Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניסאן טידה 2008 לא מניע


Ishay
 שיתוף

פוסטים מומלצים

יש לי כבר יותר משנה ניסאן טידה 2008

כל כמה ימים יש לי קשיים בהנעה,

לפעמים אני מניע עם גז והסטרטר מטרטר, אבל השעון של הסל"ד לא זז והרכב לא מניע.

לפעמים השעון של הסלד מקפץ והסטרטר משמיע טרטור אבל לא רצוף אלא עולה ויורד.

בבדיקת מחשב תמיד רואים רק בעיית חיישן קראנק,

החלפתי אותו פעמיים ולא הועיל,

הבעיה שבמוסך אומרים לי שהמחשב לא נותן להם עוד תקלה אז אין להם צורה לדעת מה תקול.

השאלה אם יכול להיות שהמחשב מזהה תקלה בחיישן קראנק בזמן שהתקלה בכלל במשהו אחר (פלאגים, משאבת דלק, קאמשפט),

ואם כן האם יש צורה לודא איפה בעיה לפני שאני מחליף את כל החיישנים ברכב?

(באחת הפעמים שלא הניע פתחתי את המכסה דלק ויצא משם הרבה אוויר ואז הניע מיד, אבל בשאר הפעמים זה לא עזר, בכל מקרה המחשב לא מראה תקלה שקשורה לדלק)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מוסך לא מזהה תקלה נסה מוסך אחר מומחה לדיאגנוסטיקה.

 

בוצע במקרה החלפה של רצועת/שרשרת טיימינג לאחרונה ברכב או אולי ברכב זה שרשרת שהתארכה ו/או בעיית מותחן (לא מכיר מנוע הזה ספציפית)?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אינני טועה בדגם הנל יש שרשרת.

נשמע כאילו יש בעיה במיכל דלק (באוורור שלו לפחות לפי ההגיון).

ברכבים יש מערכת שאני לא סגור על שמה, אבל בסוף התפקיד זה שלא ייווצר תת לחץ במיכל הדלק. תאר לעצמך, מיכל מלא סגור ללא כניסת אוויר, שנשאב ממנו הדלק, ייווצר בו תת-לחץ. הייתי הולך לכיוון של מערכת הדלק.

בהצלחה,

וחתימה טובה. 

POLO 1.4 2001 > SPARK 1.0 2014 > 108 1.2 2016

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשיטה של מספר תקלה והחלפת החלק שכך לצערי יש לא מעט אנשים שנוהגים לצערי אתה תמשיך להחליף חלקים עד שאולי תימצא את התקלה. 

 

אתה צריך לאתר התקלה בבסיס הנתונים של ניסאן ויש מספר אתרים שהמידע נימצא שם ולקרוא במה מדובר והאם יש עוד רכיבים שיכולים לדווח על התקלה,לחבר סקופ או סקנר בנקודות קריטיות ולחכות ליום שהתקלה תגיע ולהמשיך לעקוב.

רק בצורה הנדסית ניתן לאתר תקלות מורכבות ללא החלפת חלקים מיותרים שיובילו אותך להוצאות של אלפי שקלים.

לא לכל מכונאי יש את הסבלנות לשבת ולבצע מחקר מעמיק,החלפת חלקים סתם לפעמים מצליחה ולפעמים לא.

 

ואל תצפה שהמחשב יאתר את כל התקלות האפשריות כי זה לא יקרה.

עריכה אחרונה על ידי levy
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 15.9.2021 בשעה 00:12, tzvipper כתב:

אם מוסך לא מזהה תקלה נסה מוסך אחר מומחה לדיאגנוסטיקה.

 

בוצע במקרה החלפה של רצועת/שרשרת טיימינג לאחרונה ברכב או אולי ברכב זה שרשרת שהתארכה ו/או בעיית מותחן (לא מכיר מנוע הזה ספציפית)?

יש לך המלצה על מוסך מומחה לדיאגנוסטיקה באזור ירושלים?

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...