Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה הייתם מעדיפים בתור רכב שני זול- רכב מיד שניה רנדומלי?, או רכב שאתם מכירים שעבר 280 אלף?


davemustaine87

פוסטים מומלצים

רכב שני שיסע פעם -פעמיים בשבוע, סה"כ 2000-3000 קילומטרים בשנה. אין שום דרישות רק שהכול יעבוד בו, ושיהיה אמין. 

 

האופציות שחשבתי עליהם מיד 2 זה כול רכבי המיני, וחלק סופר מיני ידניות- 108, סיטיגו, דאציה סנדרו, MG3, פיאט 500 וכו'. אפשר למצוא שנתון 15-17, 120-150 אלף קילומטר, בסביב ה-15 אלף שקל. זה כמובן יצריך נסיעות, בדיקות עצמאיות, ולשמוע מגוון סיפורים מהמוכרים. 

 

אופציה נוספת, סיאט איביזה 2013 1.4 ידנית, של מכר שסה"כ מטופלת(כול 15 אלף - למוסך קבוע אבל בלי הרבה ידע מה עושים שם), וגם נוסעת בסדר גמור. 

אצלו כבר 8 שנים ללא בעיות ועברה 280 אלף. לאחרונה היו 2 בעיות אחת אחרי השניה- הלך האלטרנטור, ושבוע לאחר מכן נדלקה נורה בגלל ממיר קטליטי(לטענת המוסך) שמו תוסף ואיפסו את הנורה. זה גרם לו לאבד אמון ולרצות למכור את הרכב. 

אין כאן חשש להסתרת מידע נוסף כי הוא לא יודע שאני בכלל מחפש רכב. 

הוא מעוניין למכור את הרכב ב-5 אלף תוך סיכון שאולי צריך להחליף ממיר. 

 

על מה הייתם הולכים ? מתחילים מסע חיפושים ? או שהרכב הזה נשמע סביר? על 2-3 אלף קילומטר בשנה לא נשמע לי קשוח מדי. אני רק מפחד ששתי התקלות האלה הם סיפתח לערימת תקלות עתידיות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שהייתי הולך על האיביזה, אמנם הק״מ גבוה אבל המחיר ממש נמוך וגם הנסועה מאוד נמוכה.

תקלות יכולות להיות אבל הנסיעה הנמוכה מורידה את הסיכוי לריבוי תקלות. מה שכן הממיר יכול להיות שיצטרך החלפה, אבל גם ברכב באזור ה 15 זה יכול לקרות בשנים הבאות.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם האיביזה הייתה באותו סכום של מה שאתה מחפש (15 אלף) הייתי מחפש משהו אחר. אבל ב5000 שקל אין כמעט מה להפסיד.

  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב שנוסע עוצר ועושה את העבודה ב5 אלף שקל שווה ללא ספק, גם בידיעה שיש סיכוי שצריך לתקן משהו.

באופן כללי רכבים המחירים האלה רצוי להשאיר קצת כסף בצד לתיקונים פה ושם. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני כשעה, davemustaine87 כתב:

הוא מעוניין למכור את הרכב ב-5 אלף תוך סיכון שאולי צריך להחליף ממיר. 

פתחתי לוח יד 2, ראיתי שעל איביזה 2013 עם סביבות 200 אלף ק"מ ברוב המודעות מבקשים 15.

 

5000 ש"ח נראה מחיר טוב מידי. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האיביזה מפתה ב 5000 קמ.

מנוע 1.4 cgg מאוד אמין בתנאי שטופל כמו שצריך.

קח בחשבון שאם שרכב זה לא רק מנוע - יש בולמים, משולשים, תושבות, מוטות ותותבים..

יתכן ותצטרך להחליף אם לא הוחלפו בעבר - הבוחנים במכוני הטסט מתים על הדברים הללו. מדובר בחלפים לא זולים במיוחד.

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, Buki כתב:

 

פתחתי לוח יד 2, ראיתי שעל איביזה 2013 עם סביבות 200 אלף ק"מ ברוב המודעות מבקשים 15.

 

5000 ש"ח נראה מחיר טוב מידי. 

 

בבחינה גם של המחירון (17 אלף) זה אכן ניראה קצת נמוך מדי, אבל אני לא יכול להגיד שנמוך בהרבה לאור הנתונים של הרכב.

זה שדורשים מחיר מסויים ביד 2, לא בטוח שמקבלים אותו.

 

תודה לעונים, אני עוד אחשוב על זה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...