Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הזמנת תיבת הילוכים-גיר מחו"ל


מעבר לפיתרון נפתר ע"י Boaz Av,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1833 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם, אני מעוניין להזמין כמה שיותר מהר תיבת הילוכים לרכב של דודי ולא מצאנו חלק כזה בארץ. לעומת זאת, כן מצאתי חלק כזה באתרים השונים בחו"ל.
אני לא בטוח האם הדבר מאושר לייבוא ואם צריך למלא טפסים כלשהם. אני זקוק לחלק כמה שיותר מהר ומשום מה במשרד התחבורה לא יודעים לענות לי במה זה כרוך.
התקשרתי למשרד התחבורה מספר פעמים, העבירו אותי בין 5-6 נציגים שונים ואף אחד לא ידע לענות לי עד שהם פשוט ניתקו וגרמו לי לבזבוז זמן משוועה. 
תהיתי, אולי מישהו כאן הזמין חלקים בסגנון או את אותו חלק ויודע מה ההליך וכמה זה יעלה (מבחינת מיסים נוספים) תודה רבה!

פורסם

ייבאתי בלוק מנוע של אופנוע ב2014, עניין של מזל.

קיבלתי רישומון יבוא נדרשתי לשלם רק מסים, לא נדרשתי לשום אישור.

אני לא חושב שלגיר יש מס' VIN בדומה לשלדה או מנוע אז גם לא תצטרך לעשות שינויים ברישיון הרכב, אני חושב שזה כמו ייבוא של חלפים.

לא חות םעל זה אבל על חלפים שהם לא בקטג' של כריות אוויר, צמיגים, פנסים אתה לא אמור להיתקל בבעיות מיוחדות.

  • פיתרון
פורסם

אתה לא צריך לטרוח כל כך קשה.
יש מסמך מסודר-
דרישות חובה ליבוא מוצרי תעבורה.
טבלה 4 שבעמוד האחרון.
מה שרשום שם מותר כמשומש.
אם אין הערות לדרישות אז נכנס ללא אישור

https://www.gov.il/BlobFolder/policy/import-policy/he/import-demands.pdf

המיסוי כולו יעלה סביב ה 50 אחוז מערך החלק כולל דמי המשלוח.
ז״א קח את מה ששילמת כולל משלוח ותכפיל ב 1.5 וזה בקרוב הסכום שיעלה בארץ.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

  • מעניין 1
פורסם
לפני 21 דקות, Boaz Av כתב:

אתה לא צריך לטרוח כל כך קשה.
יש מסמך מסודר-
דרישות חובה ליבוא מוצרי תעבורה.
טבלה 4 שבעמוד האחרון.
מה שרשום שם מותר כמשומש.
אם אין הערות לדרישות אז נכנס ללא אישור

https://www.gov.il/BlobFolder/policy/import-policy/he/import-demands.pdf

המיסוי כולו יעלה סביב ה 50 אחוז מערך החלק כולל דמי המשלוח.
ז״א קח את מה ששילמת כולל משלוח ותכפיל ב 1.5 וזה בקרוב הסכום שיעלה בארץ.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

תודה לכם, אבל קראתי כבר את המסמך הזה ולא הבנתי כלכך אם אני צריך להצטייד במה שכתוב בערות למטה או לא .. 
image.thumb.png.d89fc3bce335319f7cecccadbb4c37c3.png

פורסם

אל תשכח שאם אתה מזמין דרך חברת בלדרות (לא דואר ישראל) הם ידרשו ממך לשלם עבור אישורים ועמלות גבוהות מאוד! גם שלא לצורך.

פורסם

הבעיה הגדולה  זה שמוצרים ששוקלים יחסית הרבה שולחים אך ורק דרך חברות בלדרות במשלוח יחסית מהיר יותר.. דבר שני, טרם הבנתי לאיזה טפסים אני זקוק ואם אני צריך אישור. לפי הדרישות ששלחתי למעלה הם כותבים שצריך רישיון ייבוא.. שלחתי גם מייל ומשרד התחבורה והם שולחים אותי לרחוב המלאכה בתל אביב.. 

פורסם (נערך)

אם אתה תזמין דרך חברת בלדרות, גם אם בפועל לא צריך אישורים הם יגידו לך שכן צריך והם "ידאגו" לזה עבורך וכל החגיגה הזו תעלה לך להערכתי פי שניים וחצי מעלות הגיר. אם מקובל אז אתה יכול להיות בראש שקט כסף פותר כל בעיה.

 

נסה אולי לברר מול חברת הבלדרות שאיתה המשלוח צפוי להגיע אולי תקבל מהם מענה יותר רציני.

אם אתה חושב שתשיג תשובה דרך הגורמים הממשלתיים אתה טועה, ינתקו לך את השיחה בפנים ויעבירו אותך מאחד לשני לרוע המצב.

תוכל לברר גם עם עמיל מכס פרטי תחפש טלפונים ותבדוק.

עריכה אחרונה על ידי ba323f
פורסם
בתאריך 10.6.2021 בשעה 13:42, ba323f כתב:

אם אתה תזמין דרך חברת בלדרות, גם אם בפועל לא צריך אישורים הם יגידו לך שכן צריך והם "ידאגו" לזה עבורך וכל החגיגה הזו תעלה לך להערכתי פי שניים וחצי מעלות הגיר. אם מקובל אז אתה יכול להיות בראש שקט כסף פותר כל בעיה.

 

נסה אולי לברר מול חברת הבלדרות שאיתה המשלוח צפוי להגיע אולי תקבל מהם מענה יותר רציני.

אם אתה חושב שתשיג תשובה דרך הגורמים הממשלתיים אתה טועה, ינתקו לך את השיחה בפנים ויעבירו אותך מאחד לשני לרוע המצב.

תוכל לברר גם עם עמיל מכס פרטי תחפש טלפונים ותבדוק.

זה מה שקורה לצערי.. מנתקים בפנים.. מעבירים מאחד לשני. אין תשובה במייל כמובן. פניתי גם למכס וגם שם אין מענה ומעבירים מאחד לשני. פשוט הזוי.

מפתיע אותי גם שאף אחד כאן לא עונה ואני בטוח שלא מעט אנשים הזמינו חלקים כאלה מחו"ל. קשה למצוא בארץ חלקים לפעמים.

פורסם

באיזה רכב מדובר ? 

יש בארץ לפחות שני יבואני מנועים וגירים,איתי מוטורס ושלמה נאור (שלהם יש גם מוסכים,המבצעים את העבודה כך שניתנת אחריות על הכל וחלילה אם יהיה כשל במכלול בתקופת האחריות הכל יטופל) -האם שקלתם פנייה אליהם ? 

https://www.shlomo-naor.co.il/

http://itay-motors.co.il/about-us/

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...