Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכה בשילוב לרוורס בגיר ידני (פיג'ו 208)


THELAD
שימו לב! השרשור הזה בן 1521 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הייתה שאלה אם חייבים להחליף את השמן. אז לא, לא חייבים. אפשרי טכנית לא להחליף שמן גיר בהחלפת קלאץ'.

 

יכול להיות מצב שהוחלף לא מזמן ואז חבל לזרוק עוד 200 ש"ח...

 

 

אם זה לא המצב אז בהחלט מקובל והגיוני בהחלפת קלאץ' למלא שמן גיר חדש ולא להחזיר את הישן.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אנחנו מסכימים.

 

דרך אגב ברכב שלי החלפת שמן גיר היא פשוטה מאוד ולא דורשת אפילו הגבהה של הרכב על בוקים.

גם המדידה של כמות השמן פשוטה מאוד ולא דורשת כל מני פעולות של הנעה+חימום+בדיקה מסובכת כמו שקורה לפעמים.

 

אם בכל זאת אתה שוקל לבצע החלפה יזומה של שמן הגיר יש סיכוי שהמצב אצלך זהה.

כמובן שאם מעולם לא ביצעת פעולה דומה כמו החלפת שמן מנוע בעצמך מומלץ להיעזר באדם בעל נסיון.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלפת השמן היא פשוטה מאד, יש גישה נוחה מתא המנוע לפתח המילוי של שמן הגיר, צריך רק לפרק את התיבה של פילטר האוויר ומשיגים גישה לפתח המילוי.

השאלה היא כמה חיים נותרו לקלאץ', כי אני באמת לא רוצה שיוציאו את השמן מהמערכת ויחזירו אותו בתנאים לא סטרילים קרוב לודאי. את החלפת הקלאץ' לא אבצע בעצמי בתנאי שדה.

 

אם סביר שאצליח להגיע עם הקלאץ' ללפחות 120k ק"מ בנסיעה משולבת (הקלאץ' הוא מקורי כמובן, לא הוחלף מעולם) המשמעות היא שאצטרך להחליף קלאץ' רק בעוד שנתיים וחצי, ואז כן כדאי לי להשקיע בהחלפת שמן גיר נוספת. אם אצטרך להחליף קלאץ' ב-100k, כבר עדיף לי לחכות עד להחלפת הקלאץ' ולבצע את הכל במרוכז. כאמור, הקלאץ' לא מחליק אך כנראה מפריד מעט גבוה לפי מה שנאמר במוסך גבע, מעשית אני מרגיש שהקלאץ' מתחיל להגיב מעט אחרי תחילת מהלך הדוושה.

 

בוקי, יש לך מושג היכן ניתן להשיג בארץ את השמן שקישרת אליו? חיפוש בגוגל נותן רק תוצאות מחו"ל.

עריכה אחרונה על ידי THELAD

Peugeot 208 1.2 Active (Manual) , 2014

 

.It's all about Music & Numbers

:idea:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניתן לרכוש את השמן גיר המקורי של סיטרואן באוטוסטור ב80 שח לליטר

 

https://www.autostore.co.il/product/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%92%D7%99%D7%A8-psa-pro-75w80-html/

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחיר טוב. דפקו אותי.

זה אכן השמן המקורי, אבל משום מה זכור לי שינו שם את התווית. הכיתוב הכתום פשוט זכור לי מהפעם הקודמת שרכשתי את השמן המקורי.

הבקבוק שקניתי הפעם הגיע ללא הכיתוב הזה ועם הסמל של DS גם.

אולי זו הסיבה למחיר כי בעבר רכשתי את השמן מאותה חנות באזור ה80.

 

זה החדש. מניח שזה אותו שמן.

 

a38cc34d6c7eb4b43dab1a37058682dc.jpg

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יגאל, תודה על הלינק אבל המוצר הזה לא זמין באוטוסטור. מכיר חנויות אחרות שיש להם?

 

יש אצל אבי חלפים ב88 שח לליטר

https://www.justmotor.co.il/product/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%92%D7%99%D7%A8-pro-75w-1l-%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%99

 

נסה לשאול גם אצל ג'אן חלפים

http://www.jan.co.il/

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שניה....

עצור רגע.

 

לפני שאתה רץ להחליף שמנים ותושבות גיר, מנסיון אישי, הוצא את כלל השטיחים שיש לך מתחת לדוושות והשאר רק עם השטיח המקורי של הרכב (בלי שום שטיחונים).

 

בדוק שילוב לרוורס וחזור לדווח.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באופן אישי אני גם חושב שהשמן הוא לא הבעיה.

ברכבים האלה פשוט צריך לפעמים לשלב לראשון ואז לרוורס.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השמן הוא בוודאות של 99.9% לא הבעיה, השמן הזה עובד טוב בלי שום קושי בשילוב ההילוכים (חוץ מהדברים המובנים שקיימים גם ברכב חדש) גם אחרי 250 אלף ק"מ.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם, אני לא הנחתי בשום שלב שהשמן גיר הוא הבעיה, רציתי להחליף אותו בלי שום קשר כי החלפתי כבר את כל הנוזלים ברכב ושמן הגיר הוא הדבר היחידי שלא החלפתי. (שמן מנוע, נוזל בלמים, נוזל קירור) אני מבין מהתגובות כאן שאין המלצה של היצרן לבצע החלפה יזומה, אז אשקול להשאר עם השמן עד שיהיה צורך להחליף קלאץ'.

 

בגירה, תודה רבה על תגובתך, האמת היא שבהתחלה גם אני חשבתי שזאת הבעיה, אך פרט לשטיח המקורי של הרכב לא מותקן שום שטיח, כמו כן בצד הנהג יש לשטיח מן תוספנים על הרצפה שנועלים אותו במקום, כנראה במטרה למנוע את התופעה שתיארת. (שטיח שנכנס מתחת לדוושת המצמד ולא מאפשר מהלך מלא)

 

מצד שני ניסיתי היום לשלב להילוך ראשון לפני שילוב לרוורס בכל פעם, ואכן הרוורס נכנס חלק ולא הורגשה מכה, אך צריך לבחון את העניין למשך שבוע לפחות. בכל מקרה, הבנתי שהעניין תקין וכנראה שאין תקלה, זה מה שהיה חשוב לי.

Peugeot 208 1.2 Active (Manual) , 2014

 

.It's all about Music & Numbers

:idea:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1521 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...