Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כיבוי מערכת סטריאו רק אחרי הוצאה של המפתח מהסוויץ


Ebd
שימו לב! השרשור הזה בן 807 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן, ברשותי סקודה פאביה 2016 

החלפתי לה לאחרונה מערכת ממקורית שלדעתי קוראים לה בלוז למערכת פיוניר סינגל דין חדשה. את המערכת חיברתי לכבל ignition ACC והמערכת נדלקת מהרגע שמניעים חשמל בסוויץ וכמובן כשהאוטו מונע.

בסיבוב של המפתח לכיבוי הנעה המערכת נכבית בניגוד למערכת המקורית שנשארה דלוקה עד שהוצאתי את המפתח מהסוויץ. השאלה האם יש איזשהו כבל אחר שמספק אות ignition acc שנכבה רק אחרי שמוציאים את המפתח או שהמנגנון שהשאיר את המערכת דלוקה במערכת המקורית היה בתוך המערכת עצמה. תודה! 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

היי חברים, משתף לטובת אלו שמתעניינים גם.

 

נתקלתי בבעיה נוספת במהלך השבוע האחרון שלעיתים רחוקות המערכת הייתה נכבית ונדלקת בעת התנעות (מה שיכול להיות מאוד מעצבן כשמשתמשים בStop and Start)

בהמשך התברר שהגורם הוא ככל הנראה נפילת מתח באות Ignition שמשכתי מבית הפיוזים.

ניסיתי למשוך את את האות מפיוז אחר והבעיה נשארה

 

הסיפור הזה דחף אותי לחקור מאיפה המערכת המקורית קיבלה אות Ignition. מתברר שזה מתבצע באמצעות 2 כבלים שמעבירים מתח נמוך לטובת פרוטוקל שנקרא CAN BUS.

משמע - האות מתקבל בצורה דיגיטלית ולא ע"י אות אנלוגי כמו Ignition.

 

ממחקר קצר יחסית שמצאתי באינטרנט אפשר למצוא CANBUS Decoder שזה בעצם רכיב שמקבל את האות CANBUS מאותם שני פינים שנמצאים בצמה המקורית של הרדיו ברכב ומתרגמים את האות הדיגיטלי לאות Ignition אנלוגי (ולא רק - הצמות שיוצאות מה Decoders יכולות לחשוף עוד הרבה מידע שמתקבל על גבי הCANBUS - כל רכב והיכולות שלו)

 

שורה תחתונה הזמנתי מעלי אקספרס איזשהו Decoder כזה שמחובר לצמה מתאמת לרכב ואני מקווה לפתור את 2 הבעיות במכה. גם לשמור על יציבות מתח בהנעה וגם שהמערכת לא תכבה לפני שאמשוך את המפתח מהרכב (כי האות כיבוי תתבסס אשכרה על הוראה דיגיטלית מהרכב אז זה אמור לעבוד בדיוק כמו שהיצרן התכוון - בהנחה שהDecoder הזה יהיה טוב ומתאים)

 

מקווה שזה יסייע לחברה נוספים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 807 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...