Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה גרם לכם לאבד אמון ברכב?


davemustaine87

פוסטים מומלצים

בחריג אחד, מכרתי רכבים רק כי הצטברו אצלי יותר מדי (הגבול שקבעתי הוא 4 ואני קונה אימפולסיבי. השווי של כולן ביחד לא מגיע למחיר של ora funky cat חדשה אחת). 

 

החריג היה פאג'רו קצרה פתוחה ידנית (גג ברזנט) שמכרתי כי עלויות האחזקה התחילו להשתולל והתקרבתי ל-2 טסטים בשנה וזה רכב שלא עובר טסט בקלות.

אחרי חצי שנה התחרטתי וניסיתי בלי הצלחה לקנות אותה בחזרה. הקונה דינדש אותה שחבל"ז. 

 

מכרתי ב-18,500 קצת לפני הקורונה ובישוב שלי יש אחת עכשיו למכירה ב-35K, הוא יקח גם 27-28 לדעתי, ואני בדרך להתפתות אבל צריך למכור משהו מהאורווה בתמורה ואין ממש מה. 

סטיתי. 

עריכה אחרונה על ידי Jack457

עם גולף ידנית שנת 1995 לומדים לא לבזבז אף טיפה של כח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי רק אחד כזה: קיה סיד 2013.

רכב שבילה כל כמה חודשים במוסך יבואן לתקלות קטנות והשיא היה מצמדים וגלגל תנופה שעולים מעל 10K (למזלי באחריות) ברכב בן 3 עם 45K.

מיד לאחר מכן העפתי אותה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פיאט דובלו 2013/2014 (אני כבר לא זוכר) מהעבודה, היו לנו 3 כאלו ומכולן סבלנו מאוד.

נסעה יפה בערך 50 אלף קילומטר, ואז התחילו הצרות, מנורות מנוע שנדלקות ונכבות, אובדן כוח פתאומי שהמוסך לא ידע לשים עליו את היד, הדגם עם המנוע 1600 טורבו דיזל היה עם גיר ידני 6 הילוכים והגיר הוחלף פעמיים עוד לפני שהרכב ראה 120000 ק"מ.

ואז גילינו את התקלה של הגלגל ספייר- המנגנון היה חוטטף מים ובוץ ונתקע, היינו מסובבים את הידית מנוף את הגלגל שנמצא מתחת לאוטו וכלום לא היה קורה, רק קליק יבש. ואז מזמינים חילוץ מאלדן (רכב ליסינג), שגם הוא לא היה מצליח לשחרר את הגלגל ואז אלדן היו מביאים רכב חילופי וגוררים למוסך.

החלפת המנגנון לא היתה פותרת את הבעיה ובפנצר הבא שוב הסרט היה חוזר על עצמו, תופעה שחזרה בכל שלושת הרכבים ואצל כולם הוחלף המנגנון יותר מפעם אחת.

באחד הפעמים כשהגיע הרכב החליפי על הגר ביקשתי רק את הגלגל מהגרריסט, ואז גילינו שגם בחליפי שעל הגרר הגלגל ספייר לא יורד.

הקש ששבר את גב הגמל היה אצל הקולגה שהרכב נכנס ל3 שבועות למוסך ובשלב הזה פשוט החלפנו את שלושת הדובלואים לרכבים אחרים.

כל פעם שהייתי נכנס לאוטו העין היתה יותר על הלוח שעונים מאשר על הכביש, תמיד היה החשש שהנה יאבד כוח/ יכבה בעליה/ פנצר שיתקע אותי ל3 שעות בצד הדגרך מחכה לגרר וכו...

  • מבאס 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פיאט פונטו.. היית אצלנו במשפחה איזה 6 שנים? 7? זבל של אוטו 0_0 לפחות לא הלך הראש מנוע אבל כן הגיר..

בנוסף שברולט קרוז, רכב כל כך פח שזה מדהים :O התחננו בזמנו שיקחו אותה בטרייד אין בשביל כמה גרושים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...