב אחרת, אמר שהאימפרזה טורבו תהיה בחירה מושלמת לאיש משפחה שמחפש ביצועים. זמינות כוח, פרקטיות, התנהגות ומה לא.

 

הלך האיש המאושר, הזמין לו איזה אסתי כחולה שמתעטשת בסל"ד גבוה. בשבועים הראשונים זו הייתה אופריה: סיפר לכל הא ודא עד כמה שהוא מאושר, ואיך שיש לו יתרון על עדר המאזדה-בארו-בישי-יונדאי, מחיר הדלק לא בדיוק הזיז לו, כי הוא יושב על משכורת של 5 ספרות.

 

עמא-מה, גם הגברת רוצה לנהוג ברכב, ואפילו לא מפריעה לה שהרכב ידני (נו טוב... קצת) רק שכל הג'אז הזה מתחת למכסה מנוע קצת מפריע לה, ובצדק. כי הרכב מזנק מכל לחיצה קטנה, והוא מושך תשומת לב ומבטים עויינים, צריך לחשוב 100 פעם איפה מחנים את הרכב ("מקום מרכזי? אולי שם יש יותר אור? אולי בכלל לשלם לחניון?") ושצריך לשים את הילד בגן ואת הילדה בביה"ס בבוקר לא תמיד יש זמן לחכות מספר דק' כדי שהמנוע "ירגע" עד לכיבוי בנוסף הביזה שהרכב עבר (ספויילר שנגנב בחניון של הקניון, שריטות ממפתח וסמל STI שעבר לאיזה בגאז' של DL) דיי הורסים את כל הכיף. פתאום במקום הנאה הרכב הופך לנטל...

 

אחרי חודש וחצי, שהרכב עדיין חדש מהניילונים (אבל בלי ספויילר) הוא העמיד אותו עם שלט למכירה ונמכר למרבה במחיר..

עברתי לכתובת חדשה

(יותר מדי בעיות בהתחברות-משתמש).

פורסם

טוב, עכשיו זה כבר פחות משעשע.

 

אני לא ביקשתי ייעוץ כלי רכב :!: ואני יכול לחזור על זה.

 

אני לא הולך לקנות מחר רכב ולא לעצמי.

 

לי יש את המיאטה שלי שאני מעדיף אותה בהרבה על כל אימפרזה טורבו מצויה או ב.מ.וו כבדה.

 

מר גולף 2 ליטר. אתה בא להגיד לי מה נכון :?: מה נכון לי :?: תגיד מה נכון לאמ_ של_ (צונזר מראש על ידי).

אני לא ביקשתי ממך לעשות את השיקולים שלי ולדעת מה נכון לי (כי אני כמובן לא יודע). נתת רשימה של תגובות שלא קשורות אחת לשניה. מבין המכוניות בקטגוריית המחיר והגודל הזאת אין פה ממש היצע שייתן לי את כל הדרישות.

 

ובכלל מי אמר שאני מעוניין ברכב לעצמי :?: אולי אני רוצה רכב לאמא שלי שאני אוכל לקחת אותו כשאצטרך יותר ממקום אחד?

 

ו STI, תעשה לי טובה, תשתעשע בשקט. אל תנסה להכניס לי הגיון לראש. חבל שאני אשלח עליך את יאשה ;-)

פורסם

באמת לא הבנתי איך השרשור הזה גלש משאלה על ייבוא לייעוץ של "מומחים" על איזה רכב כדאי...

 

פעם הבאה תשאל באופן כללי על ייבוא ואז לא ייעצו לך לקנות אימרזה טורבו ושאר ירקות.

 

לא משנה למי האוטו מיועד, אני אחזור על זה שוב - לדעתי, בקטגורייה לו (מדגיש שוב - בקטגורייה שלו) - האוטו מעולה. לא פחות מזה. וזה א-ח-ר-י שנהגתי באוטו (ולא סתם לקחתי סיבוב).

בניגוד לשאר ה"ממליצים" אשר כל קשר בינם לרכב המומלץ הוא כמו הקשר בין השמש לירח...

 

בהצלחה, בכל אופן.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
טוב, עכשיו זה כבר פחות משעשע.

 

אני לא ביקשתי ייעוץ כלי רכב :!: ואני יכול לחזור על זה.

 

אני לא הולך לקנות מחר רכב ולא לעצמי.

 

לי יש את המיאטה שלי שאני מעדיף אותה בהרבה על כל אימפרזה טורבו מצויה או ב.מ.וו כבדה.

 

מר גולף 2 ליטר. אתה בא להגיד לי מה נכון :?: מה נכון לי :?: תגיד מה נכון לאמ_ של_ (צונזר מראש על ידי).

אני לא ביקשתי ממך לעשות את השיקולים שלי ולדעת מה נכון לי (כי אני כמובן לא יודע). נתת רשימה של תגובות שלא קשורות אחת לשניה. מבין המכוניות בקטגוריית המחיר והגודל הזאת אין פה ממש היצע שייתן לי את כל הדרישות.

רמה גבוהה מאוד של דיבר , באמת יפה...

סה"כ היית מציין שאתה רוצה רכב שני ידני וזריז ואז כולם היו מבינים אותך פה או רכב שבכלל לא בשבילך .

אם בחרת מאזדה 3 2.3 מי אני שיגיד לך לא ... תתחדש :puzzled:

פורסם

אני גם חייב רגע לציין אנשים.. איך הגעתם מיעוץ של יבוא רכב.. ושאלה על התקנות ומה לעשות .. להמלצה על אימפרזה טורבו ?

איפה אימפרזה .. איפה מאזדה 3 ואיפה היבוא ?

 

הרבה אנשים פה מדברים שהם אפילו לא נהגו ברכב הזה.. או ברכבים אחרים מהקטגוריה.

 

בקטגורית המשפחתיות אין רכב שמתקרב קמצוץ לאחיזתה של המאזדה שלוש, הלשדה שלה מצויינת משודכת לרבעיית ג'אנטים רחבים במידה 16" או 17" בהתאם לדגם והגה מצויין שמבשר לך בדיוק מה קורה בגלגליו הקדמיים של הרכב.

 

אכן בקטגוריה זו, זוהי משפחתית מהנה לנהיגה וחמודה ואני בדיוק עם אותם דעות כמו של סנדה למה גם אני מאלה שהיה רוצה להניח את ידו אל מאזדה 3 2.3 ליטר.

 

כי בדגם זה היא מאוד חזקה ועדיין, האחיזה שלה לא תשתנה בהרבה, עדיין מצויינת, עם נוחות ברמה גבוה מאוד ואיכות של פנים הרכב ברמה גבוה.

אז יש כאלה פה שהמשפחתומטיות אינן מדברות אליהם .. ואצלהם מדברים רק האימפרזות הסיאטים וכו'.. אבל לא כל אחד יכול להרשות לעצמו את זה.. וגם.. לא כל אחד דלוק על הדברים האלה.

 

ויש כאלה שאוהבים את זה.. שזה השוונג שלהם ובמיוחד להביא רכב כזה מיוחד.. עם מנוע 2.3 ליטר על שלדה כזו וגיר רגיל. (ובגרסאת השני ליטר היא נוסעת חזק ממאוד.)

 

טוב שלא המלצתם בדרך על איזה איבו גם.. אני רוצה לראות איזה בעל משחה היה לוקח את האיבו כרכב משפחתי ראשון .. וגם את האימפרזה לא הכי כדאי.. כי אחריי חצי שנה של נסיעות.. בקושי תוכלו ללכת עם המתלים הקשים (כשאני עשיתי סיבוב באיבו וירדתי מדרגה בגובה של פלאפון .. באיטיות הגב התפרק.

 

אנשים תדברו לעניין.. לפי השאלה של הבחור ולא לפי הקו מחשבה שלכם.

 

בוקר טוב לכולם.. וסנדה.. א אתה מחליט ללכת בסוף על יבוא של אחת כזאת ומסתדר.. בהצלחה :).

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual


×
×
  • תוכן חדש...