Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מתלבט לגבי אחד כזה 2022 

מי שיודע עלויות ביטוח מוסך מטפל בעיות ידועות וכן הלאה אשמח לשמוע.

 

וגם כאילו מה אני מקבל פה שאני לא מקבל באיזה גילי C 460 מאותה שנה?:)

פורסם

זה דגם שהגיע רק בייבוא מקביל, סביר להניח שיש בעיית חלפים. א-ב-ל היתרון הגדול הוא שהוא אמריקאי ולא סיני.

 

תעשה סיבוב בשתי המכוניות - ותבין לבד.

 

ואם לא תבין - לך על הג'ילי.

  • מצחיק 3

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 3 שעות, koderius כתב:

מתלבט לגבי אחד כזה 2022 

מי שיודע עלויות ביטוח מוסך מטפל בעיות ידועות וכן הלאה אשמח לשמוע.

 

וגם כאילו מה אני מקבל פה שאני לא מקבל באיזה גילי C 460 מאותה שנה?:)

אם מגניב אותך שקוראים לזה מוסטנג והיא עושה לך את זה - שווה.

 

כל סיבה אחרת - טסלה טובה ממנה בכל דבר (וטסלה לא מושלמת, פשוט המאך סתמית ממש)

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
פורסם
לפני 19 שעות, IsraCar כתב:

@koderius

זהו?

כבר מיצית את הקאדילאק והמאזאראטי ?

מת על קדילק אבל גם הכי חדשים מאד מיושנים טכנולוגית. וגם המזראטי. 

לפני 17 שעות, GTאי כתב:

אם מגניב אותך שקוראים לזה מוסטנג והיא עושה לך את זה - שווה.

 

כל סיבה אחרת - טסלה טובה ממנה בכל דבר (וטסלה לא מושלמת, פשוט המאך סתמית ממש)

לא. לא מגניב בכלל. גם טסלה לא עושה לי את זה . יש חבר שמוכר במחיר רצפה ולכן שוקל. 

לפני 20 שעות, zvit כתב:

זה דגם שהגיע רק בייבוא מקביל, סביר להניח שיש בעיית חלפים. א-ב-ל היתרון הגדול הוא שהוא אמריקאי ולא סיני.

 

תעשה סיבוב בשתי המכוניות - ותבין לבד.

 

ואם לא תבין - לך על הג'ילי.

אף פעם לא נהגתי בג'ילי אז לא יודע למה התכוונת

פורסם (נערך)
לפני 8 שעות, koderius כתב:

יש חבר שמוכר במחיר רצפה ולכן שוקל. 

אחרי שתקנה, יש מצב שהחברות תתערער ? (;

 

חבר שמוכר במחיר ריצפה, זה ממש לא סיבה לקנות רכב.

 

אם מה שחשוב לך זה רכב "לא מיושן טכנולוגית", 

אז באמת שווה להביט לכיוון סין.

אני לא מדבר על דגם ג'ילי ישן שהזכרת,

אבל יש מספיק מכוניות חשמליות 2026  מסין שמבחינה טכנולוגית הם המילה האחרונה.

התמורה לשקל גבוהה.

במיוחד בתחום הטכנולגי.

עריכה אחרונה על ידי IsraCar
פורסם
לפני כשעה, IsraCar כתב:

אחרי שתקנה, יש מצב שהחברות תתערער ? (;

 

חבר שמוכר במחיר ריצפה, זה ממש לא סיבה לקנות רכב.

 

אם מה שחשוב לך זה רכב "לא מיושן טכנולוגית", 

אז באמת שווה להביט לכיוון סין.

אני לא מדבר על דגם ג'ילי ישן שהזכרת,

אבל יש מספיק מכוניות חשמליות 2026  מסין שמבחינה טכנולוגית הם המילה האחרונה.

התמורה לשקל גבוהה.

במיוחד בתחום הטכנולגי.

האמת היא שיש כל כך הרבה רכבים סינים שאין לי כוח בכלל להכנס למחקר הזה. ברור לי שחלקם נותנים תמורה טובה אבל באמת שיש לי באג בגילי המתקדם להתמסר לרכבים האלה.

  • מעניין 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...