Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המקבילה של Airtag לאנדרואיד?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1391 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, Be roo כתב:

 

הבעיה העיקרית בנושא הפרטיות היא לא חסימה של המכשיר לסריקות, אלא שאפשר לשתול את הטאג גם על אדם ללא ידעתו, או ברכב שלו, ולעכוב אחריו.

קראתי לא מזמן שבגלל זה אפל הוציאה אפליקציה לאנדרואדי (כן כן), שמאפשרת למכשיר לדעת שיש תגית ״יתומה״ בסביבתו.

 

נכון, גם זו בעיה מוכרת, אולי אחד הרגולטורים יתערב ? (האיחוד האירופי למשל) . העניין שאני לא יודע איך המערכת בדיוק עובדת (לא מצאתי מידע ברשת), אבל אני מניח שכמו רוב הדברים, גם לה יש נקודות תורפה שניתן לנצל (גם אם לא הצמידו לך תגית).

עריכה אחרונה על ידי innvision
  • חודש מאוחר יותר...
  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מקפיץ- מישהו יודע איפה יש חנות שמחזיקה בסמסונג טאג במלאי באיזור השרון שאפשר פשוט לבוא ולקחת?

ראיתי שבksp זה סולד אאוט כבר תקופה...

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני מחפש משהו שאני יכול ללכת לקנות בחנות פיזית היום או מחר, לא עוזר לי אמאזון...

פורסם

תרים טלפון למרכזי השירות של החברות הסלולאריות. הן מוכרות אותם אבל הן ממש לא הבחירה הראשונה של מי שמחפש אז יכול להיות שנשאר.

  • רעיון טוב! 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מעדכן שבסוף קניתי בחנות סלולר 2 דקות נסיעה מהעבודה (ממש העלילה של "האלכימאי" 😜) , תודה לכל אלה שעזרו!

לא היה את הדגם של ה"פלוס", מה אני מפסיד?

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

 

לפני שעה, DubelBoom כתב:

אם אני זוכר נכון אתה מפסיק איתור מדויק ממרחק קרוב. כזה שאתה יכול לפתוח מצלמה והוא יכווין אותך אל הטאג.

 

אם ככה זה לא כזה קריטי, אם אני קרוב אני מפעיל את הצפצוף... בשביל 219 שקל ל2 טאגים זה מוצר די שווה, וגיליתי גם שאני יכול להגדיר את הכפתור כשלט לפעולה בבית חכם (לא יודע עדיין אם זה מתממשק עם מה שיש לי- דוד מזגן הארמוני האב) אבל זה פיצ'ר די מגניב.


×
×
  • תוכן חדש...