Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הצרפתיה הראשונה שלי - 5008 שנת 2021, שרשור מתגלגל


Olegis

פוסטים מומלצים

תתחדש סע בדרכים טובות לדעתי עשית בחירה מעולה.

3 המלצות שלי מ3008 וממה שנתקל בפורומים - קודם כל בנוגע לאנדרואיד אוטו תקנה מתאם אלחוטי ב100 שקל ואז לא תהיה בעיה של כבלים ותוכל גם להטעין את הטלפון כמו בן אדם.

דבר שני חלונות שחורים מאחורה (קיים רק בפרימיום) חובה בחום הישראלי לילדים במיוחד שאין מיזוג בשורה השלישית המזגן בקושי מגיע לשם.

בנוסף, כשאתה פותח / סוגר או מזיז קדימה אחורה את הכסאות תעשו את זה בעדינות יש נטייה למסילות להתעקם אם מפעילים כח ואז זה תיקון מאוד יקר.

לגבי המנוע והגיר מצויינים עשית בחירה טובה בינתיים האמינות אצלי מצוינת אני נושק ל140K עם המנוע הזה (180 כ"ס).

  • רעיון טוב! 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדהים שיש אבזור שקיים בפיקאסו דור שני ולא קיים ב5,008 שהיא בת-הדודה הבכירה ושתוכננה בערך עשור קדימה

 

חלונות מושחרים מקוריים + ווילונות נגללים לתןך הדלת, מחליף אוטו' מאור גבוה לנמוך ובחזרה, התראת שטחים מתים במראות

 

 

  • אהבתי 1
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, avargel כתב:

מדהים שיש אבזור שקיים בפיקאסו דור שני ולא קיים ב5,008 שהיא בת-הדודה הבכירה ושתוכננה בערך עשור קדימה

 

חלונות מושחרים מקוריים + ווילונות נגללים לתןך הדלת, מחליף אוטו' מאור גבוה לנמוך ובחזרה, התראת שטחים מתים במראות

 

 

 

תלוי בדגם - יש את הדברים האלה ב-5008 פרמיום. הוא יקר משמעותית ממה שקנינו, העדפנו להתפשר טיפה על כמה דברים וללכת על שנתון מתקדם יותר. עבור אותו כסף היינו יורדים ל-2019/20 שזאת כבר הצורה הפחות יפה לטעמי (לפני מתיחת הפנים). יש בו עוד מלא "גודיס" שאין בדגם שלי - מושב נהג חשמלי עם זכרונות, הטיית מראות צד כלפי מטה כשעושים רוורס (ממש נוח בחניות), פתיחת תא המטען עם הרגל ועוד. החיסרון של פרמיום הוא כאמור הגג הפנורמי שמקטין משמעותית את מרווח הראש ליושבים בשורה השניה. 

 

לפני שעה, TZR84 כתב:

תתחדש סע בדרכים טובות לדעתי עשית בחירה מעולה.

3 המלצות שלי מ3008 וממה שנתקל בפורומים - קודם כל בנוגע לאנדרואיד אוטו תקנה מתאם אלחוטי ב100 שקל ואז לא תהיה בעיה של כבלים ותוכל גם להטעין את הטלפון כמו בן אדם.

דבר שני חלונות שחורים מאחורה (קיים רק בפרימיום) חובה בחום הישראלי לילדים במיוחד שאין מיזוג בשורה השלישית המזגן בקושי מגיע לשם.

בנוסף, כשאתה פותח / סוגר או מזיז קדימה אחורה את הכסאות תעשו את זה בעדינות יש נטייה למסילות להתעקם אם מפעילים כח ואז זה תיקון מאוד יקר.

לגבי המנוע והגיר מצויינים עשית בחירה טובה בינתיים האמינות אצלי מצוינת אני נושק ל140K עם המנוע הזה (180 כ"ס).

 

תודה רבה!

אני חושב שהשחרת חלונות אינה חוקית בארץ - נכון? 

לגבי הזזת הכיסאות - תודה רבה על הטיפ, בהחלט אשים לב לזה. 

מנוע וגיר - כן, עשיתי מחקר מקיף לגבי אלה. מקווה שגם שאר הדברים לא יאכזבו :-)

 

עידכון זריז - הצמיגים הסינים הוחלפו בזוג מישלן פרימסי 4, עכשיו כל הצמיגים ברכב אותו דבר. את המישלנים האחוריים העברתי קדימה (הם עדיין במצב מצוין) ואת החדשים שמתי מאחור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על השיתוף!

תוכל לשתף לגבי הסיבות לדגמים האחרים שפסלת? 
רכב 7 מקומות תמיד היה איזה משהו שפחדתי ממנו (כרגע עוד עם 3 ילדים)
כמובן עלתה המחשבה שאם כל הבלאגן לא עדיף פשוט עוד רכב רגיל וזהו

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש שרשור שלם עם תהליך הבחירה שעברנו - הנה.

 

בגדול - 5008 הוא אחד הבודדים שלא מרגיש רכב ממש גדול, ויחד עם זאת הוא מאוד מרווח בפנים. נניח סורנטו, שהיה אחד מהמועמדים המובילים עד לשלב מסוים, מרגיש דרגה אחת מעל מבחינת הגודל. הוא גם יותר מרווח וגם יש לו בגאז' לא רע עם כל המושבים פתוחים. הוא (וסנטה-פה) נפסל בעיקר בגלל בעיות שראיתי שיש במנועי הבנזין שמותקנים בדגמי 2017-2019 (יש לא מעט תלונות ברחבי האינטרנט, יש הליכים של הממשל בארה"ב נגד יונדאי וקיה בגלל העניין הזה שמחייבים לתקן בעיות במנועים האלה ועוד - העדפתי לא להיכנס לזה). שקלנו גם דיזלים - אבל לא מצאנו משהו מעניין בלוחות יד שנייה.

אאוטלנדר נפסל בגלל שהוא גם לא זול, גם סופר צפוף בשורה השלישית וגם נראה כמו רכב משנות ה-80 בפנים (2020 ומטה).

קודיאק - יקר, צפוף בשורה השלישית ונראה קודר ומאוד ספרטני בפנים. 

 

מכל אלה, אני חושב שה-5008 מציע את החבילה השלמה ביותר. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 46 דקות, Olegis כתב:

אני חושב שהשחרת חלונות אינה חוקית בארץ - נכון? 

שמשה קידמית ואחורית, וחלונות בדלתות הקידמית אסור. 

 

חלונות בדלתות האחוריות וחלון צד שלישי - מותר.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, Olegis כתב:

הטיית מראות צד כלפי מטה כשעושים רוורס (ממש נוח בחניות

 

עוד משהו שיש בפיקאסו (-:

 

אבל אני בהחלט מבין את הבחירה באמת הגימור הנמוכה יותר

מרווח ראש זה הכרחי

  • אהבתי 1
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, Olegis כתב:

יש הליכים של הממשל בארה"ב נגד יונדאי וקיה בגלל העניין הזה שמחייבים לתקן בעיות במנועים האלה ועוד

חס וחלילה לא מגן עליהם, אבל אם אינני טועה אלה מכוניות שמיוצרות באמריקה, לא בטוח שחולקות את אותה רמת אמינות כמו הרכבה בקוריאה

 

לפני 7 שעות, Buki כתב:

חלונות בדלתות הקידמית אסור

זכורה לי אגדה אורבנית שאם הרכב מגיע עם השחרה כזאת מהמפעל אז אפשרי, יש בזה משהו?

רואה אין ספור רכבי פרימיום שבדלתות הקידמיות מושחר, כולם עבריינים?

  • אהבתי 1

כבר חתמתי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, yairw כתב:

 

 

זכורה לי אגדה אורבנית שאם הרכב מגיע עם השחרה כזאת מהמפעל אז אפשרי, יש בזה משהו?

רואה אין ספור רכבי פרימיום שבדלתות הקידמיות מושחר, כולם עבריינים?

כשמה כן היא - א ג ד ה. אין רכב שיוצא עם חלון מושחר קדמי מהיצרן. פרט להשחרה 5% במספר דגמים. 

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לטעמי בחירה מעולה!

צריך לטפל היטב לטעמי בכל מנוע טורבו, אצלי במכוניות החלטתי לטפל כל 10k במקום 15k (או שנה)

גירסת האקטיב פק עדיפה על אקטיב ולדעתי טוב שלקחתם דווקא משנתון 21 ולא 20, למרות תוספת הכסף.

 

סעו בדרכים בטוחות.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, ברור - הבחירה הייתה בין אקטיב פק מ-2021 והלאה (2022 כבר חרג מהתקציב) לפרמיום משנתונים מוקדמים יותר, שכן רמת הגימור אקטיב מ-2020 ומטה לא מציעה מערכות מתקדמות אקטיביות.

יש מצב שאם הינו מוצאים את גרסת הפרמיום מ-2020 או אפילו 2019 במצב טוב, היינו הולכים עליה - אבל לא מצאנו. 

 

לגבי הטיפולים - אעשה בכל שנה, נראה לי. פעם הייתי נוסע כמעט 20 בשנה, היום זה ירד משמעותית ולדעתי אני לא עובר את ה-12k בשנה. כשקניתי את הרכב עכשיו, היה חסר קצת שמן. בספר הרכב רשום שכדאי למלא שמן גם בין הטיפולים, שכן המנועים האלה "אוכלים" שמן. זה חדש לי - בפוקוס גם היה מנוע טורבו ואף פעם לא היה חסר לו שמן.

 

הזמנתי מתאם USB לאנדרואיד אוטו אלחוטי, נראה מתי יגיע ואיך יעבוד. בינתיים יש כבל אחד שעובד עם הטלפון שלי (גלקסי אס 22 אולטרה). כבלים שלא עובדים עם הטלפון שלי, עובדים מצוין עם אס 23 של זוגתי ואותם כבלים עבדו מצוין בפוקוס - לא ברור הקטע הזה...

 

מעדכן גם שהנסיעה הפכה לשקטה ונעימה יותר לאחר החלפת זוג הצמיגים. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 8.4.2024 בשעה 08:56, avargel כתב:

מדהים שיש אבזור שקיים בפיקאסו דור שני ולא קיים ב5,008 שהיא בת-הדודה הבכירה ושתוכננה בערך עשור קדימה

פיקאסו תוכנן כמיניוואן, 5008 דור שני תוכנן כרכב פנאי

היתה תחרות בין יצרני הרכב האירופאיים עד לפני כעשור על תכנוון חלל הנוסעים במיניוואנים עם דגש עלמידיגותיות, גמישות ובעיקר תשומת לב לנוסעים... הקרוסאוברים הסיטו את תשומת הלב לעיצוב חיצוני כמו קשתות גלגלים שחורות, דמויי מגיני גחון ועוד כמה פריטים שנוצנים תחושה של קכב שטח קשוח...

 

אני מאוד התחברתי לעיצוב של הפיקאסו, 5008 דור 1 ואופל זאפירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...