Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7790 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב!

רציתי לקנות מגבר לאוטו ורציתי לדעת אם למישהו יש ניסיון עם jbl.

יש 2 דגמים ספציפיים שאני מעוניין לקנות, אני אביא לינק מהאתר של הדיוטי.

אם יש מגברים איכותיים יותר או באותה רמה בערך באותם מחירים, אני אשמח לקבל תגובות ומידע כללי.

התקציב הוא גג 1500 שקלים.

בלינק שאתן, אנא התייחסו רק למגברי ה-jbl שבאתר, תודה.

http://www.sakaldutyfree.co.il/Index.asp?CategoryID=123

פורסם

קודם כל - אל תתייחס לנתוני ההספק שרשומים באתר של סקאל. או שזה MAX או שזה שקר.

מה שכן נותן רמז לעוצמת המגבר זה המודל שלו:

75.4 - משמע 75W כפול 4 ערוצים

כל הציוד למכירה!

Clarion | Morel | JL Audio | Helix | Custom Crossovers | Custom Silver RCAs

<< FF

פורסם

אני קניתי את המגבר הזה - אין לי עליו נתוני בדיקות אך אין ספק שהוא מרים לי את הדוטק והפולס

 

בצורה מרשימה -

 

יתכן והייתי רוצה מגבר יותר חזק כדי לנצל את הרמקולים בצורה יפה יותר אך כמו כולנו גם אני תחת תקציב.

 

לגבי הנתונים שלו - פשוט גש לאתר של היצרן

 

http://www.jbl.com/car/products/product_detail.aspx?prod=GTO75.4&ser=GTS&cat=AMP

 

Power Output: 104watts RMS x 4 channel at 4 ohms

and ≤ 1% THD + N

 

284watts RMS x 2 channel at 4 ohms,

14.4V supply and ≤1% THD + N

jingel

אני כבר הבנתי - זה הכימיקלים שלי שלא הבינו.

jingel

פורסם

השאלה היא מה אתה רוצה להרים איתם ?

 

המגבר היקר יותר :

אם זה שני סטים וסאב אחד עד 300 RMS - אז זוהי אופציה חביבה למדי -

 

קח בחשבון שתחבר את הסט הקדמי בגישור למגבר - את האחורי (בנתיים ) למערכת

 

ואת הסאב גם למגבר - בהמשך תוכל לקנות עוד מגבר קטן וחמוד לסט האחורי .

 

ואז חליאה לאללה - סוף של שמיעה תהיה לך .

 

אם אתה מתכנן על שני סאבים אז העדיפות היא למגבר הזול יותר שירים את שני הסטים(קדמי ואחורי)

 

ולקנות מגבר מונו (כרגע זו העדפת הפורום ) של חברת מגנט - פנטום מונובלוק (שוב העדפת הפורום)

 

וכמובן שני סאבים - תתחדש.

 

jingel

אני כבר הבנתי - זה הכימיקלים שלי שלא הבינו.

jingel

פורסם

מגבר מומלץ, תעשה חיפוש בפורום.

 

דרך אגב, הדגם של המגבר אינו מעיד על הצהרות החברה לגבי ההספקים שלו.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

ההספק שלו כ75WRMSX4

 

אבל אחרי שיטת המדידה החדשה של 2006 כמו של רוקפורד החברה אמרה למה לא נפרסם את הנתונים לפי התקן החדש ובתקן החדש ההספק יוצא 104WRMSX4 זה זה קצת לא הגיוני אבל נחליק את זה כי זה התקן החדש.

 

רוצים לדעת עוד על התקן הזה? כנסו לאתר JBL ותראו בעצמכם. המגבר במדידה מגיע ל75W בתקן הרגיל. (עוד 30W שזה כמעט 50% ניפוח לטובתם. בעזרת התקן החדש).

 

תמיר

פורסם
קודם כל - אל תתייחס לנתוני ההספק שרשומים באתר של סקאל. או שזה MAX או שזה שקר.

מה שכן נותן רמז לעוצמת המגבר זה המודל שלו:

75.4 - משמע 75W כפול 4 ערוצים

זה לא שקר ולא כלום, זה הנתונים לפי תקן המדידה העדכני!!

 

מגבר מצויין, חזק, לדעתי שווה את המחיר ובמיוחד את זה בדיוטי פרי, אחד הטובים שאפשר לקנות במחיר הזה..

פורסם

לא יודע אם זה יעניין אותך - אבל חיפשתי וראיתי שני מגברים שעל

 

פי הנתונים שלהם עולים על ה JBL -

 

LANZAR VIBE 431 הספק של 1200W

http://www.cheaper.co.il/product.asp?productid=538&CatCode=201

 

4x 125 Watts RMS at 4 Ohms

 

בסביבות 1200 שח

 

 

4 ערוצים LANZAR HTG434 1200W.

http://www.cheaper.co.il/product.asp?productid=156&CatCode=201

 

4x150W RMS at 4 OHMS

 

גם באותו מחיר בערך

בעלי מגברים אלו יוכלו לתת לך תשובות מעמיקות יותר

אני כבר הבנתי - זה הכימיקלים שלי שלא הבינו.

jingel

פורסם

הוא לא צריך את בעלי המגברים בשביל דיעות על המוצרים, מספיק שיעשה חיפוש בפורום לגבי ההצהרות המופרזות הללו.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
אכן לאנזר נוהגים להפריז בנתונים שלהם!!

אוקי מגזימים אבל גם אחרי הגזמה הם יותר חזקים מהJBL - לא?

 

150RMS -לאחר ניכוי של 25%= 115RMS .

 

104RMS - בבדיקות החדשות - בישנות הנתון היה 75RMS

 

עולה בבירור שהלנזר יותר חזק מהJBL - לא?

אני כבר הבנתי - זה הכימיקלים שלי שלא הבינו.

jingel

פורסם
הרבה יותר מ25 אחוז היה לי מגבר לאנזר VIBE438 היה כתוב 175 ליציאה והוא הוציא אולי 50 עדיין מגבר מצויין!
אל תזרוק סתם נתונים .

אלה אם כן בדקת באמת כמה הוא מוציא.

 

לנזר אכן מפריזים בנתונים שלהם , להערכתי לא ביותר מידי .

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

×
×
  • תוכן חדש...