Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2639 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגיע הזמן להחליף מצבר אחרי 6 שנים קורולה 2001 מצבר של שנפ 46 אמפר

איפה מומלץ לקנות מצבר?

אני מאזור רמלה

פורסם

תתקשר למקס מצברים ואיציק מצברים.

את המספרי טלפון תמצא ברשת.

 

קח את הכי זול עם האחריות הכי ארוכה

 

אני שילמתי 470 שקל לFVP עם 24 חודשי אחריות והתקנה עד הבית.

פורסם

חשבתי לרכוש ב ACE מצבר שנפ הביאו לי מהעבודה שובר של תו הזהב

 

מישהו יודע מה המחיר שם ? כדאי בכלל לרכוש מ ACE מצבר?

פורסם

במצברי רחובות תוצרת וולטא, עם פקקים למילוי מים מזוקקים, 400 עם אחריות לשנה, 480 (אאל"ט) עם אחריות לשנה וחצי.

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם

מניסיוני ודעתי, איציק מצברים בינתיים היה הזול ביותר שמצאתי.

לרכב עם מערכת טעינה תקינה לחלוטין, הייתי בוחר במצבר עם אחריות קצרה יותר, סביר להניח שהוא יחזיק מעמד הרבה מעבר לתקופת האחריות.

 

אם אתה חושש ממערכת טעינה שלא בדיוק עושה את העבודה, קח מצבר עם אחריות ארוכה יותר.

 

מצבר של Volta קיים עם אחריות קצרה או ארוכה לאותו דגם בדיוק, בחרתי לרכבים שלי את הדגם שנקרא Startup שמגיע עם אחריות קצרה ובמחיר זול יותר.

 

לא ממליץ על מצברים שניתן למלא בהם מים, אם יש מחסור במים כנראה שישנה בעיה בטעינה.

בכל מקרה חשוב לזכור שמצבר תקול בתקופת האחריות מוחלף במצבר משומש עם תקופת אחריות זהה לזו שהיתה למצב הקודם. לא מציאה :(

abcde

פורסם (נערך)

אין שום סיבה שבעולם לקנות בשנת 2018 מצבר עם פקקי מילוי. לא שנפ ולא וולטה. למעט דגמים שקשה למצוא להם מידה, כל הסטנדרטיים אפשר למצוא סטארט אפ, וארטה, fvp, אנרג'ייזר, בוש וכו'.

 

אני הייתי קונה את המצבר של סטארט אפ ב399. אני חושב שניתן לשלם עליו בתו הזהב.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
פורסם

לא ממליץ על מצברים שניתן למלא בהם מים, אם יש מחסור במים כנראה שישנה בעיה בטעינה.

מצברים בעלי פקקים בטכנולוגיה ישנה לא הוספת קלציום או סילבר קלציום תוצרת שנפ או וולתא בהחלט המצבר עשוי לאבד 'מים' גם אם מערכת הטעינה תקינה.

 

במקומות מסויימים בעולם לדוגמא אוסטרליה שבה הטמפ' לאורך כול השנה גבוהות מאוד למשך מספר חודשים משווקים מצברים רק עם פקקים לשם הוספת מים מזוקקים כתוצאה מאיבוד מים גם בגלל הטמפ' הגבוהה והדבר אינו מצביע על תקלה.

איזה כייף לי :)

פורסם

מניסיון אישי שלי, עם כמה מצברים אטומים של ורטה, אחרי שלוש שנים הם כבר יבשים.

במצבר עם פקקים להבנתי אתה לפחות יכול להשלים מים מזוקקים ולהאריך את חיי המצבר.

שנפ ממה שביררתי כבר לא מוכרים עם פקקים אלא רק אטומים. הקודם שהיה לי באוטו החזיק יפה 5 שנים.

כשחיפשתי שוב מצבר עם פקקים היחידים שהיה להם אלו וולטה.

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...