Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

208 מודל 2013 - סיכומון קצר


discoTD5
שימו לב! השרשור הזה בן 1345 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא ראיתי אף פעם 208 עם 1.6 ידני בנזין לא GTI, לא בעולמות תצוגה, לא למכירה, לא זוכר שהיו מבחני דרכים, לא הוזכרה אף פעם בפורום.

 

זה שהופיעה בקטלוג לא אומר שיבאה. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 4 שעות, vladclar כתב:

הבעיה היא לא ברכבים אלא במחלקת השירות של חלק מיבואנים.
גם מרווח הטיפולים הרגילים של החלפת שמן מנוע פעם ב 30 אלף קילומטרים באקלים שלנו - לא יודע איך קבעו בזמנו דברים כאלה.

 

אני בתור לקוח הולך למוסך,עושה מה שהם אומרים לי והרכב מתקלקל==הרכב לא אמין.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 50 דקות, ramik33 כתב:

sidetrack קל. היבואן לא מוכר יותר 208GTI ? נכנסתי לאתר לפני כמה זמן ולא ראיתי את הדגם מופיע.

הרכב לא מיוצר יותר, עוד קורבן של תקני זיהום אוויר. 

 

לפני 34 דקות, Ron.P כתב:

תתחדש על הGTI,רכב מעולה,ועם שיפורים קלים אתה יכול להשחיז אותו כמה שתרצה.הבסיס מעולה.

 

מה שקסם לי ברכב הספציפי שנרכש שהוא היה סטוק לחלוטין. בלי 'שיפורים' ובלי 'שיבורים'. ככה הוא ישאר אצלי, לצרכים שלי הוא over kill. ביומיים שנסעתי איתו לעבודה הגעתי איתו לצריכת דלק של מעל 22 ק"מ לליטר לערך, אז אפשר להבין את סגנון הנהיגה. 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, David32 כתב:

יצא לי לנהוג לא מעט ב208 דומה רק מאובזרת יותר.

הבעיה שלי עם הגיר היא לא האמינות שלו (כי הרכב לא היה שלי ולא עיניין אותי בכלל). אלא אופי הפעולה שלו והעובדה שאז ב 2014 [אם אני לא טועה] 4 הילוכים לגיר אוטומטי זה מה זה מיושן, זה מה זה לא מתאים.

מילים כדורבנות :mm_yeah:
רק בוא לא נשכח, שאיזור 2013-2014 היה נקודת תפנית לרוב המשפחתיות מגיר 4 הילוכים מיושן ל 6 הילוכים מודרני.
בקטגוריית הסופר-מיני לקח קצת זמן עד שהמעבר הושלם (ובכלל, לא תמיד מדובר במעבר חד של כל ליין הדגמים [לא משנה איזה יצרן]) אבל הדברים נכונים. קטגוריות יקרות יותר ונחשבות יותר (כמו 3008\5008 ב PSA) קיבלו כבר ב 2010 גיר 6 הילוכים, כך שזה הרבה עניין של מחיר\עלויות וזמן שידוך לדגמים קיימים.
כל זה נכון כשקונים חדש. כשקונים משומש - לכל מחיר יש מחיר. אם הדרישות הן בסיסיות ומרחקי הנסיעה קצרים יחסית וסגנון הנהיגה רגוע, אפשר להוציא צריכת דלק נהדרת גם עם גיר 4 הילוכים. נכון שהוא יאיץ יותר לאט ויצרוך יותר דלק, אבל אפשר לעבוד איתו.
במחיר של 25K למכונית שמורה (שבורה אתה יכול לקנות בפחות מזה, הרבה פחות) זה יופי של דיל.... אחרת מה תקנה ? SX4 ב 35K ש"ח ? :mm_wink:

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 דקות, discoTD5 כתב:

הרכב לא מיוצר יותר, עוד קורבן של תקני זיהום אוויר. 

 

וואו, אני הייתי תחת הרושם שלא מיובא, אבל לא מיוצר?? ועוד בגלל זיהום אוויר? 

 

מה לגבי ה308GTI? מדוע היא עדיין מיוצרת? או שגם היא על זמן שאול?

עריכה אחרונה על ידי ramik33
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 
אני בתור לקוח הולך למוסך,עושה מה שהם אומרים לי והרכב מתקלקל==הרכב לא אמין.
 
העובדות אומרות - בעזרת שינוי בשגרת הטיפולים הרכבים הופכים להיות הרבה יותר אמינים.
אם המוסך של היבואן רואה שיש בעיה שחוזרת על עצמה בחגורות טיימינג מתפוררות / נקרעות לפני ההחלפה המתוכננת או גירים לא מחזיקים מעמד בלי החלפת שמן,
ליבואן יש שתי אפשרויות:
1. לפנות ליצרן עם בקשה לשינויים בהוראות התחזוקה ולהקדים / להוסיף טיפולים , כדי שהרכבים יפסיקו להתקלקל, ובכך לשפר את תדמית האמינות הצולעת גם ככה.
2. לא לשנות שום דבר בהוראות וליהנות מתיקונים יקרים על חשבון לקוחות, אבל להמשיך לירות לעצמו ברגל בעניין התדמית וכתוצאה מזה גם להפסיד במכירות של רכבים חדשים בעתיד.
אני מתנצל בפני פותח השרשור על סטיה מהנושא.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 29 דקות, איציק נ. כתב:

במחיר של 25K למכונית שמורה

רק אומר שזו הספציפית שלי, נמכרה בכמה אלפים פחות, לקונה הרציני הראשון שבא לקנות ולא לשחק. 

  • אהבתי 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 דקות, vladclar כתב:

העובדות אומרות - בעזרת שינוי בשגרת הטיפולים הרכבים הופכים להיות הרבה יותר אמינים.

שוב,העובדה לא רלוונטית ללקוח שקונה מוצר+שירות במחיר נלווה ומקבל מוצר שמתקלקל.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החיים הם לא שחור או לבן, היצרנים הבינו את זה בעצמם והם משנים תוך כדי עבודה הרבה מאוד דברים (שגרה של החלפות מצתים, נוזלים, סננים, תקן איכות השמן המתאים למנוע וכד') שהם בעצם מצאו על שולחן התיכנונים כ X, והתברר קצת יותר כ-Y. במכוניות שעובדות על הקצה (מנועי טורבו) זה נכון פי כמה - באטמוספריות זה כמעט ולא קורה.
היום היצרן כבר קובע לך כבר מתי תחליף את הרצועת אביזרים והמותחן, או משאבת המים. לאט לאט נגמר הסיפור של "נבדוק נראה".

בחלק מהמקרים (כמו דוגמת ה AL4) לא היה שום ריקול כי לא שינו שום דבר בגיר למעט המקט של השסתום לפני 18 שנה בתחילת דרכו של הגיר (מה כן שיפרו ? - הוסיפו עוד מגנטים במעברים של הבלוק ההידראולי בשביל לספוח את חלקיקי המתכת שגורמים לשסתומים לאט לאט להסתם).
אני בטוח שגם מבחינה משפטית - יש להם בעיה עם שינוי אקוטי בסגנון התחזוקה של גיר אוטומטי (להפוך גיר אוטומטי שמוגדר "ללא טיפול" לכזה שכן צריך טיפול).  

אבל שוב, אנחנו לא ניתן חלילה לעובדות לבלבל אף אחד כאן - אחרת נצטרך לשלם על גרוטאות בנות 10 סכומים מופרכים של 30-40 אלף שח.

  • אהבתי 2

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, ramik33 כתב:

 

וואו, אני הייתי תחת הרושם שלא מיובא, אבל לא מיוצר?? ועוד בגלל זיהום אוויר? 

 

מה לגבי ה308GTI? מדוע היא עדיין מיוצרת? או שגם היא על זמן שאול?

 

 

ייצור ה-208 GTi הופסק ביוני 2018 (יחד עם הפסקת ייצור דגמי ה-3 דלתות של ה-208).

ייצור ה-308 GTi הופסק ביוני 2019, אך הייבוא הופסק בתחילת 2018. לובינסקי ניסו לדחוף את דגם ה-GT (שגם ייצורו הופסק) המצוייד בגיר אוט', כנראה מתוך תקווה שהגיר ימשוך יותר לקוחות. בפועל ה-GT היא לא ספורטיבית כמו ה-GTi והגיר שלה הרבה פחות מהיר כמו DSG למשל. זה ושילוב של תמחור גבוה מזה של הלאון המקבילה, לא גרר הצלחה. 

  • מבאס 1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, Potato כתב:

 

ההנחה המאוד שגויה שהנחת פה היא שבעל רכב צריך להבין במכאניקה.

והוא לא.

הלכתי למוסך,אמרו לי שאני לא חייב להחליף-מאיפה אני אמור לדעת שצריך להחליף? אפילו אם הייתי רוצה מאוד לא היה לי איך לנחש את זה.

 

בעל הרכב לא צריך להבין כלום. 

 

אם אתה רוצה להיות "בעל הרכב שלא מבין כלום", אין עם זה שום בעיה.

 

אבל ככל שתפסיק להיות ראש קטן שלא מבין ולא רוצה להבין כלום, תפתח מודעות למוצר שאתה קונה, תלמד ותכיר קצת דברים מסביב ומעבר למה שרשום במפרט טיפולים - תהנה מהמוצר יותר, תקבל שרות טוב יותר עבורו ותשלם פחות כסף .

 

 

במקרים רבים זה ההבדל בין רכב שנוסע חצי מיליון ק"מ בלי תקלות לבין "זבל של רכב שלא יוצא מהמוסך". אותו דגם בשני המקרים, רק לבעלים של הראשון יש מודעות והשני "בעל הרכב שלא מבין כלום".

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקי אתה טועה.

אין שום סיבה לפתח מודעות לאחזקה של רכב בעיקר שקיימים מוסכים ובפרט מוסכים מורשי יבואן.

 זה בזבוז זמן,למה שאני אתעסק בלהבין משהו שאני לא מבין בו כשמראש אני משלם על השירות הזה(מוסך)?

 

אתה קונה מכונת כביסה ומעביר את עצמך קורס בתיקונים? או בהחלפה/תחזוקה של כל מוצר?

שמתי כסף במוסך מבחינתי הוא יודע מה לעשות,ואם הוא עושה את מה שהוא אמור לעשות והרכב לא מתפקד מבחינתי זו בעיה של הרכב.

זה בלתי סביר להתנות אמינות של רכב ברמת ההתעמקות של בעל הרכב באחזקה הנדרשת.

עריכה אחרונה על ידי Potato
  • אהבתי 1
  • רעיון גרוע 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי טוב הסיפור הזה.
זה יוצר קטגוריה שלמה של רכבים שההדיוט המצוי לא רוצה לגעת בהם כי הם זבל שבפועל יש בהם פגם כזה או אחר שניתן לפתרון במחיר סביר או בצורה די פשוטה ובפועל השד לא כזה נורא.
אז אני יכול ללכת לרכוש לי רכב כזה ולשלם חצי מרכב זהה עם מוניטין טוב.

אגב, יש עוד קטגוריה של רכבים שהם באמת שק של תקלות (מנוע 156 לדוגמא) - את אלו אני משאיר לאחרים.

  • אהבתי 3
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1345 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...