Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה עובר להורים בראש כאשר הם קונים לילדים שלהם אופניים חשמליים?


Avatar Schnitzel
 שיתוף

פוסטים מומלצים

אתמול נקראתי לת.ד., בפועל , רוכב אופניים חשמללים בן 13, רכב על מדרכה ופגע בהולכת רגל. לא היו פציעות רציניות, אבל סביר להניח שהנפגעת תוציא כמה שקלים מהורי הילד (אין ביטוח הרי, ואת הוצאות על הטיפול צריך לכסות איכשהוא), כמו גם סבירות מסויימת להגשת כתב אישום כנגד הרוכב (לא מורשה לרכב מן הסתם, בשל גילו). לדברי אימו של הילד, האופניים בכלל שייכים לחבר שלו והיא לא ידעה שהוא משתמש בהם.

  • אהבתי 1

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

למי שאמר להוציא מחוץ לחוק אז ברור שזה אפשרי. בניו יורק נגיד, עיר נידחת באיזה חור תחת הוציאו את כל הכלים האלה מחוץ לחוק.

מה מותר? אופניים עם פדלים.

 

לדעתי ההורים התנגדו לביטול הזה יותר מהילדים.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בטח, כל ההשקעה בלקצר את חיי הילדים ירדה לטימיון

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש סרטון שרץ ביומיים האחרונים, של ילד בן 16 על קורקינט חשמלי, בורח משוטר על אופנוע תלת-גלגלי, ובדרך נוסע על כביש נגד כיוון התנועה, מעבר חצייה, וגם עולה על המדרכה.

כמובן שהוא בלי קסדה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

לא צריך לאסור שום דבר, פשוט לאכוף את החוק ולהחמיר את העונשים.

נסעת על המדרכה? 1000 שקל והחרמת הכלי לחודש. עשית עבירת תנועה על הכביש? קנס ונקודות בדיוק כמו רכב/אופנוע רגיל.

שיפרת את האופניים עם מנוע של טסלה? החרמה לצמיתות וקנס כבד.

לא צריך בשביל זה רישוי וביטוח, רק להפוך את העסק פחות משתלם. גם האבא הכי ערסאוות לא יקנה לבן שלו אופניים כאלה אם זה אומר שהוא הולך לשלם על זה קנסות של כמה אלפים בחודש.

לי כנהג אין בעיה לנסוע לאט אחרי אופניים/קורקינטים בתנועה עירונית. מה אתה עושה כשאתה נתקע אחרי משאית זבל? אותו דבר. הרבה יותר מפריע שאני הולך ברגל והם מנסים לדרוס אותי על המדרכה.

  • אהבתי 1

.Volvo 740. It's hip to be square

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חולק עליך לגבי רישוי וביטוח. הכלים האלה יכולים לגרום לפציעות קשות, ובלי פיצויי ביטוח אנשים עלולים להשאר נכים עם קצבה לא מספקת. כדי לאפשר תביעת ביטוח חייבת להיות אפשרות לזיהוי חד משמעי של הכלי הפוגע, או אפשרות לפיצוי על ידי קרנית אם הפוגע אינו מזוהה. 

 

כדי קיים את שני אלה נדרשים רישוי וביטוח. כבונוס נרוויח חינוך מסויים - גם אם מינימלי - של הרוכבים, אמצעי זיהוי למקרה עבירת תנועה, ומבחן רישוי תקופתי שיעלה לא מעט כסף ל"משפרים" למיניהם, שיצטרכו לטפל בכלי לקראת המבחן, ואם ירצו - גם אחריו, מה שיפחית את המוטיבציה שלהם.

 

עריכה - כדאי מאד להחזיק ביטוח גם למקרה תאונה עצמית. טיפול רפואי בפציעה יכול לעלות הון וההתאוששות יכולה להיות ממושכת, עם הפסדי הכנסות גדולים. איני יודע האם חברות הביטוח בכלל מוכנות לבטח את הרוכבים וכמה רוכבים חושבים על הבעיה לפני שהם נתקלים בה בעצמם, אבל חקיקה מתאימה תאלץ את שני הצדדים למכור ולקנות ביטוח, ובכך להקל על תקציבי המדינה ולשפר את מצבם הכלעלי של הנפגעים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא צריך לאסור שום דבר, פשוט לאכוף את החוק ולהחמיר את העונשים.

נסעת על המדרכה? 1000 שקל והחרמת הכלי לחודש. עשית עבירת תנועה על הכביש? קנס ונקודות בדיוק כמו רכב/אופנוע רגיל.

שיפרת את האופניים עם מנוע של טסלה? החרמה לצמיתות וקנס כבד.

לא צריך בשביל זה רישוי וביטוח, רק להפוך את העסק פחות משתלם. גם האבא הכי ערסאוות לא יקנה לבן שלו אופניים כאלה אם זה אומר שהוא הולך לשלם על זה קנסות של כמה אלפים בחודש.

לי כנהג אין בעיה לנסוע לאט אחרי אופניים/קורקינטים בתנועה עירונית. מה אתה עושה כשאתה נתקע אחרי משאית זבל? אותו דבר. הרבה יותר מפריע שאני הולך ברגל והם מנסים לדרוס אותי על המדרכה.

לך אין בעיה... וגם לי אין בעיה, אבל לרוב הנהגים בארץ יש בעיה, הם רוצים להיות ראשון בפקק.

לצערי ברמת גן וגבעתיים אין כמעט נתיבי אופניים אז אני נוסע עם הקורקינט על הכביש, כמה שיותר צמוד לימין וזה עדיין לא מספיק עבור רוב האנשים.

דוגמא קלאסית שחוזרת על עצמה למי שקצת מכיר את איזור רמת גן-גבעתיים.

השתלבות מרחוב כצנלסון לבן גוריון (פניה ימינה) ומיד אח"כ פניה שמאלה לשדרות ירושלים - שדרות ירושלים יש "נתיב וחצי", אחד משמש לנסיעה ובנתיב השני חונים רכבים ככה שנשארנו עם נתיב אחד לרכבים שהתנועה בו זורמת אבל לא בקצב מהיר.

תמיד בהשתלבות הזו מצפצפים לי כאילו שזה יעזור להם לא להיתקע בפקק (מן הסתם אני לא נוסע באמצע הנתיב ומשתדל כמה שפחות להפריע לתנועה) אבל בגדול הנהג הישראלי רוצה להיות ראשון בהכל, מגיע לו הכל, כולם מעכבים אותו וכו' וכו'...

הלוואי ורמת גן וגבעתיים יתקדמו עם נתיבי אופניים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 10.6.2021 בשעה 20:00, Avatar Schnitzel כתב:

בדיוק לפני מספר דקות חזרתי הביתה לאשדוד ונכנסתי עם האוטו דרך הכניסה הדרומית. לכל הלא אשדודים בפורום שלא מכירים את הכניסה הדרומית מדובר בכביש ישר עם 4 נתיבים כאשר אחד מהם הוא נת"צ ומספר צמתים מרומזרות. פתאום עובר לידי ילד שנראה לא יותר מבן 13-14 על אופני הרים שהרכיבו להם מנוע חשמלי. הילד נוסע - אני לא מגזים - במהירות 70-80 קמ"ש. כן, 80 קמ"ש. בדקתי. ובלי קסדה. לא שהיא הייתה עוזרת לו במקרה של תאונה, אבל עדיין.  לצערי אין לי מצלמה ברכב אז אין תיעוד. 

 

פתאום הפכתי להיות מאוד סקרן מה עובר בראש להורה שנותן לילד שלו דבר כזה. לדעתי מדובר בדרך מתוחכמת להרוג את הילד בלי להיות מואשם ברצח. מה אתם אומרים? 

 

מה עובר להורים האלו בראש אתה שואל? לדעתי זה:

 

"אהה הילד שלי!? נסיחחחחחחחח קפרעליו הוא נוסע כמו גבר שבגברים שומר חוקים לא עושה עבירות לא עושה שטויות בחיים לא יעבור באדום או יעשה משחקים בכביש הוא יודע לימדתי אותו כמו שצריח".

ואז תאונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני 18 דקות, sperial כתב:

חולק עליך לגבי רישוי וביטוח. הכלים האלה יכולים לגרום לפציעות קשות, ובלי פיצויי ביטוח אנשים עלולים להשאר נכים עם קצבה לא מספקת

 

מה שאתה מציע זה בלתי אפשרי, מי יעשה טסט שנתי לאופניים?

אנשים קונים את הכלים האלה כדי לא להתעסק עם טסטים ורשיונות. קיימים אינספור כלים כאלה על הכביש, לך תמצא את כולם ותחייב אותם להוציא רישיון + מספר רישוי לכלי.

בלי זה אתה לא יכול להכריח אף אחד לעשות ביטוח.

 

.Volvo 740. It's hip to be square

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכן כתבתי אתמול שהסוסים ברחו מהאורווה. עקרונית צריך לתת לקהל פרק זמן של כמה חודשים כדי להסדיר את הרישוי, אחרי כן כל כלי לא רשום נלקח להשמדה.

 

מה הסיכוי להצליח? שאל את מי שאוסף כלי נשק במגזר הערבי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

מה זה פה, פורום סטנד אפ?

אנחנו לא בסין שאפשר להשמיד לאנשים רכוש פרטי רק כי לא בא להם ללכת להוציא רישיון. כמו שאתה אומר בעצמך, זה לא ריאלי כמו איסוף הנשק הלא חוקי בכפרים. 

מה שכן אפשר לעשות זה לאכוף את החוקים הקיימים במקום להמציא עוד חוקים תקנות ומערך רישוי חדש, שאת התקנות הקיימות בקושי אוכפים.

.Volvo 740. It's hip to be square

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מסכים אתך. נושא הביטוח והאחריות הפלילית (לעבירות תנועה) קריטי, ולכן יש צורך לעשות את המאמץ ולשנות את החוק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, BloodFist כתב:

לך אין בעיה... וגם לי אין בעיה, אבל לרוב הנהגים בארץ יש בעיה, הם רוצים להיות ראשון בפקק.

לצערי ברמת גן וגבעתיים אין כמעט נתיבי אופניים אז אני נוסע עם הקורקינט על הכביש, כמה שיותר צמוד לימין וזה עדיין לא מספיק עבור רוב האנשים.

תגיד, אם אין שבילים - מה היתרון של קורקינט על רכב בעצם?

 

עמדתי עכשיו 5 דק' ברמזור ליד הבית שלי - יש שביל לאורך כל הרחוב מתחילתו ועד סופו. ספרתי עשרה רוכבים שעקפו אותי מתוך הנתיב. החוקיות של זה מוטלת בספק (עוד משהו שפשוט לא נאכף). זה גם מסוכן לרוכב (כי בדיוק כמו אצל אופנוענים זה מסתמך על מזל לחלוטין). זה גם מסוכן להולכי הרגל (כי יש ירוק אבל זה לא מעניין אף רוכב בעיר חוץ מצדיק אחד שכותב פה לפעמים). אבל זה הסטנדרט. מישהו באמת מדמיין מצב שבו רוכבים נעמדים ברמזור איפה שהם ולא דוהרים לראש הטור? כולם רוצים להיות ראשונים בפקק. אצל נהגים יש פשוט שיכול עוד לעצור אותם. אצל רוכבי דו גלגלי? אפילו בשבילים שיש בעיר אפשר לראות איך ברמזור המעטים שעוצרים (רק אם יש תנועה ממש רציפה של מכוניות) הופכים טור לשורה. וזה לא משנה כמה לאט הם רוכבים בין לבין.

 

בוא, האובססיה החולנית לא לצאת פראייר לא נעלמת אלא בעיקר מחמירה כשממירים את הרכב בקורקינט. כי היכולת לא לעמוד בפקק זה בערך היתרון היחיד שלו. ולמה לוותר עליו בשביל משהו או מישהו? מה קרה?

 

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
  • רעיון טוב! 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 10.6.2021 בשעה 20:00, Avatar Schnitzel כתב:

 פתאום עובר לידי ילד שנראה לא יותר מבן 13-14 על אופני הרים שהרכיבו להם מנוע חשמלי. הילד נוסע - אני לא מגזים - במהירות 70-80 קמ"ש. כן, 80 קמ"ש. בדקתי. ובלי קסדה. לא שהיא הייתה עוזרת לו במקרה של תאונה, אבל עדיין.  לצערי אין לי מצלמה ברכב אז אין תיעוד. 

צריך חתיכת מנוע בשביל 70-80 קמ"ש. פשוט טירוף. אם אנשים היו יודעים איך נראות תאונות על אופניים במהירויות כאלה, לא היו מתקרבים.

 

בתאריך 10.6.2021 בשעה 20:00, Avatar Schnitzel כתב:

פתאום הפכתי להיות מאוד סקרן מה עובר בראש להורה שנותן לילד שלו דבר כזה. לדעתי מדובר בדרך מתוחכמת להרוג את הילד בלי להיות מואשם ברצח. מה אתם אומרים? 

אולי יש איזה חלק קטן שחושב ככה (כנראה קטן במיוחד). השאר לדעתי לא מודעים או שפשוט לא איכפת להם. הרבה לחץ מצד הילדים וחוסר היכולת להגיד "לא" ביחד עם חינוך שמדובר בכלי תחבורה לכל דבר ועניין וצריך להתייחס אליו בשיא הרצינות.

 

בתאריך 12.6.2021 בשעה 15:07, vadim6385 כתב:

את הדברים האלה הם ירשו מרוכבי אופניים רגילים, שהתנהגו ככה לפניהם.

העניין הוא שכמות רוכבי האופניים הרגילים קטנה בהרבה מהכלים החשמליים. באופן מובהק.

 

בתאריך 12.6.2021 בשעה 11:46, Pika007 כתב:

היום שבו כלים חשמליים יאסרו הוא היום שבו תל אביב תחדל מלהתקיים. בישראל הכלים האלו לא ממש מחליפים הליכה- הם מחליפים רכבים (בעיקר קטנועים)

מישהו חושב שבגוש דן יוכלו להתמודד עם הכפלה של כמות הקטנועים? (שגם ככה נוסעים כמו פושטקים, כנראה גרועים יותר מנוסעי החשמלי)

הרבה ממשתמשי הכלים האלו הם לא בגיל להוצאת רישיון לקטנוע, ומאלו שכן יש כנראה כמות קטנה יחסית שיכולה להרשות לעצמה רכישת קטנוע + ביטוח + רישיון וכו'. 

מצד שני אפשר לפחות לאכוף את משתמשי הקטנועים. מה עושים עם הילדים בני 13 שטסים על 35-40 קמ"ש על כלים לא מוגבלים ברחובות העיר?

 

בתאריך 12.6.2021 בשעה 11:46, Pika007 כתב:

אני מקוווה שהממשלה החדשה מבינים שאסון התחב"צ בישראל גרוע עשרות מונים מהתמודדות מול חמאס.

לא בטוח. אבל תמיד אפשר לשנות. הכל שאלה של משאבים ומוטיבציה.

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...