Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוות דעת לגבי הסטוריית טיפולים, סיטרואן C4 Picasso בנזין 2014


ב. סופר

פוסטים מומלצים

שלום חברים!
אשמח להתייעץ אתכם לגבי רכב שבדקתי וחשבתי לקנות:
מדובר בסיטרואן c4 פיקאסו, 7 מקומות, 2014, בנזין, אוטומטי, 165 כ"ס. (את ההחלטה לקנות דווקא פיקאסו כבר עשיתי).
במד קילומטראז'- 125,000.
הרכב יד 2, נקנה מליסינג פרטי ב2018 ומאז, לדברי המוכר, הוא אצל אשתו, בעיקר בנסיעות עירוניות.
טיפולים שוטפים במוסך מורשה סיטרואן.
אני מצרף הסטוריית טיפולים- אשמח לדעת אם היא נראית לכם תקינה והאם זה אומר שהרכב טופל באופן סדיר.
נהגתי על הרכב והכל נראה ונשמע תקין. המנוע נשמע קצת רועש כשעומדים לידו מחוץ לרכב, אבל לא באופן חריג במיוחד. (אני לא מבין גדול).
מסביב לפתח מילוי השמן של המנוע יש סימנים (שגרתיים) של כתמי שמן, לכן שאלתי- האם הוא ממלא שמן באופן קבוע. הוא ענה לי שהוא לא ממלא, רק בטיפולים.

המחיר שהוא מבקש- 18,000.

*נ.ב. - לדבריו, לאחרונה הרכב לא כ"כ נוסע כי יש להם רכב מהחברה. לדוגמה, כעת הוא הניע אותו אחרי שבועיים שלא הניעו. האם זה אמור להיות בעיה?

ועוד דבר אחד- איך אני מוודא שזה אכן גיר אוטומטי ולא רובוטי? לדברי המוכר, הגיר אוטומטי. כך זה גם נראה לפי החיפוש של הדגם באינטרנט. אבל באחד החיפושים באינטרנט לפי מספר רכב, היה רשום גיר רובוטי.  
תודה רבה!

 

‏‏לכידה3.PNG

‏2‏לכידה.PNG

‏‏לכידה.PNG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ברור למה הוחלף שם טרמוסטט פעמיים, בכל מקרה אני הייתי מחפש רכב שהוחלף לו יותר דברים. 

למשל ממיר, קניסטר וגומיות שסתומים תהיה התחלה טובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, Buki כתב:

חסרים טיפולים עד 36 אלף ק"מ ומ 36 עד 91. 

אחרי זה נראה בסדר, נסע מעט באמת.

לפי מה שהבנתי מהבעלים- ההיסטוריה עד 91,000 (4 שנים ראשונות של הרכב), בקובץ שיש אצלו- היא שחזור של המוסך המורשה שיכול לראות את הטיפולים שבוצעו במוסכים מורשים קודמים. מ91 והלאה זה טיפולים שנעשו אצל הבעלים הנוכחי, במוסך המורשה. לכן להערכתי בהתחלה רואים רק טיפולים שאינם שוטפים ומשם ואילך גם טיפולים שוטפים. (לא נראה לי הגיוני שלא נעשה טיפול בין 36 ל-91 אלף כי הרכב היה בליסינג). או שאולי הטיפולים השוטפים נעשו לא במורשה, נגיד במוסך של הליסינג.

 

לפני 5 שעות, פיטר גריפין כתב:

לא ברור למה הוחלף שם טרמוסטט פעמיים, בכל מקרה אני הייתי מחפש רכב שהוחלף לו יותר דברים. 

למשל ממיר, קניסטר וגומיות שסתומים תהיה התחלה טובה.

תודה על המידע!
האם זה סביר מאד שאצטרך להחליף בהמשך את כל הדברים הנ"ל? 
האם באמת עדיף ללכת על רכב עם יותר קילומטארז' שבו כן בוצעו ההחלפות, למרות שמדובר בסיטרואן? 

עריכה אחרונה על ידי ב. סופר
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

קניסטר לא בטוח שתצטרך להחליף.  הקפד למלא דלק עד קפיצת הידית ולא יותר.

ממיר מבץסיים חיים לרוב אחרי 100,000מקמ אם מקורי.  לא ראיתי שהוחלף.  תבדוק.  כי סו הוצאה של 10k שח.

גומיות שסתומים יגיע בכל מי שתקנה בקמ כזה.

 

מה שמטריד וכבר העירו על זה זה 2 החלפות הטרמוסטט שלא מכיר בעיות איתו.  החלפה אחת?  קורה.  שתיים?  מטריד.

 

מטריד גם שאין הסטוריה מלאה.

 

הייתי נזהר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי מעדיף רכב עם קילומטראז יותר גבוה בתנאי שעבר החלפה של יותר מכלולים בעייתים, אבל זה אני. 

 

יש פה כמה וכמה שירושרים על תקלות נפוצות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי רכב שמור שטופל היטב בשנים האחרונות ובסכום הזה כנראה לא תמצא מציאות הרבה יותר מבריקות.

תנסה להוריד כמה שקלים במחיר (מה מחירון לוי יצחק?) ותשים קצת כסף בצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...