Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לובינסקי וההתנערות מאחריות למנועי 1.2 פיורטק המתפגרים


שלומיש

פוסטים מומלצים

https://thecar.co.il/מנועי-פיורטק-1-2-של-פיגו-סיטרואן/

  גם אני כבר מושך מעל שנה את המנוע הארור ולא מפסיק למלא שמן.הרכב מריח כמו אתר סילוק בית חובב.

בעקבות שרשורים בנושא פניתי ללובינסקי שורק שיטפלו במנוע שלי.התנערות מגעילה. פניתי גם לשרות לקוחות וגם לנציג שרות בשורק ראשון לציון.תשובת העתק הדבק. אני לא יודע על מה אתה מדבר.אין בעיות במנוע.הרכב של נסע 125000 קמ. אין הרחבת אחריות(פורסם בחול כבר לפני חצי שנה).מאיפה שמעת את השטות הזאת ועוד פנינים מבית מדרשם של לובינסקי.יש לי הקלטות וצילומי מסך.

גם אתמול לאחר הכתבה הנל .שימו לב מה כתוב בפיסקה הראשונה.הם ממשיכים להתנער.

אני יודע שיש תביעה יצוגית אבל בדרכ בתביעות יצוגיות מרוויחים רק העותרים וכל הלקוחות שקיבלו את האלמנט מקבלים פירורים.

אני יודע שהסטנדרט של לובינסקי זה בערך הסנדרט של רוב היבואנים ואני שואל מדוע החוק לא מגן עלינו הצרכן?

מדוע לא קונסים יבואנים שביודעין מסתירים מידע.מתנערים מאחריות ומשתינים על הלקוח?

האופציה הנוספת זה לעשות אוברול במחיר מופקע של 15000 שקל ולהתפלל שתקבל פירורים אחכ .

מה עושים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי לאתר הזה ולהציג את הבעיה שלך.

אולי לוקח כמה ימים עד שההוראה יורדת לשטח.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך כתובת במשרד התחבורה וברשות להגנת הצרכן. תתלונן ואז תראה אם החוק מגן על הצרכנים או שלא. הם לא ייקנסו בלי תלונה. בכל מקרה, תביעה כבר קיימת. מחכים לעדכונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן - רק שבחלק ממנועי ה1.3 ליטר של טויטה נתגלתה חיבה עזה לשמן...
כך שאמנם סטטיסטית (ועובדתית) טויטה מגלה אמינות יתרה על סיטרואן היא ממש לא חפה מבעיות.

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, llaavvii כתב:

כן - רק שבחלק ממנועי ה1.3 ליטר של טויטה נתגלתה חיבה עזה לשמן...
כך שאמנם סטטיסטית (ועובדתית) טויטה מגלה אמינות יתרה על סיטרואן היא ממש לא חפה מבעיות.

צודק לגמרי

 מנסיון מר עם טויוטה ספייס ורסו , האוטו אוכל שמן בכמות היסטרית, 

אבל "זה טויוטה"(זו התגובה שאני מקבל מהמוסכים השונים כשאני מתלונן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מציע לפנות לעורכי האתר. האם הבעיה אצלך היא אכילת שמן או גם הרצועה?. 

כי מהכתבה לא ברור אם ייקחו אחריות גם על אכילת השמן או רק על הרצועה המתפוררת. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין מה הקשר לטרייד? אם הבן אדם היה רוצה להחליף היה מחליף. התגובות האלו רק מורידות את הרמה בפורום.
כאילו שליפאניות אין בעיות.

אגב גם לטויוטה היו משאבות דלק שהתפגרו (תוצרת דנסו, היתה כתבה באתר The Car על זה). בל נשכח את פרשת טאקטה, ואגב בעבר היו פה פוסטים של בעלי טויוטה ורסו שהלכו להם גירים.

אה, וגם כמה אוונסיס שהלך להם רדיאטור חימום שזה גם כמה אלפים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...