Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

yd b-4

גרנד פיקאסו 2015 מערכת סטרט אנד סטופ הפסיקה לפעול

Recommended Posts

אז מסתבר שמעבר יצרן ועוד מסובארו לסיטרואן מלוה בהרבה חבלי לידה. ואני משתגע כל היום אם כל תופעה ברכב זה פיצ'ר שלא הכרתי או תקלה :)

 

אז כך עד לפני יומיים המערכת עבדה (והציקה למדיי יש לומר) ועכשיו פשוט הפסיקה לעבוד. כשאני עומד ללא תזוזה נורית החיווי ECO מהבהבת לכמה שניות (מה שכפי הזכור לי היה חיווי לכך שהמערכת בפעולה ותכף הרכב נכבה). אבל לא קורה כלום והרכב נשאר מונע.

 

נבדק לאחר נסיעה ממושכת בערב כך שחום מנוע מן הסתם הגיע לטמפרטורת עבודה וגם לא היה חם (22 מעלות)

 

כפי הידוע לי המצבר מתצורת בוש שמותקן ברכב דיי חדש. מה יכולה להיות הסיבה?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלום

יתכן והמצבר לא מתאים לרכב עם מערכת start&stop,

והוא חלש למערכת הזו.

יש דגמים מיוחדים למצברים למערכות עצור וסע, ודגם לא מתאים לא יפעיל את המערכת,

לאחר תקופה קצרה  המצבר גם יגמר לך.

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה זאת אומרת מצבר דיי חדש ? ברכב הזה מצבר הכי גרמני שיש יכול להחלש אחרי שנה (כמו שקרה לי) או יותר נפוץ אחרי שנתיים (כמו שגם קרה לי).

תן תאריך ייצור של המצבר. הצעה שלי : תמשוך איתו ככה עד שיגמר.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר טוב

לא קשור שהמצבר חדש,

יש דגמים של מצברים רגילים,

ויש דגמים של מצברים מחוזקים המיועדים לרכבים עם מערכות עצור וסע.

אם תתקין מצבר רגיל ברכב עם מערכת עצור וסע,

בהתחלה יעבוד טוב,

אחר כך כשמחשב הרכב מזהה שאין מספיק מתח במצבר ,

הוא יפסיק את פעולת  מערכת עצור וסע.

ולאחר תקופה מסויימת , המצבר פשוט יגמר.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כתבתי הכל בהנחה שהוא התקין מצבר ג'ל.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 6 שעות, save כתב:

מה זאת אומרת מצבר דיי חדש ? ברכב הזה מצבר הכי גרמני שיש יכול להחלש אחרי שנה (כמו שקרה לי) או יותר נפוץ אחרי שנתיים (כמו שגם קרה לי).

תן תאריך ייצור של המצבר. הצעה שלי : תמשוך איתו ככה עד שיגמר.

 

 

לפני 4 שעות, save כתב:

כתבתי הכל בהנחה שהוא התקין מצבר ג'ל.

 

הרכב אצלי בול שבוע אני אבדוק, המצבר של בוש ועדיין באחריות כפי הידוע לי מתאים. אתמול חפרתי קצת בספר הרכב וכתוב שם שבמקרה שהנורית מהבהבת 3 פעמים בצבע ירוק והמנוע לא נכבה זה תקין לחלוטין פשוט יש כמה תנאים שלא התקיימו לכיבוי הרכב (מצוין שם שמחזור טעינה יכול להמשך עד 8 שעות). השאלה היא אם כשהמערכת מושבתת עקב מתח נמוך/תקלה מופיע החיווי ECO OFF. ואם כך אז אצלי הכל תקין כנראה. או שגם במקרה תקלה /מתח נמוך החיווי הינו רגיל כמו שציינתי.

 

לגבי המערכת בכללי  היא לא מעניינת אותי ומציקה לי ובוודאי שהיא לא חוסכת כלום. אני פשוט לא אוהב דברים לא תקינים ברכב. במיוחד ברכבים עמוסי אלקטרוניקה שמתשגעים ממצברים חלשים. 

 

חוץ מזה שהמצבר באחריות אז אולי כדאי לנצל אותה לפני שהיא תיגמר. רק השאלה איך אני בודק שזה מהמצבר כי כמובן הרכב מניע ומתפקד כרגיל - יש שיטה אמניה שתהיה קבילה למימוש האחריות לכך?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אין . תיגש לחנות מצברים . יש להם מכשיר שמודד זרם למצברי ג'ל.

  • תודה 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...