Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דוח והזמנה למשפט על מהירות חריגה - ממל"ז דבורה


שימו לב! השרשור הזה בן 780 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חזקת אמינות היא בתנאי שהמכשיר כויל לפי ההוראות ונבדק לפי ההוראות.

אחרת חזקת האמינות אינה תקפה

  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לא מעט כשלים

 

ראשית אני לא מאמין לשוטר שביום ה' בשעה הזו הרכב היה לבד על הכביש.

 

וכיצד מדד השוטר  את ה 50 מטר?

 

למרות שדבורה מוצמדת בד"כ לניידת היה עליו לציין את מספר המכשיר ואת מהירות הנסיעה לפני ואחרי ההפחתה ברובריקות המתאימות ולא רק בפרטי האירוע.

 

לך לבדוק אם קיים תמרור המגביל את המהירות ל 80 קמ"ש במקום 90 קמ"ש 

 

ציון שראה אלומת אור אחת ואח"כ מציין כי שתי האלומות עובדות, מלמד כי לא מדובר באותו רכב.

 

יש לבצע בדיקה למכשיר לפני ואחרי משמרת , בנוסף המכשיר אמור להיות מכוייל פעם בחצי שנה , את דו"ח הכיול תוכל לקבל אם תחליט להישפט.

  • רעיון טוב! 1

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, ישה כתב:

יש לבצע בדיקה למכשיר לפני ואחרי משמרת

 

זה גם מה שאני זכרתי, אבל אבי טען שרק בתחילת משמרת

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז הוא טועה

 

)0 המפעיל יבצע בדיקות תקינות למכשיר בתחילת כל משמרת ובסיומה.
)3 לצורך בטיחות המפעיל והמשתמשים בדרך, אין להפעיל את המכשיר, כאשר יורד גשם או שלג.
)4 הדלקת המכשיר תעשה מלחצן ההפעלה שביחידת התצוגה והפעלתו תעשה באמצעות השלט
החוטי.
). המפעיל ישמור על קשר עין עם רכב המטרה עד לעצירתו ע"י המפעיל או ע"י האתת.
)6 המפעיל יתייחס לתוואי השטח הסמוך לכביש שבשדה ראייתו, בעת מדידת המהירות של רכב
המטרה )עפ"י נספח א' זיכרון הדברים(. –
)7 המפעיל יוודא כי בשדה הראייה אין תנועת כלי רכב )לרבות רכבת( בכיוון נסיעת רכב המטרה
הנמדד.
)8 המפעיל ימתין כ 3 שניות מרגע הופעת מהירות מסוימת בחלון המטרה ) - Target ( בטרם נעילתה,
ולוודא כי המהירות הנמדדת המופיעה בחלון ) Target ( הינה יציבה בתחום ±3 קמ"ש.

  • אהבתי 1

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 9.3.2021 בשעה 17:29, Electron כתב:

 

חזקת אמינות זה טוב, אבל אם המכשיר לא מכויל או\ו לא נבדק לפני המשמרת? יש פה התנגשות, אלה אם כן, היצרן הגדיר במפורש שלא נדרש כיול(מה שלא הגיוני בעיני, לפחות בנוגע לדבורה).

שעוניים גם מזיפים גם אם במעט(בדקה או כמה שניות), ושעון שלא נענד זמן מה ונלבש ללא בדיקת השעה יכול להיות ובכלל נשאר בשעון חורף\קיץ.

 

 

 

צודק.
גם אם המכשיר כוייל - במידה ונפגע (מכה, נפילה וכד) יכולים להשפיע במידה משמעותית על תפקוד המכשיר ולבטל כיול

לפני 10 שעות, ישה כתב:

אז הוא טועה

 

)0 המפעיל יבצע בדיקות תקינות למכשיר בתחילת כל משמרת ובסיומה.
)3 לצורך בטיחות המפעיל והמשתמשים בדרך, אין להפעיל את המכשיר, כאשר יורד גשם או שלג.
)4 הדלקת המכשיר תעשה מלחצן ההפעלה שביחידת התצוגה והפעלתו תעשה באמצעות השלט
החוטי.
). המפעיל ישמור על קשר עין עם רכב המטרה עד לעצירתו ע"י המפעיל או ע"י האתת.
)6 המפעיל יתייחס לתוואי השטח הסמוך לכביש שבשדה ראייתו, בעת מדידת המהירות של רכב
המטרה )עפ"י נספח א' זיכרון הדברים(. –
)7 המפעיל יוודא כי בשדה הראייה אין תנועת כלי רכב )לרבות רכבת( בכיוון נסיעת רכב המטרה
הנמדד.
)8 המפעיל ימתין כ 3 שניות מרגע הופעת מהירות מסוימת בחלון המטרה ) - Target ( בטרם נעילתה,
ולוודא כי המהירות הנמדדת המופיעה בחלון ) Target ( הינה יציבה בתחום ±3 קמ"ש.

ישה שאלה אחרת - 

איך השוטר אמור להעריך מרחק של 50 מטר - ללא כל אמצעי ובעיניו בלבד?

ועוד של גוף בתנועה של עשרות מטרים בשניה.

קטונתי .


בנוסף,

ראיתי שהדבורה לא אמורה להיות מופעלת לאחר שקיעה - מכיר משהו כזה?

בתאריך 9.3.2021 בשעה 20:10, ישה כתב:

יש לא מעט כשלים

 

ראשית אני לא מאמין לשוטר שביום ה' בשעה הזו הרכב היה לבד על הכביש.

 

וכיצד מדד השוטר  את ה 50 מטר?

 

למרות שדבורה מוצמדת בד"כ לניידת היה עליו לציין את מספר המכשיר ואת מהירות הנסיעה לפני ואחרי ההפחתה ברובריקות המתאימות ולא רק בפרטי האירוע.

 

לך לבדוק אם קיים תמרור המגביל את המהירות ל 80 קמ"ש במקום 90 קמ"ש 

 

ציון שראה אלומת אור אחת ואח"כ מציין כי שתי האלומות עובדות, מלמד כי לא מדובר באותו רכב.

 

יש לבצע בדיקה למכשיר לפני ואחרי משמרת , בנוסף המכשיר אמור להיות מכוייל פעם בחצי שנה , את דו"ח הכיול תוכל לקבל אם תחליט להישפט.

פיספסתי את ההודעה שלך לגבי ה50מ. מבין שאנחנו מסכימים.
קיים תמרור.

לגבי כמות רכבים-בזמן קורונה הכל אפשרי. אגב היה נוסע נוסף ברכב - הבן שלי שזוכר כמוני שהיה לפחות רכב אחד מלפנינו (ואני זוכר רכב נוסף מאחור).

כמובן שמילה של שוטר אמינה יותר משל שניים שאחד מהם מהנדס, פארמדיק וקצין בצה"ל.זבש"י.

 

יש נקודה אחרת - 

ציין כי עמד "במקביל לקו השול במרחק לערך כ4 מ מהקו " (דלת סגורה?פתוחה?)

לאיזה קו הכוונה שהיה במרחק 4 מ? יש תעלה בצד הכביש

מתחבר לי לעניין הערכת המרחק של השוטר

 

 

" ! The fender bender bent more than just your fender "

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב נתחיל לאט ונגביר

 

נתחיל שרק לפני יומיים הייתי על הכביש המדובר ויש עליו תנועה.

 

תמרורים הבנתי שבדקת. טוב - כלומר רע.

 

נקודה 59.6 היא בערך מול מפעל אוסם ויש כביש במקביל לכביש הראשי במרחק של משהו כמו 30 מטר.

 

לכן הוא צריך לבדוק את הכביש הזה לפני ואחרי הניידת וכמו כן את כלי הרכב על הכביש בו נסעת.

 

כאמור אני לא מאמין שהכביש היה ריק.

 

לא ברור מה המרחק מן הניידת שבו היית כאשר נמדדת.

 

לא ברור מדוע לקח לשוטר לעצור אותך אחרי 4 !! קילומטר ליד הכניסה לקיבוץ ברור חיל.

 

אם אפשר סע שנית בדוק אפשרות לאבד קשר עין. בדוק האם בתוך המרחק הזה יש מקום נוסף שהשוטר יכל לעצור אותך בבטחה ולא להיגרר אחריך 4 קילומטר שבה יכול היה לאבד אותך.

 

העובדה בו ציין אלומת אור אחת בעת שקלט אותך לכאורה לבין הציון שבעת התפיסה שתי האלומות תקינות הוא סופר חשוב כדי להראות שלא מדובר באותו הרכב שנמדדה מהירותו.

 

כמה מאות מטר אחרי עמידת הניידת יש צומת דורות אולי על הכביש הזה הייתה תנועה.

 

בדיקה חשובה היא לראות האם יש מקום מקו השול של ארבעה מטרים שבו הניידת יכלה לעמוד ולא כפי שכתבת שיש תעלה.

 

לא משנה אם הדלת פתוחה או סגורה האנטנה על הגג מבצעת את המדידה.

 

דבורה לא מוגבלת בנושא יום או לילה רשאית למדוד, חופשי בשניהם, בניגוד לממל"ז היא לא זקוקה לאיזור תפיסה מואר , למרות זאת השוטר מציין כי השטח היה מואר. בדוק שאכן זה כך.

 

לגבי עדות בנך שאני מבין שהוא קטין - אם חונך לא לשקר עדותו יכולה לפעול גם כנגדך, והוא רשאי להעיד גם אם הוא קטין. עדותו לזיכוי שלך מתקבלת בהסתייגות על ידי בית המשפט אבל לחיוב שלך תתקבל בברכה על ידי בית המשפט.

 

והחשוב ביותר

 

המפגש ביניכם צולם על ידי השוטר , ככל שהמצלמה לא רק מצלמת אלא גם מקליטה את הדיבורים הרי ניתן יהיה לקבוע האם אמרת "לא מתווכח" או "לא מתווכח נסעתי מהר "

 

נשמח למידע נוסף מן השטח

 

אחרי שנלמד איתו ככל הנראה יש מצב לפניה למפנ"א לבקש ביטול הדו"ח עבור כשליו.

 

יחליטו בשלילה תחליט אם לבקש להישפט ואז לבקש את הסרטון ואת דו"ח ההפעלה היומי של המכשיר כדי לוודא שערך את שתי הבדיקות.

 

לגבי דוח כיול תקופתי אתה לא מבקש אותו , התביעה צריכה להציגו לפני בית המשפט כחלק מראיות התביעה. לא תעשה כן פשלה רצינית מצידם.

עריכה אחרונה על ידי ישה
  • רעיון טוב! 1

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמרנו שנגביר מהירות

 

לפי התיאור של השוטר את הבדיקה של המהירות ושמיעת צליל דופלר בודד הוא עושה כאשר רכבו של פות"ש טרם הגיע לניידת כך לפי הכתוב בדו"ח 

 

כלומר שימוש באנטנה אחורית ואילו את נעילת המהירות הוא עושה עם אנטנה קדמית אבל גם כאן הוא חייב לבדוק מהירות קבועה +- 3 קמ"ש למשך 3 שניות לפחות ואת זה אין לנו בדו"ח.

 

ואין לנו תיאור שבו הוא מחליף את השימוש מאנטנה אחורית לאנטנה קדמית.

 

אילו היה עושה,  המרחק המינימאלי בינו לבין הניידת בעת הנעילה היה כ 115 מטר ואם הלך על 4 שנית היה המרחק כ 150 מטר ועל המרחק הזה הוא צריך להעיד שלא היה רכב ברדיוס של 50 מטר מהרכב של פות"ש

  • רעיון טוב! 1

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 שעות, ישה כתב:

אז הוא טועה

 

)0 המפעיל יבצע בדיקות תקינות למכשיר בתחילת כל משמרת ובסיומה.
)3 לצורך בטיחות המפעיל והמשתמשים בדרך, אין להפעיל את המכשיר, כאשר יורד גשם או שלג.
)4 הדלקת המכשיר תעשה מלחצן ההפעלה שביחידת התצוגה והפעלתו תעשה באמצעות השלט
החוטי.
). המפעיל ישמור על קשר עין עם רכב המטרה עד לעצירתו ע"י המפעיל או ע"י האתת.
)6 המפעיל יתייחס לתוואי השטח הסמוך לכביש שבשדה ראייתו, בעת מדידת המהירות של רכב
המטרה )עפ"י נספח א' זיכרון הדברים(. –
)7 המפעיל יוודא כי בשדה הראייה אין תנועת כלי רכב )לרבות רכבת( בכיוון נסיעת רכב המטרה
הנמדד.
)8 המפעיל ימתין כ 3 שניות מרגע הופעת מהירות מסוימת בחלון המטרה ) - Target ( בטרם נעילתה,
ולוודא כי המהירות הנמדדת המופיעה בחלון ) Target ( הינה יציבה בתחום ±3 קמ"ש.

אפשר בבקשה הכוונה למקור, ברצוני להשכיל מעט.

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, ישה כתב:

אחרי שנלמד איתו ככל הנראה יש מצב לפניה למפנ"א לבקש ביטול הדו"ח עבור כשליו

זה עלול להטעות קצת.

פניה בבקשה לביטול זו פרוצדורה של הודעת קנס. פתו"ש קיבל כתב אישום והזמנה לדיון.

זה נכון שתובע רשאי לשנות אישום או לבטלו בכל שלב ועת, ולכן לכאורה אין מה להפסיד מפנייה שכזו.

עם זאת, יש לשים לב ששאר ההוראות והמועדים שמוזכרים בסעיף הרלוונטי (229 לחסד"פ) לא תקפות למקרה של פות"ש.

 

לפני 5 שעות, ישה כתב:

יחליטו בשלילה תחליט אם לבקש להישפט ואז לבקש את הסרטון ואת דו"ח ההפעלה היומי של המכשיר כדי לוודא שערך את שתי הבדיקות.

שוב, עלול קצת להטעות.

פות"ש, שים לב שלא עומדת לך זכות הבחירה האם להישפט אם לאו. נקבע לך תאריך לדיון, ועליך להתייצב לדיון זה.

את כלל ראיות התביעה, לרבות הסרטון ודוח ההפעלה, אתה רשאי לבקש לידיך כבר עתה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקיסר צודק הפעם (חלקית )

 

לא שמתי לב שמדובר בהזמנה לבית משפט .

 

הלכתי לעמוד בפינה 17 דקות

 

לכן אם ייענה בשלילה על בקשת הביטול ( אותה אתה יכול להגיש כבר עכשיו ) תוכל לבקש מיד לאחר מכן את כל חומר החקירה שיש בתיק .

 

מבחינתך מדובר בדו"ח הבדיקה שמבצע השוטר בתחילת ובסיום המשמרת ואת הסרטון

 

אתה יכול לבקש גם את דו"ח הכיול התקופתי.

לפני שעתיים, Electron כתב:

אפשר בבקשה הכוונה למקור, ברצוני להשכיל מעט.

הוראות נוהל של משטרת ישראל להפעלת הדבורה.

 

https://www.police.gov.il/menifa/07.02.227.23_3.pdf

עריכה אחרונה על ידי ישה
  • רעיון טוב! 1

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 9.3.2021 בשעה 20:10, ישה כתב:

יש לא מעט כשלים

 

ראשית אני לא מאמין לשוטר שביום ה' בשעה הזו הרכב היה לבד על הכביש.

 

וכיצד מדד השוטר  את ה 50 מטר?

 

למרות שדבורה מוצמדת בד"כ לניידת היה עליו לציין את מספר המכשיר ואת מהירות הנסיעה לפני ואחרי ההפחתה ברובריקות המתאימות ולא רק בפרטי האירוע.

 

לך לבדוק אם קיים תמרור המגביל את המהירות ל 80 קמ"ש במקום 90 קמ"ש 

 

ציון שראה אלומת אור אחת ואח"כ מציין כי שתי האלומות עובדות, מלמד כי לא מדובר באותו רכב.

 

יש לבצע בדיקה למכשיר לפני ואחרי משמרת , בנוסף המכשיר אמור להיות מכוייל פעם בחצי שנה , את דו"ח הכיול תוכל לקבל אם תחליט להישפט.

אכן, נראה שיש לא מעט כשלים. עוד מנסה לאמוד כמה.

האם חובה לציין פרטי מכשיר, מהירות נסיעה וכדומה בדוח עצמו?

עניין האלומות - מודה שפיספסתי, תודה!

לגבי כיולים, בדיקות ושאר מרעין בישין - מה לגבי השתלמות של שוטר עצמו? צריך לעבור הסמכה/מבחן/רענון כלשהו ?

בתאריך 11.3.2021 בשעה 06:22, ישה כתב:

טוב נתחיל לאט ונגביר

 

נתחיל שרק לפני יומיים הייתי על הכביש המדובר ויש עליו תנועה.

 

תמרורים הבנתי שבדקת. טוב - כלומר רע.

 

נקודה 59.6 היא בערך מול מפעל אוסם ויש כביש במקביל לכביש הראשי במרחק של משהו כמו 30 מטר.

 

לכן הוא צריך לבדוק את הכביש הזה לפני ואחרי הניידת וכמו כן את כלי הרכב על הכביש בו נסעת.

 

כאמור אני לא מאמין שהכביש היה ריק.

 

לא ברור מה המרחק מן הניידת שבו היית כאשר נמדדת.

 

לא ברור מדוע לקח לשוטר לעצור אותך אחרי 4 !! קילומטר ליד הכניסה לקיבוץ ברור חיל.

 

אם אפשר סע שנית בדוק אפשרות לאבד קשר עין. בדוק האם בתוך המרחק הזה יש מקום נוסף שהשוטר יכל לעצור אותך בבטחה ולא להיגרר אחריך 4 קילומטר שבה יכול היה לאבד אותך.

 

העובדה בו ציין אלומת אור אחת בעת שקלט אותך לכאורה לבין הציון שבעת התפיסה שתי האלומות תקינות הוא סופר חשוב כדי להראות שלא מדובר באותו הרכב שנמדדה מהירותו.

 

כמה מאות מטר אחרי עמידת הניידת יש צומת דורות אולי על הכביש הזה הייתה תנועה.

 

בדיקה חשובה היא לראות האם יש מקום מקו השול של ארבעה מטרים שבו הניידת יכלה לעמוד ולא כפי שכתבת שיש תעלה.

 

לא משנה אם הדלת פתוחה או סגורה האנטנה על הגג מבצעת את המדידה.

 

דבורה לא מוגבלת בנושא יום או לילה רשאית למדוד, חופשי בשניהם, בניגוד לממל"ז היא לא זקוקה לאיזור תפיסה מואר , למרות זאת השוטר מציין כי השטח היה מואר. בדוק שאכן זה כך.

 

לגבי עדות בנך שאני מבין שהוא קטין - אם חונך לא לשקר עדותו יכולה לפעול גם כנגדך, והוא רשאי להעיד גם אם הוא קטין. עדותו לזיכוי שלך מתקבלת בהסתייגות על ידי בית המשפט אבל לחיוב שלך תתקבל בברכה על ידי בית המשפט.

 

והחשוב ביותר

 

המפגש ביניכם צולם על ידי השוטר , ככל שהמצלמה לא רק מצלמת אלא גם מקליטה את הדיבורים הרי ניתן יהיה לקבוע האם אמרת "לא מתווכח" או "לא מתווכח נסעתי מהר "

 

נשמח למידע נוסף מן השטח

 

אחרי שנלמד איתו ככל הנראה יש מצב לפניה למפנ"א לבקש ביטול הדו"ח עבור כשליו.

 

יחליטו בשלילה תחליט אם לבקש להישפט ואז לבקש את הסרטון ואת דו"ח ההפעלה היומי של המכשיר כדי לוודא שערך את שתי הבדיקות.

 

לגבי דוח כיול תקופתי אתה לא מבקש אותו , התביעה צריכה להציגו לפני בית המשפט כחלק מראיות התביעה. לא תעשה כן פשלה רצינית מצידם.

היית באזור ולא קפצת להגיד שלום-לא יפה 🙂

קמ 59.6 לדעתי יוצא אחרי הצומת לדורות-רוחמה ולכן לא מסתדר עם המרחק של 4 מ מהקו. אבדוק (בלי נדר,כבר כמה פעמים שוכח)

האיזור עצמו יחסית מואר בתאורת כביש, לא זוכר מה היה באותו הערב. לדעתי אורות היו כרגיל.

לגבי נוסע נוסף - לא מוזר שלא ציין פרטים נוספים? הרי אם ישאלו אותו, די בטוח שלא יזכור. גם הקטע שחזקה מילה של שוטר מכל מילה של אדם אחר (מלבד שופט) - מטרידה במעט אולם אין מה לעשות.

 

שוב תודה על לכל העונים ולהגברת הקצב !

 

בתאריך 11.3.2021 בשעה 10:21, ישה כתב:

אמרנו שנגביר מהירות

 

לפי התיאור של השוטר את הבדיקה של המהירות ושמיעת צליל דופלר בודד הוא עושה כאשר רכבו של פות"ש טרם הגיע לניידת כך לפי הכתוב בדו"ח 

 

כלומר שימוש באנטנה אחורית ואילו את נעילת המהירות הוא עושה עם אנטנה קדמית אבל גם כאן הוא חייב לבדוק מהירות קבועה +- 3 קמ"ש למשך 3 שניות לפחות ואת זה אין לנו בדו"ח.

 

ואין לנו תיאור שבו הוא מחליף את השימוש מאנטנה אחורית לאנטנה קדמית.

 

אילו היה עושה,  המרחק המינימאלי בינו לבין הניידת בעת הנעילה היה כ 115 מטר ואם הלך על 4 שנית היה המרחק כ 150 מטר ועל המרחק הזה הוא צריך להעיד שלא היה רכב ברדיוס של 50 מטר מהרכב של פות"ש

לגבי אנטנות - אמור לציין סיבה מדוע לא נעל מהירות עם אנטנה אחורית? מודה שלא ממש ברור התיאור לגבי באיזו אנטנה התבצעה הנעילה בפועל 

עוד נושא בעייתי הינו אמידת המרחק - 

האם יש מכשור כלשהו שהשוטר מתבסס עליו לאמוד מרחק? הערכה בלבד?

לאחר שנים של ניסיון (עדיין מנסה) קיים קושי רציני לאמוד מרחק של גוף נע במיוחד בלילה (עם אורות וכל המשתמע מכך).

 

אגב,

השוטר עצר אותי לפני ברור חיל (לפני נחל שקמה) ומכיוון שביקשתי, המשכנו לצומת של 4 עונות, שם היה מקום לעצור בבטחה. עוד ניסוח לוקה בחסר.

 

 

" ! The fender bender bent more than just your fender "

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השוטר צריך שתהיה לו תעודת הסמכה , לא מוכר לי הצורך ברענון.

 

ה 59.6 לפי המפה הרשמית של ישראל הוא כאמור לפני הצומת מול אוסם "ובמדוייק " בכביש המקביל לכביש הראשי הנוסע לאוסם מבצע מין ברך.

 

האם חובה? לשם כך נוצרו המשבצות. לא אקוטי ככשל , אבל מעיד על "רשלנות" במילוי הדו"ח.

 

לגבי כיול המכשיר - סביר שקיים התיעוד המתאים שהמכשיר עבר כיול והכל תקין. אבל על המשטרה להמציא את זה כחלק מן הראיות .

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 14.3.2021 בשעה 21:40, ישה כתב:

השוטר צריך שתהיה לו תעודת הסמכה , לא מוכר לי הצורך ברענון.

 

ה 59.6 לפי המפה הרשמית של ישראל הוא כאמור לפני הצומת מול אוסם "ובמדוייק " בכביש המקביל לכביש הראשי הנוסע לאוסם מבצע מין ברך.

 

האם חובה? לשם כך נוצרו המשבצות. לא אקוטי ככשל , אבל מעיד על "רשלנות" במילוי הדו"ח.

 

לגבי כיול המכשיר - סביר שקיים התיעוד המתאים שהמכשיר עבר כיול והכל תקין. אבל על המשטרה להמציא את זה כחלק מן הראיות .

בדקתי השבוע - 59.6 יוצא לפני הצומת 

" ! The fender bender bent more than just your fender "

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, oriporat כתב:

בדקתי השבוע - 59.6 יוצא לפני הצומת 

וידאתי פעם נוספת - 59.6 יש תעלה ואין מצב ל4 מ. 59.7 יוצא הצומת
משנה במשהו? 

" ! The fender bender bent more than just your fender "

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוודאי אם אין 4 מטר אז אולי הוא גם לא מדייק בחלקים אחרים של הדו"ח

 

אבל כיוון ש 59.6 זה משהו שנע בין 59.55 לבין 59.65 אז תבדוק לכל אורך ה 100 מטר הללו האם יש מצב שאכן יש מרווח של 4 מטר?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 780 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...