Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה גרם לכם לאבד אמון ברכב?


davemustaine87

פוסטים מומלצים

לפני 6 דקות, מיץ פטל כתב:

כשהתחלתי להבין שהוא מרגיש יותר מדי נוח בימין... ;-)

מובן לחלוטין. גם אני לא הייתי מחזיק רכב ביביסט.

  • מצחיק 2

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, שביט כתב:

ב17 שנה היו בבעלותי 6 מכוניות בלבד

זה לא "בלבד", זה מכונית כל שלוש שנים.

אז אולי אתה לא מחליף מכוניות כמו "גרביים". אבל אתה מחליף כמו "נעליים" (לפחות). וזה קצב די גבוה לדעתי.

אחרים יגידו קצב רגיל. (לא אני).

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חידוד- המספר הזה כולל שתי מכוניות שעדיין בבעלותי, ושתיים שהם רכב שני. 

צודק- עד לנוכחיות החלפתי מכוניות כל 3.5-4 שנים, ועם הנוכחיות אני 3 ו8 וחצי שנים (בהתאמה לחתימה). 
 

בכל זאת, מרגיש שיחסית לחלק לא קטן מהחבר'ה פה , זה מעט מכוניות וקצב החלפה איטי. 

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 שעות, mh53 כתב:

הייתה לי רנו מגאן קופה בשנת 2001.

מעבר לתקלות שהייתי מסוגל לסלוח להם, והיו לא מעט, הייתה לה בעיה שכל כמה התנעות ובאופן בלתי צפוי היא פשוט לא הייתה מניעה, לא סטרטר ולא נאדה. זה לא הייתה בעיית מצבר ולא היה קודן - פשוט באג באימובליזר המקורי.

כמובן שזה תמיד קרה בתזמון הכי לא מתאים, ובמיקום הכי לא מתאים, וכל פעם זה היה מסתדר לבד אחרי בין 10 דקות לשעה.

תמיד לצאת לדרך היה הגרלת לוטו, בלתי נסבל.

המאזדהיינת שלי הייתה עם אותה הבעייה בדיוק (3 בציר 2005).

רק מה, אצלה היא הייתה אמינה למדי- ביום שלישי בחמש בערב היא לא מניעה.

עד שעברו להם בערך 3 שנים, ואז זה התחיל עיכוב ביציאה, עיכוב בכניסה, עיכוב פה ועיכוב שם. גם האמינות הזו נעלמה. 

כל כך שמח שנפטרתי מהנבלה הסרוחה הזו. 

לא רוצה לגעת שוב במאזדה כל עוד אני חי (זו לא הייתה הבעייה היחידה של עם הרכב- כל השאר לא היו תקלות, אלא אי תאימות ביני לבין הרכב; כל מה שהיה חשוב לי, לא היה לי שם...ופיספסתי את זה במעמד נסיעת המבחן).

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני איבדתי אמון במאזדה 3 2005 עם 230000 ק"מ כאשר המוסכניק אמר לי "די - תתקדם" ובאמת הצטבר יותר מדי בלאי.

יש שרשור שפתחתי על אחזקתה.

עריכה אחרונה על ידי zvigolden
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני איבדתי אמון בצפרדע הירוקה (אלמרה שנת 2000 עם מעל 350K ק"מ)

כשהתחילה להיות סרבנית התנעה באופן רנדומלי, וכבר אי אפשר היה לסמוך עליה יותר.

פעמיים הזמנתי גרר למוסך, אבל עד שהוא הגיע היא כבר התניעה ונסעה כאילו לא קרה כלום.

במקביל כבר נדרשה לשני טסטים בשנה, ואת האחרון היא לא עברה גם עם המאכר הקבוע,

ובמוסך על הליפט ראיתי שהיא כבר צריכה חיתולים של מבוגרות לספוג את כל הדליפות,

אז החלטתי לעשות לה השבתת חסד, ולזכותה היא טיפסה על הגרר בכוחות עצמה עם מזגן פועל.

 

עשתה את שלה ביג טיים, וכנראה תרמה כמה איברים לאלמרה אחרת שעדיין נוסעת.

זצ"ל - זכר צפרדע לברכה...

 

IMG_20210525_161321.jpg

IMG_20210617_150135.jpg

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרובר 216 מודל 99, שנקנתה מאוטו סנטר עם 30 אלף קילומטר בשנת 2001 וסבלה מתקלות חוזרות בגיר רציף של zf , (החלפה בגלל מיסב רועש, התקנת גיר משיפוץ, שגם בו מיסב התחיל להרעיש אחרי כמה עשרות קילומטרים, והתקנת גיר חדש) , התחממות עקב פריצת צנרת גומי לרדיאטור, פעמיים ראש מנוע, ורעש רעידה מתכתי מהדמפר באופן קבוע.  וכל זה כשהרכב נסע כ 45 אלף קילומטר בשנה וחצי . 

נמאס לי לפרנס את בעל המוסך , שנראה לי שבזכותי קנה שעון iwc 😉 

  • מבאס 2

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה.  מסביבי  רואה עדיין נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש , בכל נסיעה . 

עד מתי 😡

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 בחניה ליד הבית עד לפני שנתיים בורה 2 ליטר, שקניתי חדש מהחנות, אוטו מצוין, מהנה ונוח, כך כל 22 שנותיו ו 230K לערך ( כבר לא זוכר בדיוק כמה ) ק"מ שעבר אצלי. היה נשאר גם היום לולא שני הטסטים לשנה שהתחילו להכביד. 

עריכה אחרונה על ידי רועי5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איבדתי אמון בכל מה שהייבריד/פלאג אין/חשמלי, תיבות הילוכים רובוטיות חד מצמדי/קלאץ כפול. אם היה אפשר לאסור עליהם כניסה לארץ הייתי לוחץ מיידית על הכפתור. השוק נהרס הרכבים האלה חד פעמיים.

 

כבר אין יחידות הנעה קלאסיות אמינות.

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669
  • משעמם 1
  • מעניין 1

 HYUNDAI ELANTRA '17 
TOYOTA Corolla '08

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, CRuzer669 כתב:

איבדתי אמון בכל מה שהייבריד

מה חד פעמי, טויוטות היברידיות שעושות חצי מיליון ק"מ? 

פריאוסים 2008-2007 שאנשים עדיין מוכנים לשלם עליהם 20 אלף שקל ויותר על אוטו עם 300 אלף ק"מ ועוד מעט 20 שנה עם הכביש?

  • אהבתי 2
  • מעניין 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Buki כתב:

מה חד פעמי, טויוטות היברידיות שעושות חצי מיליון ק"מ? 

פריאוסים 2008-2007 שאנשים עדיין מוכנים לשלם עליהם 20 אלף שקל ויותר על אוטו עם 300 אלף ק"מ ועוד מעט 20 שנה עם הכביש?

אם אתה לא נוסע הרבה בשנה הסוללות האלה ימותו הרבה לפני ה300. 

 

טויוטה לא השאירה ברירה ומציעה רק הייבריד, עצוב.

 HYUNDAI ELANTRA '17 
TOYOTA Corolla '08

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב הראשון שקנו לי. סוזוקי סוויפט 87 אוטומט. יד 5.  בחמש שנים שנהגתי אלו. נקנתה בשנת 1994.

אז ככה היתה לו בעיה. שכל שרב ראשון. היה מתחמם. כמעט באזור האדום. ניקוי רדיאטור. אחרי זה. החלפת גיר מפרוק.

אחרי זה. ראש מנוע. אחרי שנה. עוד פעם הלך ראש מנוע. החלפת מנוע. מיבוא. אחרי תקופה. עוד פעם הגיר עשה בעיות.

לא עזר החלפת שמן גיר. ופילטר. אז הבא שלי החליט לקנות לי רכב אחר. בחיפוש אחרי רכב אחר. הכל היו נבלות.

אז ירדנו לסוכנות סוזוקי. ב1999. וקנו לי סוזוקי ONE ידנית. מאז רק חדש.

 

היתה גם סוזוקי איגניס 2003. שהגיע יפה לגיל 14. היתה נחבת בנסיעה. החלתנו לא להשקיע. אז אבא קנה לו אלטו. 2014. בת שלוש.

נמסרה מחוסר שימוש. האיגניס היתה בהתחלה. אצלי.

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עומד להישבר ממאזדה 3 2018.

המערכות האלקטרוניות בשילוב עם הקומבינות של היבואן שהכניס גם מובילאיי לחגיגת הציפצופים של המערכות המקוריות, כבר עולים לי על העצבים.

חצי מהאלקטרוניקה כנראה שלא עומדת בחום הישראלי וסתם מצפצפת בלי הפסקה, המולטימדיה עושה טובה שהיא מגיבה, המסך של המובילאי כבר עם מלא פיצוצים ולא רואים את הדבר היחיד שהוא שווה שזה לקלוט שלטי מהירות. נורא.

 

גם פורד פיאסטה 2015 של אותו היבואן סובלת ממולטימדיה סינית עלובה שהפסיקה לפעול ובוחרת תחנות רדיו בצורה רנדומלית.

 

עם דלק מוטורס סיימתי, אין לי כוח לקומבינות שלהם באיבזור.

  • מבאס 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, bobi כתב:

אין לי כוח לקומבינות שלהם באיבזור.

למי אין כאלה?

כמעט כל יבואן חוטא ב״גיור״ מערכות המולטימדיה ברמה מחפירה.

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה.  מסביבי  רואה עדיין נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש , בכל נסיעה . 

עד מתי 😡

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...