Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייבוא אישי למזדה 3 2.3 ליטר ידנית !


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7579 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למאזדה שלוש בהחלט יש שילדה טובה (אפילו מצוינת),כאשר ערך ההנאה מנהיגה שלה הוא מאוד גבוה (בעיקר בגרסת 1,6,לא יעזור כלום ההגה החשמלי של גרסת 2.0 הורס קצת) אבל לקבוע שיש לה את השילדה שאוחזת הכי טוב בקטגוריה זו כבר הגזמה.

 

יש לי מספר מבחנים מבריטניה ואוסטרליה שמכוניות כמו:פורד פוקוס דור2,אימפרזה 2,0 (לא טורבו ) ,אלפא 147 שמנצחות אותה בפרמטר שנקרא אחיזת כביש והנאה מנהיגה.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא מבין על מה כל הבאלאגן.

 

כבר בתגובה מספר 3 בעמוד מס 1 ענה חן פרחי (שאני סומך על מילה שלו בעיניים עצומות) שלמאזדה 3 2.3 ליטר אין תקינה אירופאית.

סגור עניין וחפש אוטו אחר או...... שדרג מזדה 3 מליסינג במנוע מוגדל וגיר ידני.

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

גם לאינפיניטי FX35 אין תקינה אירופית, אבל אני לא רואה שזה עוצר מישהו...

 

 

ולניב: לקחת בחשבון, ואני כמובן לא אומר את זה מניסיון, שאולי ה-3 האמריקנית לא מהנה כמו

אחותה האירופית, מטעמי העדפות השוק האמריקני, משקל מנוע, כיול שונה וכדומה?

פורסם

למזדה 3 יכולת נחמדה באופן יחסי למשפחתומתיות של ימיינו. ומשפחתיות של ימיינו לא מצטיינות בכל מה שקשור לניהוג. בוא נגיד ש 306 ישנה מלפני 10 שנים עושה בית ספר ל 3 בהכול כולל הכול.

הכול יחסי.

פורסם

מה בידבר Volkswagen Jetta MK4 GLS 1.8T

הרי זו הבורה המוכרת מהארץ , יש חלקים בשפע גם למרכב וגם למנוע

לא גדולה מהמאזדה והיא משפחתית מאוד טובה

מנוע אמין עם פונטציאל שיפורים

לא יקרה בארהב וניתן להשיג בידני.

GLS זו רמת גימור גבוהה שמגיעה עם הג'אנטים כמו בתמונה , ריפודי עור , יאשה וכול הפיצפוצים הנלוים.

 

http://www.justporsche.com/images/2M045509-8sm.jpg

 

קוקפיט http://www.justporsche.com/images/2M045509-13sm.jpg

 

אחורה http://www.justporsche.com/images/2M045509-6sm.jpg

 

סתם הצעה שלי כתחליף למאזדה..

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

מעניינים אותי הדברים הבאים:

-בשביל איזה אוטו כן היית קם מהמיטה?

-איזה רכב שהוא כן חוויה מוטורית היית מציעה? אל תשכח שהוא רוצה את הדבר הקרוב ביותר בסביבות ה140,000

1. Legacy spec.B, Forester XT/STi, Land Rover Difender...ועוד כמה.

2. ברור שההוצאה תהיה גדולה יותר עקב עלויות הייבוא. מכל מקום:

בסכום זה בתמורה טובה בלי כאב ראש של ייבוא: פוקוס 2 ליטר.

בסכום מעט גבוה בתמורה הרבה יותר טובה בלי הכאב ראש של יבוא: B4 שני ליטר ידנית.

 

הבהרה: אומנם נשמעתי ציני, כי ההודעה בהחלט הפתיעה אותי, אך אני בסה"כ מנסה לגרום לאדם לבצע החלטת רכישה הגיונית ונכונה בכלים שאני מכיר. כי ליבא את המכונית הזו, אפילו מהטעמים שהזכיר, זה לא הגיוני ולא חכם.

במה זה שונה מלייבא מחו"ל מאזדה לאנטיס שגרתית? אתה היית עושה את זה?

אני לא מכיר מישהו שיהפוך עולמות כדי לייבא עוד טויוטה קורולה.

אם אתה רוצה ליבא משהו ייחודי, בלתי מוכר, שאין שני לו והוא אינו בר השגה או תחליף - אני מבין ומצדיע.

עם כל הכבוד, מאזדה 3 (אפילו בגרסת ה2.3 האמתנית), היא לא כזו.

פורסם

תנו לבן אדם לייבא מה שבא לו.

למה לנסות להוריד אותו מהעניין.

גם אם היתה חושקת נפשו לייבא פיאט פנדה אוטומטית (הלוואי והיתה- הייתי קונה אחת)

שיהנה :)

BMW330i

למכירה מגבר 8011S MBL + רמקולים MONTANA EPS

פרטים בה"פ

פורסם

לפותח השרשור... אולי תעדכן מה הולך עם ההחלטה לייבא...?

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

אני "התעלק" על השרשור עם שאלה שמעניינת אותי מאוד וקצת קשורה לנושא.

 

 

נניח שאני רוצה להוציא את הרכב הנוכחי שלי לחו"ל לתקופה של נאמר חודשיים,ואז להחזיר אותו ארצה (לצורך העניין להוציא אותו מהארץ לצורכי שיפור ושיפוץ).

 

מישהו יכול להסביר לי איך זה עובד,מול מי זה אמור להתבצע,וכמה יכול לעלות סיפור שכזה (אני מתכוון רק לפרוצדורה של כל הבירוקרטיה וכמובן שליחת הרכב לאירופה והחזרתו ארצה).

 

אשמח לשמוע ממישהו שבאמת יש לו ידע בנושא כיוון שזה ממש מעניין אותי....

 

תודה,עידן

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

lollllllllllllllllllllllllllll



 

חברה אני לא כותב פה ולצערי לאחרונה גם לא כתבתי הרבה פה , אני לא מצליח לישון ונזכר לי בפורום החביב שלי ונכנס לפה .

אתם עשיתם סלט אחד גדול ואילו הייתי מנהל (איפה רוני ושמר תגידו מה עדיין ישים) הייתי כבר מוחק את כל התגובות פה, חוץ מהבחור הזה שהביא לינקים לכתבות על ייבוא אישי מויינט .

 

טוב סתם הייתי חייב להגיד את זה , אני לא ממש מכיר את כולם פה כמו פעם אבל בחייכם קצת תגובות לעניין לא יזיק! בסוף התחילו עם הג'יטה ולנד רובר ומה לא !

הבחור ביקש מידע על ייבוא ואני הייתי ממליץ על הקישורים לויינט שקודמי נתן .

כמו כן גם להדגיש שהרכב האמריקאי - אם בכלל בסוף תחליט על מאזדה 3 והוא עלול להיות שונה מהאירופיי אז כדאי לבדוק את זה - נדמה לי שמישהו הזכיר את זה אבל ההודעה אבדה בין סלט השטויות פה .

 

בהצלחה

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

סלט? שום (ב)סלט.

 

האדם רצה פרטים על ייבוא רכב. הוא הרי לא ציפה לתגובה בסגנון של "אוי! במקרה ייבאתי לארץ האמר לימוזינה מוארך. אז בוא תשמע מה עושים, הולכים למשרד זה וזה, לאדם הזה והזה, ואומרים לו כך וכך, ועוד שבוע האוטו יגיע". יבוא אישי זו פרוצדורה בירוקרטית סבוכה, שאני ובוודאי רבים (כמו שהתגובות מוכיחות זאת) לא מכירים. לכן אני מופתע שפותח השרשור חשב בתמימותו שהוא יקבל תשובה. תשובות חלקיות יש באתרים מוסמכים כמו אתר משרד התחבורה, שמידת סרבולו וחוסר בהירותו רק חושפים את תחילת כאב הראש של התהליך הבירוקרטי הזה.

אבל הפורום בהחלט יכול לעזור לבחור בשאלה הרבה יותר בסיסית ופשוטה: הוא בכלל צריך את זה?

אילו היה מדובר ברכב נדיר, בלתי ניתן להשגה, מיוחד, שאין לו תחליף ואין דרך למצוא לו משהו דומה רק ע"י ייבוא: הייתי מצדיע לאדם שמוכן להשקיע מאמצים כה רבים בהגשמת חלומו.

אבל זה אינו המקרה!

ולכן, אנו רק רוצים לעזור ולהסביר, שיש תחליפים סבירים, אולי אף יותר טובים, לאותה מאזדה 3.

מאחר וייבוא אישי כרוך בהרבה סרבול, זמן, עצבים וכסף, אולי כדאי לעזור ולמנוע את זה לפני שהאדם נכנס לסחרחורת הזו, ע"י מציאת פתרונות מקבילים או תחליפיים.

עצם העובדה שעד עכשיו הוא לא קיבל תשובה לשאלתו, רק מבהירה את הנקודה.

מטרתי שלי ושל התומכים בדעתי, היא לנסות למצוא מכוניות שלא דורשות לבצע היפוכים אחורה באוויר, כדי להנות מהן, אולי אף יותר ממאזדה 3.

זה הכל.

פורסם
1. Legacy spec.B, Forester XT/STi, Land Rover Difender...ועוד כמה.

2. ברור שההוצאה תהיה גדולה יותר עקב עלויות הייבוא. מכל מקום:

בסכום זה בתמורה טובה בלי כאב ראש של ייבוא: פוקוס 2 ליטר.

אין כיום יבוא של פוקוס 2 ליטר, וגם כאשר יהיה (לא ברור מתי) - אני די בטוח שהיא תגיע עם גיר אוטומט בלבד. כך שהאופציה הזו לא ממש רלוונטית.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
סלט? שום (ב)סלט.

 

האדם רצה פרטים על ייבוא רכב. הוא הרי לא ציפה לתגובה בסגנון של "אוי! במקרה ייבאתי לארץ האמר לימוזינה מוארך. אז בוא תשמע מה עושים, הולכים למשרד זה וזה, לאדם הזה והזה, ואומרים לו כך וכך, ועוד שבוע האוטו יגיע". יבוא אישי זו פרוצדורה בירוקרטית סבוכה, שאני ובוודאי רבים (כמו שהתגובות מוכיחות זאת) לא מכירים. לכן אני מופתע שפותח השרשור חשב בתמימותו שהוא יקבל תשובה. תשובות חלקיות יש באתרים מוסמכים כמו אתר משרד התחבורה, שמידת סרבולו וחוסר בהירותו רק חושפים את תחילת כאב הראש של התהליך הבירוקרטי הזה.

אבל הפורום בהחלט יכול לעזור לבחור בשאלה הרבה יותר בסיסית ופשוטה: הוא בכלל צריך את זה?

אילו היה מדובר ברכב נדיר, בלתי ניתן להשגה, מיוחד, שאין לו תחליף ואין דרך למצוא לו משהו דומה רק ע"י ייבוא: הייתי מצדיע לאדם שמוכן להשקיע מאמצים כה רבים בהגשמת חלומו.

אבל זה אינו המקרה!

ולכן, אנו רק רוצים לעזור ולהסביר, שיש תחליפים סבירים, אולי אף יותר טובים, לאותה מאזדה 3.

מאחר וייבוא אישי כרוך בהרבה סרבול, זמן, עצבים וכסף, אולי כדאי לעזור ולמנוע את זה לפני שהאדם נכנס לסחרחורת הזו, ע"י מציאת פתרונות מקבילים או תחליפיים.

עצם העובדה שעד עכשיו הוא לא קיבל תשובה לשאלתו, רק מבהירה את הנקודה.

מטרתי שלי ושל התומכים בדעתי, היא לנסות למצוא מכוניות שלא דורשות לבצע היפוכים אחורה באוויר, כדי להנות מהן, אולי אף יותר ממאזדה 3.

זה הכל.

אתה ממש לא צודק

 

אני לא רציתי לשאול את כל האנשים ולא להתייעץ.

 

אני רציתי לדעת אם יש פה כמה בודדים שיש להם ניסיון בייבוא אישי, (אולי היה עדיף לשאול באספנות). לא רציתי ייעוץ לרכישת רכב ולא בטיח.

 

יכול להיות שאני יכול לפנות לסוכנות מסויימת ושם תתבצע עבודה בעלות נמוכה יחסית, בכתבות שקארתי על ייבוא אישי דובר על סוכנויות שמוצאות משומשות מצב מצויין (או כאילו משומשות) וזה דבר שיכול להוזיל עלויות.

 

סך הכל המחשבה הבסיסית שלי שבגלל האפשרות לקנות רכב משומש בזול, אני אוכל לייבא רכב בעלות דומה למחיר שהיה יוצא בארץ.

 

ואני מבין שאין פה אנשים עם ניסיון אז אני מודה (מודה מודה) לכל האנשים הנחמדים שניסו לעזור ואני אבדוק בהזדמנות בסוכנויות ייבוא.

 

אני לא מניח שיהיו תשובות בקרוב אך מבטיח לשתף אם וכאשר יהיו

 

תודה.

 

(נעול :?: )


×
×
  • תוכן חדש...