Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכוניות יוקרה מאבדות לאט לאט את זכות קיומן...


me5000
שימו לב! השרשור הזה בן 1758 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני הייתי מגדיר שאת אחרת - האיכות נקבעת לפי מטרת המוצר. אם הצורך שלך הוא בדיוק במדידת זמן - איכותו של הקסיו גבוהה יותר. אם מטרתך היא להרשים את סובביך ביכולת כלכלית - הרולקס עדיף. אם אתה צריך שעון עמיד במיוחד - דווקא איזה אומגה ספידמאסטר מלפני 50 שנה. כל אחד מהם מוצר איכותי - למטרות שונות.

 

לגבי הגדרה של יוקה - שוב מדובר בעניין יחסי מאד. מדובר בטווח גדול, וקרוב לודאי ש-me500 יתיחס לדגם זה או אחר אחרת ממני או מכל אחד אחר מחברי הפורום. שוב, בהתאם לסטנדרטים שבהם הוא משתמש.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 120
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ספידמאסטר וינטאג' רחוק מלהיות אמת מידה לעמידות.

 

רוצה עמידות? קח ג'ישוק. רוצה שעון צלילה? קח שעון מחשב ייעודי. רוצה שעון מדויק? תסתכל בפלאפון, ועוד כהנה וכהנה.

 

כאמור, כשאני קונה נאוטילוס, אני לא קונה כלי, אני קונה הצהרה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני חודשיים שלושה סייעתי לחבר למכור לקסוס GS300H בת חמש. הרכב נמכר בפועל במחיר של קורולה חדשה.

בכל רגע נתון הייתי בוחר בלקסוס המשומשת ולא בקורולה החדשה. הפער עצום וניתן להרגשה עוד לפני ההתנעה.

למעשה, סימנתי לעצמי שאני צריך להחזיק אחת כזו בהזדמנות הראשונה שתהיה לי.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כך, רולקס ללא ספק הוא שעון שמושקעים בו גם חומרים, גם הקפדה יתרה בייצור וכתוצאה זמן ייצור ארוך ויקר משמעותית מאשר בכל קסיו או כל שעון סטנדרטי וזול אחר. עם זה מבחינה פונקציונלית הסיכוי שקסיו יראה לך את השעה המדויקת גבוה יותר והסיבה פשוטה וכבר העליתי אותה קודם, מעגל מודפס טועה הרבה פחות מאשר מערכת מורכבת ומסורבלת של גלגלי שיניים. אלא שבכל הנוגע לאורך חיים ובזה מגיעה לביטוי העליונות של שעוני היוקרה, אין בכלל מקום להשוואה. שעוני איכות מחזיקים עשרות שנים בלי שום בעיה ובלי ירידה בביצועים או באיכות, קסיו ודומיו אפילו לא יתקרבו לשם. ושלא יובן אחרת, אין חלוקה חדה בין מנגנונים מכניים לכאלו מבוססי כרטיס ובטריה, הגם שזו באופן כללי נכונה, יש גם איכות במנגננונים מבוססי סוללה ויש גם רולקסים כאלו, בדיוק כפי שיש מנגנונים מכניים זולים וקצרי חיים ( כל מי שהחזיק רולקס מכני מזויף יידע למה אני מכוון ).

 

תשקיע בקסיו 30% מעלות הטיפול והאחזקה בשעון מכאני ותקבל אורך חיים שיגיע עד המצאת השעון.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההנחה האוטומטית או האקסיומה היא שמכוניות פרימיום הן בהכרח שקטות ונוחות, וזה לא בדיוק נכון, ראיתי מאות אם לא יותר סקירות וידאו ובחלק לא קטן מהם ציינו שהרכב לא מספיק שקט או נוח או איכותי , גם כשמדובר ברכבים סופר יקרים,

אז כן אם רכבי פרימיום היו בוודאות של 100% נוחים ושקטים מין הסתם הם היו שווים את המחיר.

זה לא כמו באודיו למשל כשרמקול של 100$ לעולם לא ישמע טוב כמו רמקול של 1000$, כאן הדברים הרבה פחות ברורים ומוחלטים...

 

יש כאן המון אי דיוקים ולצערי גם דברים שנכתבים מחוסר ידע ולכן גיבוב שטויות, מצטער, לא רוצה לפגוע אבל כתבת כאן דברים שנראה ואין לך מספיק מושג בהם וחבל, כי הפוסטים שלך מייצרים שיח פורה למרות הכל.

 

אני יכול מנסיון רב, לקחת לך כאן עשרות חברי פורום ולעשות להם מבחן עיוור בשני הרכבים שברשותי במטרה לנסות לדרג את עלות רכיבי המערכת.

 

אתה תגבל תוצאות שונות מכאן ועד אקסטרים כאשר בשני הרכבים תוכל למצוא לפחות רמקול אחד שעולה 30 דולרים סהכ וגם בינו לבין האחרים שחלקם עולים אלפים לא תוכל להבדיל. השאלה שצריכה לעניין אותך אם כך תהיה, מדוע קניתי רכיבים יקרים למרות הכל.

 

התשובה לזה תגיע רק עם בגרות ויכולת לבחון דברים כפי שהם וזה כולל גם לגבי לדעת כיצד להבין ולאמוד יוקרה כשזה מגיע לסאונד, משהו שאתה לא יכול באמת לראות.

 

ולגבי בידוד רעשים ברכבי יוקרה, הטעות שלך היא שאתה לא לוקח בחשבון את נקודת הייחוס של סוקר רכב היוקרה, סביר להניח שהוא כותב את הדברים ביחס לאיזו רולס רויס וזו גם בעיה רצינית עם סקירת רכבים, המושג שיש לסוקר הרכב והסטנדרט שהוא מכיר לא קרוב בשום צורה פנים ואופן לאלו שלך. יתכן ותיכנס לרכב שרשמו עליו רועש ולא תבין על מה מדובר בכלל, עד שתיסע ברבב שכלפיו בתת מודע של סוקר הרכב השתמש כרפרנס.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ספידמאסטר וינטאג' רחוק מלהיות אמת מידה לעמידות..

כמובן.

המשפט שלי התייחס לתאריך של היום.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה אני אודיופיל מגיל 0 בערך ויש לי ניסיון עם כל רמקול / אוזניות High end על הפלנטה, כולל מוניטורים אולפניים מכל הסוגים ומה שאני שכחתי אתה כנראה עוד לא למדת... לכתוב גיבוב של שטויות ובורות זה די מעליב , אבל חוסר יכולת להבדיל בין רמקול של 30$ או 1000$ זה רק מעיד על הבורות שלך בלבד.

ולעניינו... כשמדובר ברכבים זה הרבה יותר מורכב וממש לא אבסולוטי כמו בסאונד.

 

 

 

 

 

 

 

יש כאן המון אי דיוקים ולצערי גם דברים שנכתבים מחוסר ידע ולכן גיבוב שטויות, מצטער, לא רוצה לפגוע אבל כתבת כאן דברים שנראה ואין לך מספיק מושג בהם וחבל, כי הפוסטים שלך מייצרים שיח פורה למרות הכל.

 

אני יכול מנסיון רב, לקחת לך כאן עשרות חברי פורום ולעשות להם מבחן עיוור בשני הרכבים שברשותי במטרה לנסות לדרג את עלות רכיבי המערכת.

 

אתה תגבל תוצאות שונות מכאן ועד אקסטרים כאשר בשני הרכבים תוכל למצוא לפחות רמקול אחד שעולה 30 דולרים סהכ וגם בינו לבין האחרים שחלקם עולים אלפים לא תוכל להבדיל. השאלה שצריכה לעניין אותך אם כך תהיה, מדוע קניתי רכיבים יקרים למרות הכל.

 

התשובה לזה תגיע רק עם בגרות ויכולת לבחון דברים כפי שהם וזה כולל גם לגבי לדעת כיצד להבין ולאמוד יוקרה כשזה מגיע לסאונד, משהו שאתה לא יכול באמת לראות.

 

ולגבי בידוד רעשים ברכבי יוקרה, הטעות שלך היא שאתה לא לוקח בחשבון את נקודת הייחוס של סוקר רכב היוקרה, סביר להניח שהוא כותב את הדברים ביחס לאיזו רולס רויס וזו גם בעיה רצינית עם סקירת רכבים, המושג שיש לסוקר הרכב והסטנדרט שהוא מכיר לא קרוב בשום צורה פנים ואופן לאלו שלך. יתכן ותיכנס לרכב שרשמו עליו רועש ולא תבין על מה מדובר בכלל, עד שתיסע ברבב שכלפיו בתת מודע של סוקר הרכב השתמש כרפרנס.

עריכה אחרונה על ידי me5000
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אודיופיל זה אדם שמאמין שהוא שומע הבדלים.

 

לדעת שיש הבדל, זה רק אחרי שהוכחת. בינתיים, היחיד שאני יודע שחקר הבדלים בין רמקולים, לפי שמיעה, זה ד"ר פלויד טול מ-JBL, והוא הוכיח שני דברים:

 

1. אנשים לא באמת יודעים להבדיל בין רמקולים, אם לא אומנו לכך.

 

2. מאזינים מעדיפים רמקול עם עקומת הענות שטוחה בכל התדרים,בלי קשר למחירו

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה אני אודיופיל מגיל 0 בערך ויש לי ניסיון עם כל רמקול / אוזניות High end על הפלנטה, כולל מוניטורים אולפניים מכל הסוגים.

 

ומישהו עם ניסיון עם מכוניות יוקרה יכול להגיד בדיוק אותו על מכוניות. להגיד שלמכוניות יוקרה אין זכות קיום זה לא נכון על גבול השטות מוחלטת. נכון שמשפחתיות פרימיום היא לא s קלאס, ונכון שמאזדה 3 או גולף הן לא פיאט 124, אבל עדיין יש פערים מהותיים בין המאזדה למשפחתית פרימיום הרנדומלית, כי אתה יודע, גם אאודי, מרצדס ו-במוו גם לא בדיוק ראו טלוויזיה ב-30 שנה האחרונות.

 

להגיד שאין הבדל בין רכב יוקרה לרכב עממי זה בדיוק כמו להגיד שאין הבדל בין רמקול של קריאייטיב לרמקול של באוור'ס אנד ווילקינס. בשני המקרים זה מגיע מחוסר ידע.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד מונח של מדע בדיוני, אודיופיל.

 

אין דבר כזה, הוכח מדעית.

אבל זה כבר ויכוח אחר ודווקא מאוד מעניין.

 

אתה שומע כמו בן אדם וזה הולך ומדרדר עם השנים ואופן השמיעה שלך מאוד שונה בהתנהגות שלו מאופן שמיעה של מכשור.

 

ותגיד על זה תודה אחת ענקית כי אחרת באמת לא היית מסוגל להנות ממוזיקה כמו שאתה שומע היום.

 

אני עוצר כאן כי פגעתי בך לפי תגובתך האחרונה.

 

אני מאחל לך שיום אחד תנהג ברכב יוקרה אמיתי. ואז יום אחד תביט אחורה כלפי השרשור הזה ותראה את עצמך באור שונה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה אני אודיופיל מגיל 0 בערך ויש לי ניסיון עם כל רמקול / אוזניות High end על הפלנטה, כולל מוניטורים אולפניים מכל הסוגים ומה שאני שכחתי אתה כנראה עוד לא למדת... לכתוב גיבוב של שטויות ובורות זה די מעליב , אבל חוסר יכולת להבדיל בין רמקול של 30$ או 1000$ זה רק מעיד על הבורות שלך בלבד.

ולעניינו... כשמדובר ברכבים זה הרבה יותר מורכב וממש לא אבסולוטי כמו בסאונד.

אז אתה אודיופיל מגיל 0 ואני עם שמיעה דפוקה מגיל 20. אתה תרגיש הבדל הין רמקול של 30$ לרמקול של 300$ אבל אני ארגיש אם לפרה שעשו ממנה את ההגה היה חצ'קון בגיל 3 ואתה לא.

 

בגלל זה אני לא אבין למה אתה משלם כל כך הרבה על רמקול שנשמע בדיוק אותו הדבר ואתה לא תבין למה א י משלם יותר על הרכב שלי.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד מונח של מדע בדיוני, אודיופיל.

 

אין דבר כזה, הוכח מדעית.

אבל זה כבר ויכוח אחר ודווקא מאוד מעניין.

 

אתה שומע כמו בן אדם וזה הולך ומדרדר עם השנים ואופן השמיעה שלך מאוד שונה בהתנהגות שלו מאופן שמיעה של מכשור.

 

 

אני מרגיש את השמיעה המדרדרת שלי. זה עוזר להקלטות שהיו פעם 'בהירות' מדי...

לפחות אני עוד שומע 16 קילוהרץ

 

אבל יושבים חבורה של חטיארים, בני שבעים, ושומעים דקיות של הבדלים בין כבלי חשמל.

 

לגבי מכוניות יוקרה, הפערים בין מכוניות עממיות למכוניות יוקרה אכן הצטמצם מאוד, בעיקר מבחינת אבזור, אבל גם מבחינת ביצועים ואיכות תא הנוסעים והבידוד.

 

באייטיז הפערים היו עצומים, גם מבחינת אבזור בטיחות, וגם דברים שהיום בסיסיים, כמו מזגן.

היום אין למכוניות, גם הזולות ביותר, שום חסרונות פרקטיים.

 

אם כדאי מכונית יוקרה... זו כבר שאלה אישית.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד משהו קטן לגבי מה שכתבתי קודם, יש הבדל תהומי בין איך שני רמקולים מאוד שונים ללא שום עיבוד אות נשמעים לבין איך שהם ישמעו לאחר הבאת תגובת הכוח שלהם אל תגובת התדר שלהם באותה קבינה.

 

 

מציע לקרוא את זה ואת מה שכתבתי קודם עשרות פעמים ויותר לפני שמישהו כאן בכלל בטוח ומבין מה כתבתי. באמת, להיות אודיופילים בגלל שהיתה לנו הזכות לרכוש ציוד יקר זה רחוק משנות אור מלהבין מה לעשות עם זה ואיך אנחנו בכלל שומעים.

 

מה עובד על המוח והאזניים שלנו, איך העיניים קשורות לזה וכך הלאה.

 

 

על קצה המזלג מכל הכנות והרצון הטוב, חייב לעצור כאן.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להגיד שלמכוניות יוקרה אין זכות קיום זה לא נכון על גבול השטות מוחלטת.

אני מבקש לשמור על תרבות דיון ולא להעליב פה חברי פורום! תכף נהג מתחיל יתן לך באן חכה חכה... או ש'גמורה' זו המילה שעושה טריגר, ולא 'שטות'...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1758 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...