Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיצובישי אאוטלנדר חדש - סיכום 8000 ק"מ


outlander
 שיתוף

שימו לב! השרשור הזה בן 253 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

האמת ההאוטלנדר מאוד מרשים חיצונית וגם הסלון ברמת אבזור הבכירה מרגיש וניראה מצוין.

מרווח תא מטען ענקי, אבא שלי שכב בכיף בתא המטען כך שאחלה אופציה לטיולים.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי להתנייד בספורטאז' 1.6 טורבו משך שבוע לערך, לא מבין איך אנשים מוכנים לנסוע עם דבר כזה, גדול, מסורבל, מיטלטל ובאופן כללי מרגיש כמו איזה משאית, קצת מהירה יותר, קצת מעודנת יותר, אבל משאית אול דה סיים. כשחזרתי אח"כ לאוקטביה ולא מדובר באוטו קטן כידוע, גם לא איזה פרימיום, די סתם אוטו, הרגשתי שטיפסתי שבע עשרה מדרגות בסולם האיכות, הדינמיות והנוחות. לא מכיר את האאוטלאנדר החדשה, אבל אחרי הספורטאז', גם לא בא לי להכיר. מבין את מי שאין לו ברירה, צריך את המקום, אולי את הגובה, אולי בעיות גב מחייבות כניסה ויציאה זקופות יותר, אבל ככה סתם בשביל הכיף, וואלה מוזר לי.

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מרגיש משהו די דומה כל פעם שאני עובר מהפיקאסו לפוקוס, לנהג זה עולם אחר. אבל בפיקאסו יש מקום לשלושה מושבי בטיחות בגודל מלא ובתא המטען עגלה טופסת פחות מחצי מהמקום כשבפוקוס היא די ממלאת אותו

עריכה אחרונה על ידי mcshmupi

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 47 דקות, רועי5 כתב:

יצא לי להתנייד בספורטאז' 1.6 טורבו משך שבוע לערך, לא מבין איך אנשים מוכנים לנסוע עם דבר כזה, גדול, מסורבל, מיטלטל ובאופן כללי מרגיש כמו איזה משאית, קצת מהירה יותר, קצת מעודנת יותר, אבל משאית אול דה סיים. כשחזרתי אח"כ לאוקטביה ולא מדובר באוטו קטן כידוע, גם לא איזה פרימיום, די סתם אוטו, הרגשתי שטיפסתי שבע עשרה מדרגות בסולם האיכות, הדינמיות והנוחות. לא מכיר את האאוטלאנדר החדשה, אבל אחרי הספורטאז', גם לא בא לי להכיר. מבין את מי שאין לו ברירה, צריך את המקום, אולי את הגובה, אולי בעיות גב מחייבות כניסה ויציאה זקופות יותר, אבל ככה סתם בשביל הכיף, וואלה מוזר לי.

מבחינת האיכות האוטלנדר החדש עולם אחר במיוחד הבכירה לעומת הדור הקודם, ובכללי, מרגיש טוב, הרבה יותר מהספורטג, אבל גם המחיר בהתאם.

היא גדולה, אבל מציעה 7 מקומות, תא מטען ענקי, מרווחת מאוד.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, רועי5 כתב:

יצא לי להתנייד בספורטאז' 1.6 טורבו משך שבוע לערך, לא מבין איך אנשים מוכנים לנסוע עם דבר כזה, גדול, מסורבל, מיטלטל ובאופן כללי מרגיש כמו איזה משאית, קצת מהירה יותר, קצת מעודנת יותר, אבל משאית אול דה סיים. כשחזרתי אח"כ לאוקטביה ולא מדובר באוטו קטן כידוע, גם לא איזה פרימיום, די סתם אוטו, הרגשתי שטיפסתי שבע עשרה מדרגות בסולם האיכות, הדינמיות והנוחות. לא מכיר את האאוטלאנדר החדשה, אבל אחרי הספורטאז', גם לא בא לי להכיר. מבין את מי שאין לו ברירה, צריך את המקום, אולי את הגובה, אולי בעיות גב מחייבות כניסה ויציאה זקופות יותר, אבל ככה סתם בשביל הכיף, וואלה מוזר לי.

כי ספציפית הספורטאז׳ לא מכונית נוחה במיוחד, בהשוואה לפרייבט או לא. 

יש ג׳יפים מאוד נוחים, ברמה שקשה לך לחזור לפרייבט כי אתה נוסע על כביש משובש/באמפרים כאילו אתה בכביש חלק (כמעט). התנוחה הגבוהה, התחושה שאתה באמת במשאית או טנק, מקנים לאנשים הנאה. גם לי. יחד עם זאת, כרגע יותר חשובה לי הדינאמיות גמו שאמרת ולכן בחרתי בפרייבט "רגילה" אבל היא לא יותר נוחה בגלל שהיא פרייבט. 

כמובן שבמחינת דינאמיות קשה מאוד לייצר ג׳יפ שיהיה יותר טוב מפרייבט בסכום כסף שהוא לא מאוד יקר. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, רועי5 כתב:

יצא לי להתנייד בספורטאז' 1.6 טורבו משך שבוע לערך, לא מבין איך אנשים מוכנים לנסוע עם דבר כזה, גדול, מסורבל, מיטלטל ובאופן כללי מרגיש כמו איזה משאית, קצת מהירה יותר, קצת מעודנת יותר, אבל משאית אול דה סיים. כשחזרתי אח"כ לאוקטביה ולא מדובר באוטו קטן כידוע, גם לא איזה פרימיום, די סתם אוטו, הרגשתי שטיפסתי שבע עשרה מדרגות בסולם האיכות, הדינמיות והנוחות. לא מכיר את האאוטלאנדר החדשה, אבל אחרי הספורטאז', גם לא בא לי להכיר. מבין את מי שאין לו ברירה, צריך את המקום, אולי את הגובה, אולי בעיות גב מחייבות כניסה ויציאה זקופות יותר, אבל ככה סתם בשביל הכיף, וואלה מוזר לי.

כנ"ל אחרי אחרי שנסעתי באאוטלנדר דור קודם וחזרתי לקורולה (דור קודם).

 

אפילו שנתוני תאוצה בערך אותו דבר על הנייר, הקורולה הרגישה הרבה יותר זריזה. וגם הרבה יותר יציבה.

 

עכשיו אני מבין למה אותם SUV בולמים בפניה שאני עם המאזדה מרגיש שאני יכול לעבור גם ב150 - ישיבה גבוהה ממש לא תורמת לבטחון על הכביש, בטח לא ליציבות.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, yulianx כתב:

מבחינת האיכות האוטלנדר החדש עולם אחר במיוחד הבכירה לעומת הדור הקודם, ובכללי, מרגיש טוב, הרבה יותר מהספורטג, אבל גם המחיר בהתאם.

היא גדולה, אבל מציעה 7 מקומות, תא מטען ענקי, מרווחת מאוד.

הבאתי את ניסיוני על הספורטאז', כיוון שהרכב הנ"ל זוכה לקונצנזוס של ג'יפון עם מנהגי כביש טובים יחסית. אז אם זה טוב, לא מעונין אפילו לחשוב מה זה לא. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, רועי5 כתב:

הבאתי את ניסיוני על הספורטאז',

והקשר בין הספורטאז' לנושא השרשור? 

קונצנזוס? אצל מי? 

אם כבר ה 3008 היא קונצנזוס של מנהגי כביש מושחזים. אבל היא עדיין SUV. 

 

כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, רועי5 כתב:

הבאתי את ניסיוני על הספורטאז', כיוון שהרכב הנ"ל זוכה לקונצנזוס של ג'יפון עם מנהגי כביש טובים יחסית. אז אם זה טוב, לא מעונין אפילו לחשוב מה זה לא. 

התנהגות כביש לרוכשי רכבים כמו אוטלנדר לדעתי פחות משחקת תפקיד, קודם כול קונים אותם בגלל המרווח שמציע רכב 7 מקומות.

  • אהבתי 2

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 2.12.2021 בשעה 19:50, outlander כתב:

נראות: בענין הזה הוא מקבל 10 מתוך 10, מיצובישי שיחקו אותה עד הסוף. ולא רק מבחוץ, שבקטע הזה אהבתי גם את הקודם, אלא גם מבפנים, שהקודם היה ממש עלוב סטייל שנות ה80.

אז בדגם החדש יש קפיצת מדרגה ענקית, סטייל רכבי יוקרה, ואני מקבל מחמאות כמעט בכל פעם שאני חונה. הצבע השחור המטאלי הוא פשוט מהמם, משולב זכוכית, לא ראיתי כזה דבר ברכבים אחרים. ציפיתי אותו בעצמי בציפוי משובח (ראו פוסט בפורום טיפוח).

 

נוחות: מטורפת. רכב שכיף לנסוע עליו. 

 

מה לא אהבתי: הודעה שקופצת בכל התנעה על מסך המולטימדיה בכל התנעה מחדש, וצריך ללחוץ 'אישור'. מפה לא מעודכנת משנת תרפפ"ו, ולא נוחה (מפעיל וויז תמיד). מכסה מנוע גבוה שאמנם מאוד יפה אבל מסתיר את שדה הראיה (בלי מצלמה מלפנים לא הייתי מסתדר). מראות טיפה מבלבלות אבל התרגלתי. לסיכום - לא ביג דיל בכלל.

 

חבלי לידה:

1) משהו מאוד מוזר עם מכסה מנוע שמתרומם טיפה בשעת נסיעה על מהירות גבוהה (130+). האויר נכנס מתחת למכסה מנוע ומרים אותו. מיצובישי הבטיחו לתקן ע"י הוספת גומיה במסגרת ריקול מסודר, עדיין לא הגיעה הגומיה מהיצרן.

2) התרעה שהתחילה לשגע אותי ב7,000 ק"מ על הטיפול הקרוב ב8,000. בחברה הסבירו שזה פאק של היצרן (ביפן מטפלים ב8) הגעתי לחברה וזה סודר. הטיפול הוא ב15,000.

3) האורות היו גבוהים ולא מכוונים. תקופה ארוכה נסעתי כשמהבהבים לי, מדליקים אורות מצוקה. כמעט מכות. אני מהבהב בחזרה וזה נרגע (כי קולטים שאני לא על אורות גבוהים). נסעתי לחברה והאורות כוונו למצב תקין. עכשיו נדמה לי שזה פחות מאיר למרחוק, אני מקווה שאני מדמיין. בכל מקרה מבסוט שלא מסנוור אף אחד, לא הייתי רוצה שיעשו לי את זה.

4) מתזי מגבים זורקים את המים למרחק של 5 ס"מ ולא על כל השמשה כמו שאני רגיל. שכחתי לדבר על זה כשהייתי בחברה, לא נראה לי שזה תקין.

 

שורה תחתונה: אני מאוד מרוצה מהרכב, ושמח גם שקניתי אותו בזמן. מאז הקניה הוא עלה 6,000 ש"ח במחיר, ובעצם כבר לא ניתן להשיג, עד להודעה חדשה. במיצובישי סיפרו לי שיש רשימת המתנה של 200 איש שמחכים לטלפון מהם, כדי שיוכלו לבצע הזמנה של הרכב. אין רכבים במלאי. וגם הרכבים שיגיעו יהיו בלי לוח מחוונים דיגיטלי, בגלל מחסור בשבבים.

 

מוזמנים לשאול שאלות נוספות, אם יש...

 

 

 

תתחדש אאוטלנדר. בהחלט שיפור גדול מהפחלאנדר הקודם שהיה לך. ועכשיו: קריאה לכל הנוסעים, בעוד 20 דקות ננחת בשדה התעופה בן גוריון, נא להדק את חגורות הבטיחות. תנחת, תנחת...

נוחות מטורפת-זה ככל הנראה בשבילך. יש לו הרבה מה ללמוד מה C5 או ה 5008. הרבה.  

דלק- צריחת דלק, לא צריכת דלק. במבחנים הוא גם יצא 1/9 עד 1/11 אז אין כאן בשורה בזמן שהמתחרים מתכיילים על היברידי או 1/15.

התנהגות - עוד יש לו מה להשתפר. 

תיבת הילוכים - נשאר עם הקונוס. לא הכל מושלם. 

עכשיו אתה כותב שהפנים של הדגם הקודם היה משנות ה 80 ? החדש -בפנים הוא באמת אחלה. את החוץ - יש לא מעט אנשים שמתקשים ללעוס אותו, כולל אותי. 

 

אין ספק שבאמת זה רכב טוב מאוד, אבל מחובתי המוראלית להזכיר לך שזה בסך הכל אוטו טוב וגרם לא יותר מזה. רחוק רחוק משלמות. תתחדש ותהנה, שילמת ממיטב כספך. 

  • אהבתי 5

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, רועי5 כתב:

לא מבין איך אנשים מוכנים לנסוע עם דבר כזה, גדול, מסורבל, מיטלטל ובאופן כללי מרגיש כמו איזה משאית,

 

כשחזרתי אח"כ לאוקטביה ולא מדובר באוטו קטן כידוע, גם לא איזה פרימיום, די סתם אוטו, הרגשתי שטיפסתי שבע עשרה מדרגות בסולם האיכות, הדינמיות והנוחות

 

אני בדיוק כמוך, אבל הפוך: לא מבין איך אנשים מוכנים לנסוע בפרייבט... הויכוח הוא עתיק (ויש אשכולות ייעודיים לזה), ואני רק יכול לתאר את התחושה ההפוכה, איך יצא לי לנסוע בפרייבט והרגשתי שאני יושב על רצפת הכביש, כשהכל פחות נוח. גם בקטע של דינמיות - קטונתי אבל לא הרגשתי הבדל בין פרייבט לג'יפ, לטובת הפרייבט. אם כבר, לטובת הג'יפ. 

 

אני בהחלט יכול להסכים איתך לגבי משאיות כמו קיה קרניבל, מרגיש לי ענק ומסורבל ובאופן כללי כמו משאית. אבל אאוטלנדר / ספורטאז' הם בז'אנר הקומפקטי, שנוצר בדיוק כדי למנוע ממך תחושה של משאית. 

 

לפני כשעה, ST12345 כתב:

רחוק רחוק משלמות

 

בגדול, רכב לעולם לא יכול להיות מושלם, כי אי אפשר לייצר רכב שיהיה גם 7 מקומות מרווחים וגם קומפקטי, גם יוקרתי וגם זול, וכן הלאה. כל דבר בא על חשבון דבר אחר. אז כל אחד קובע מה 'מושלם' עבורו לפי הצרכים שלו וסדר העדיפויות שלו.

 

אבל באופן עקרוני אני מסכים איתך, עברתי מזמן את הגיל שבו חשבתי על רכב שהוא מושלם. פשוט טוב לי, ואני מרוצה, ואני מאוד אוהב את המראה של הרכב. מושלם זה לא, מספיקה העובדה ששני המקומות האחרונים אינם מרווחים (בלשון המעטה). הבגאז', גם הוא לא קיים כאשר 7 מקומות פתוחים ואז צריך להטעין על הגג.

 

לפני כשעה, ST12345 כתב:

את החוץ - יש לא מעט אנשים שמתקשים ללעוס אותו, כולל אותי. 

 

זה נכון (לא כל החוץ אלא רק הפרונט), וזה ענין של טעם. במציאות נראה יותר מרשים מאשר בתמונות.

עריכה אחרונה על ידי outlander
לפני 6 שעות, discoTD5 כתב:

תסתכל במראה ותגיד למי שמולך שהוא אחראי לכל מה שקורה עם שניכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיקון: אכן התכוונתי לפרונט, השאר נראה אחלה. יש צבעים שהוא יותר "לעיס" בהם ויש כאלה שזה פשוט צורח. מזכיר קצת ערמות ניקלים שקונים מאבו-עלי אקספרס...

לזכותך אגיד שהתבגרת, התפקחת, וגם אתה עכשיו הרבה יותר לעיס...(;-

 

תתחדש !

  • אהבתי 1

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 שעות, רועי5 כתב:

יצא לי להתנייד בספורטאז' 1.6 טורבו משך שבוע לערך, לא מבין איך אנשים מוכנים לנסוע עם דבר כזה, גדול, מסורבל, מיטלטל ובאופן כללי מרגיש כמו איזה משאית, קצת מהירה יותר, קצת מעודנת יותר, אבל משאית אול דה סיים. כשחזרתי אח"כ לאוקטביה ולא מדובר באוטו קטן כידוע, גם לא איזה פרימיום, די סתם אוטו, הרגשתי שטיפסתי שבע עשרה מדרגות בסולם האיכות, הדינמיות והנוחות. לא מכיר את האאוטלאנדר החדשה, אבל אחרי הספורטאז', גם לא בא לי להכיר. מבין את מי שאין לו ברירה, צריך את המקום, אולי את הגובה, אולי בעיות גב מחייבות כניסה ויציאה זקופות יותר, אבל ככה סתם בשביל הכיף, וואלה מוזר לי.

התחושה הכבדה של נהיגה במשאית זה לא בגלל הגודל הפיזי של הרכב זה בגלל  התחושה שאתה מקבל מהשלדה וההגה,ככה קיה כיילו את הרכב.

יש מספיק רכבים מאותו הסגמנט שמרגישים קלילים וזריזים לתנועה בתחושת הנהיגה בהם.

לגבי המיצובישי ,למרות שלא נהגתי עליו ,הוא מרגיש מעולה מבפנים,עם השילוב הבהיר נראה ממש יפה,מבחוץ הרכב מכוער ומוגזם ,נראה כמו משאית, לא כמו SUV,ממה שראיתי מבחנים עליו,לא מדובר ברכב מוביל סגמנט אבל בשיפור גדול מצד מיצובישי ,זה כן.

עריכה אחרונה על ידי ronrcz
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 2.12.2021 בשעה 19:50, outlander כתב:

ואיכשהו האאוטלנדר מתריע לי פה ושם על קרבה לרכב אחר (עוד לא הבנתי לפי מה הוא מחליט לעשות את זה).

 

בהמשך לזה, הבוקר היה לי קטע מדהים. כשלקחתי סיבוב, היה מולי רכב (מהמעצבנים האלה שחונים בסיבובים). המובילאיי היה מתריע במקרים כאלה, אבל מאז האאוטלנדר החדש יש בעיקר שקט. 

 

והנה, למרבה הפתעתי, התרעה קולית (לא מציקה אבל מורגשת היטב), התרעה ויזואלית על לוח המחוונים, ו...התרעה אדומה על השמשה! זה היה נראה כאילו הפעלתי צ'קלקה.... למרות שכיביתי את התצוגה העילית כי לא ממש התחברתי לזה, זה הוקרן על השמשה. קטע...

 

אם היתה לי התרעה כזו בכל פעם שהרכב מלפני מאיט ואני לא שם לב, זה היה גדול... אבל כאמור, איש אינו יודע איך ומתי האאוטלנדר מחליט להתריע. אבל האופציה קיימת, ובצורה מעולה.

  • מעניין 1
לפני 6 שעות, discoTD5 כתב:

תסתכל במראה ותגיד למי שמולך שהוא אחראי לכל מה שקורה עם שניכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 253 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...