Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב.


RS
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7727 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Aveo.

תוצג בתערוכת שנגחאי. מדובר בגרסה הסינית.

 

מנועים:

1.4 , המספק 94 כ"ס.

1.6.

 

הפנסים הקידמיים נראים כאילו נלקחו מפונטו.

היא נראית יותר טוב מהאביאו ה"ישראלית".

 

 

 

Leon.

החשיפה הרישמית תיערך בתערוכת ברצלונה הקרובה.

 

מנועים:

1.6 , המספק 102 כ"ס.

1.9Tdi, המספק 105 כ"ס.

2.0Tdi , המספק 140 כ"ס.

2.0Fsi , המספק 150 כ"ס.

 

מימדים:

אורך - 4.32.

רוחב - 1.77.

גובה - 1.46.

בסיס גלגלים - 2.57.

 

יש לה תאורה אחורית מבוססת לדים :-D.

 

 

 

3er Touring.

תוצג בתערוכת פרנקפורט.

 

מנועים:

2.0 , המספק 150 כ"ס ו-20 קג"מ מומנט.

2.0D , המספק 163 כ"ס ו-34 קג"מ מומנט.

2.5 , המספק 218 כ"ס ו-25 קג"מ מומנט.

3.0D , המספק 231 כ"ס ו-50 קג"מ מומנט.

3.0 6 ציל' , המספר 258 כ"ס ו-30 קג"מ מומנט.

3 T 1.jpg

3 T 2.jpg

3 T 3.jpg

3 T 4.jpg

3 T 5.jpg

leon 1.jpg

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

האוויאו נראית כמו הכלאה בין המאליבו לאימפלה :) חמודה. הרבה יותר יפה מהנוכחית.

 

הלאון גם נראית סבבה. אמנם עדיין לא ידוע אם תיובא.

 

הב.מ.וו .... שום דבר יוצא דופן.

פורסם
כרגיל הב.מ.וו מהממת

והדיהו.... סליחה שברולט מכוערת ביותר

מסכים בהחלט.

 

וגם הלאון פשוט לא יפה...

בכלל העיצובים של עולם הרכב הולכים ומתדרדרים.

 

אור

פורסם

לא פלא שהמעצב של הליאון הוא "במקרה" המעצב של אלפה רומיאו, וזה מתבטא בכל מיני פרטים כגון פנסים ופגוש אחורי, ו"פטנט" הידיות בדלתות האחוריות...

פורסם
מסכים בהחלט.

 

וגם הלאון פשוט לא יפה...

בכלל העיצובים של עולם הרכב הולכים ומתדרדרים.

 

אור

זאת לדעתך ב.מ.וו מהממת??

לב.מ.וו נגמרו כבר הרעיונות העיצוביים שלהם אז הם מנסים כל הזמן לשחק קוסמטית עם רעיון אחד.

לדעתי ה-3 זוועתית. אם כבר ב.מ.וו והמילה "מהממת" אז סדרה 5.

פורסם

אני עדיין חושב שהלאון לא מתאימה איכשהו. אולי העולם לא מוכן לכזה עיצוב עדיין :|

 

הב.מ.וו עדיין לא יפה כמו כל הדגמים החדשים.

והאוואו, אני לא רוצה בכלל לדבר עליה.

 

רק דעתי :) (נא לא להתייחס, אני אחרי יום עבודה קשה מאוד)

 

גדעון :silly:

!AWDSOME

פורסם
אני אהבתי את הליאון...

על איזה פטנט מדובר?

"אין" ידיות בדלתות האחוריות - הידית בעצם יושבת בקצה האחורי של הדלת ומתמזגת עם המשולש השחור שאפשר לראות כבר בכל רכב בשוק...
פורסם
"אין" ידיות בדלתות האחוריות - הידית בעצם יושבת בקצה האחורי של הדלת ומתמזגת עם המשולש השחור שאפשר לראות כבר בכל רכב בשוק...

כן... כולם חיקו את אלפא...

לגבי הסדרה 3 דוגרי נמאס, אותו עיצוב משעמם ובנאלי.

למה? ככה!

פורסם
זאת לדעתך ב.מ.וו מהממת??

לב.מ.וו נגמרו כבר הרעיונות העיצוביים שלהם אז הם מנסים כל הזמן לשחק קוסמטית עם רעיון אחד.

לדעתי ה-3 זוועתית. אם כבר ב.מ.וו והמילה "מהממת" אז סדרה 5.

 

טעות שלי.

התכוונתי לדייהו...

מכוניות ב.מ.וו מתכערת בכל דגם חדש שיוצא...

בזה אני מסכים איתך.


×
×
  • תוכן חדש...