Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ממסר התנעה לסטרטר עזר בעבר,לאחרונה פחות,במה להתמקד?


much
 שיתוף
עוקבים 1
שימו לב! השרשור הזה בן 392 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפניי 7 שנים בערך התקנתי ממסר תגבור לסטרטר בעקבות נפילות מתח והממסר עבד מצוין תמיד הניע לי על המכה ראשונה, לאחרונה התופעה של לפניי התקנת הממסר חזרה ובעת סיבוב המפתח למצב התנעה נשמע ״תיק״ לפעמים אפילו כמה פעמים זה קורה עד שלבסוף תופס ומניע, מה עכשיו לדעתכם הבעיה,סטרטר דרוש שיפוץ?מצבר עייף?

מדובר ברכב אמריקאי כמעט אספנות עם מנוע 8 צילינדרים גדול.

אין כמו קמארו עצבנית

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב - יש מצב שהמגעים בסולונואיד שעל הסטארטר התעייפו .

נתק מצבר , שחרר את כבל המצבר המתחבר לסטארטר ואז שחרר חצי סיבוב את האום הנגדי של הבורג שמחבר את כבל המתח לסטארטר , לאחר מכן חבר חזרה את הכבל לסטארטר במצב שבורג החיבור רופף .

מה שקורה - במשך השנים הבורג "מתחפר" בתוך בסיס הבקליט ולא תמיד נוצר מגע , כאשר אתה משחרר אותו במקצת הוא נוגע היטב ומניע .

נכון , זה נראה לא תקין לכאורה אולם יעבוד לך עוד שנים רבות - מניסיון ( גם במנועי דיזל גדולים ) .

 

אילן

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
יגאל,יש מצב שמדובר במצבר חלש/עייף?
אתה אומר שאחרי כמה נסיונות הסטרטר תופס ומניע. זה די שולל מצבר חלש, אבל לחבר כבלים מרכב אחר לא עולה כסף.

על פי התסמינים שאתה מתאר זה פחמים גמורים או בעיית מגעים בסולינואיד של הסטרטר

יום טוב גם לך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דבר נוסף שקורה זה שבמנוע חם בלבד הסטרטר מתקשה/מסתובב לאט יותר מאשר במנוע קר,זה גם מצביע על בעיית פחמים בסטרטר?

אין כמו קמארו עצבנית

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
דבר נוסף שקורה זה שבמנוע חם בלבד הסטרטר מתקשה/מסתובב לאט יותר מאשר במנוע קר,זה גם מצביע על בעיית פחמים בסטרטר?

תבדוק הארקה - יש מצב שלא מהודקת מספיק וכאשר המנוע חם ויש התרחבות המתכת המגע רופף .

 

אילן

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אילן הכוונה לכבל המינוס המחובר בין השילדה/מנוע לבין קוטב המינוס במצבר?

אין כמו קמארו עצבנית

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אילן הכוונה לכבל המינוס המחובר בין השילדה/מנוע לבין קוטב המינוס במצבר?

כן , זאת הכוונה .

יכול להיות גם שהסטארטר בסוף חייו - כנראה בוקסות שחוקות ופחמים .

אבל תתחיל מהקל אל הכבד .

 

אילן

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 392 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...