Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2676 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלחתי בפרטי מספר שאלות, יהיה נחמד אם תוכל לענות פה לכולם, כיוון שזה מידע בסיסי לחלוטין- ולא מופיע כלל באתר החברה.

פורסם

תקראו באתר , אני עכשיו נכנסתי והכל מוסבר בצורה ממש ממש קלה ,יש סרטונים, בלוגים ,משקיעים המון בזה כדי שאנשים יבינו.

https://www.payoneer.com/global-payment-service/

https://www.payoneer.com/billing-service/

אלה 2 צורות קבלת כספים מועדפות

העברה בלי עמלות:

https://www.payoneer.com/in-network-payments-2/

 

משיכה לבנק:

https://www.payoneer.com/products/local-bank-withdrawal/

 

בכל דף שציינתי יש הסבר של 1-2-3 איך דברים עובדים.

יש פה מטרה להעביר כספים וזה יכול להיות לחשבונות בחו"ל, אבל שימו לב שקבלת כספים היא רק בצורה עסקית לחשבון Payoneer ,אז אני לא יודע עד כמה זה יתאים.

Miata ND2

 

פורסם

אור - תגיד להנהלה אצלכם שיפעילו אפשרות להעביר כספים בין חשבונות פרטיים במטבעות שונים (כמו טרנספרווייז) ואני הופך להיות לקוח מרוצה. :-D

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ כי בדיוק קיבלתי מייל מטרנספרוייז שהם פתחו את השירות לישראל - העברת כספים בעלות של 1% מהעסקה, שימוש בשער החליפין היציג (לא שער קנייה או מכירה).

 

כלומר לצורך העניין שער הדולר היציג כרגע הוא 3.51, אתם רוצים להעביר 1000 דולר לשקלים, המקבל יקבל 3496 שקלים (1000 פחות 9.9$ כפול השער היציג).

 

לא ראיתי כרגע אופציה להעביר משקלים לדולרים או ליורו או לפאונד, אבל זה יגיע בקרוב.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
מקפיץ כי בדיוק קיבלתי מייל מטרנספרוייז שהם פתחו את השירות לישראל - העברת כספים בעלות של 1% מהעסקה, שימוש בשער החליפין היציג (לא שער קנייה או מכירה).

 

כלומר לצורך העניין שער הדולר היציג כרגע הוא 3.51, אתם רוצים להעביר 1000 דולר לשקלים, המקבל יקבל 3496 שקלים (1000 פחות 9.9$ כפול השער היציג).

 

לא ראיתי כרגע אופציה להעביר משקלים לדולרים או ליורו או לפאונד, אבל זה יגיע בקרוב.

 

מדהים. הולך לבדוק במה מדובר מיד. חבל שזה לא הגיע לפני חודשיים, היה חוסך לי הרבה ריצות.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • 10 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

חלפה שנה, תהיתי אם מישהו מצא פתרון לשליחת סכום כסף גדול מישראל (שקלים) לארה"ב (דולרים) בזול. לצערי נראה שעם טרנספרוייז עוד לא ניתן לשלוח שקלים.

את covercy ואת פיוניר עוד לא בדקתי לעומק אבל עושה רושם שהם גם לא פתרונות.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

יש למישהו פתרונות חדשים להעברות כספים לחו"ל?

95 1.6 Ibiza ידנית, 106XS 1.4 95 ידנית, Lantis 1.8 95 ידנית,

ליסינג אוט' מכאן ואילך

פורסם

~

שמעתי שיש חברי פורום שגרים באירופה וצריכים מדי פעם למלא את חשבון הבנק הישראלי שלהם בשקלים ע"מ להראות פעילות. שמעתי שבתמורה הם יכולים להעביר את אותו סכום ביורו מהחשבון האירופאי שלהם לצד ג', בלי שאלות מיותרות או מקלות בגלגלים מהרגולטור. שמעתי שיש להם לקוחות מרוצים בפורום שהיו צריכים לשלם דו"חות תנועה ממדינות זרות או לרכוש חלקי חילוף לרכב, וזה סגר להם את הפינה. אני לא מכיר את האנשים האלה, אבל שמעתי שאפשר לפנות אליהם בפרטי.

פורסם

אני מכיר מישהו שעובד בטרנספרוייז, אשאל אולי הוא יודע מתי יפתחו העברה משקלים לדולרים וליורו. כרגע העברה מיורו לשקלים זה 0.55% ומינימום 2.3 יורו, כלומר אם אתה מעביר 1000 יורו לשקלים בעצם תעביר 994.5 ותקבל את השער שאתה רואה בגוגל. אגב, עם revolut זה אפילו יותר זול - העברה לא עולה כלום ומקבלים שער דומה לגוגל.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מעתיק-מדביק פוסט שלי בפייסבוק בנושא (אמ;לק: העברתי סכומי כסף לא מבוטלים, שילמתי כמה עשרות דולרים במצטבר על כל ההעברות, ללא עמלות המרה ושאר קשקושים):

 

המדריך של אור להעברת כספים בין מדינות



(או: איך חוסכים אלפי שקלים על עמלות מיותרות)--

!! דיסקליימר !!

אני לא כלכלן, לא יועץ השקעות, לא אומר לכם מה לעשות עם הכסף שלכם ובסה"כ מציג אחת מיני אפשרויות רבות להעברת כספים. אני לא קשור לאף גורם (ובפרט: לא ל IB).אני לא לוקח אחריות על אף פעולה של מאן דהוא, אני לא ממליץ לכם ללכת בדרך שאני בחרתי, הפוסט הזה הוא בגדר שיחת חולין בין חברים ותו לא.--

קצת כמו שראיתי בתחום המשכנתאות במסגרת איזו שטות שעשיתי בארץ, גם כשמדובר בהעברת כסף רוב האנשים מתעסקים בקשקושים ולא בעיקר. אנחנו מתמקחים עם הבנק על עמלת ההעברה ולא קולטים שהכסף האמיתי בכלל לא טמון שם... ואסביר:

עמלת ההעברה שהבנק הישראלי/ אמריקאי גובה היא מציקה, אבל היא גם זניחה לגמרי. לחסוך $20 זה נחמד, אבל לחסוך $1000 זה כבר משהו ששווה לספר לחבר'ה.--

אז איפה הכסף הגדול? שערי חליפין, ובפרט ההפרש בין שער קניית מט"ח מהבנק לבין השער היציג.

שאלו את הבנקאי כמה יעלה לכם לרכוש דולר, תבדקו מה השער היציג - עכשיו תכפילו את ההפרש בסכום ותבינו כמה שילמתם.לדוגמא: השער היום שקל אל מול דולר אמריקאי הוא 3.41 ש"ח לדולר, שער מכירה בבנק הפועלים הוא 3.49. אם נניח שיש בידינו 100,000 ש"ח: השער היציג ייתן לנו $29,325 בעוד שהשער בבנק ייתן $28,653 - הפרש של $670 (קצת יותר מעמלת העברה ...)--

בנוסף, יש לקחת בחשבון שכאשר אנחנו מבצעים העברה לחו"ל ישנה עמלת שליחת כסף (בישראל) ועמלת קבלת כסף (בארה"ב), שתי העמלות גבוהות יותר מהעברות מקומיות. תזכרו את זה רגע, נזכיר את זה אח"כ.--

עד כאן המבוא, עדיין איתי? מה, באמת? מגניב, בדיוק מגיעים לתכל'ס ... 1f642.png:)--

אתר אינטרנט בשם Interactive Brokers מהווה פלטפורמת מסחר אינטרנטית, אפשר לרכוש שם אג"ח, מניות, תעודות סל, חתולים ביוניים וקיצר כל מיני שיט שקשור להשקעות - אבל אנחנו נתמקד במט"ח.אם יהיה לנו חשבון בIB, נוכל לרכוש מט"ח בשער היציג ולא לפרגן לבנק בכמה מאות (/אלפי) דולרים עבור התענוג לעשות איתו עסקים.--

אבל זה לא הכל,

לIB יש חשבון בארץ, וחשבון בארה"ב.

לכן אפשר לעשות טריק מדליק: שולחים אליהם *שקלים* מבנק ישראלי שלנו לחשבון הישראלי שלהם (העברה מקומית - עמלה קטנה/אפסית!), הכספים מגיעים לחשבון האישי שלנו בIB.בחשבון האישי אנחנו יכולים לעשות מה שנרצה, בפרט: יכולים לרכוש מט"ח בשער יציג.רכשנו דולרים? מגניב! עכשיו ניתן להעביר את הדולרים דרך החשבון האמריקאי של IB לחשבון האמריקאי שלנו (DOMESTIC TRANSFER - עמלה נמוכה/אפסית!).--

אז איפה הקאצ'? לא יודע, לא מצאתי כזה. תעדכנו אם תמצאו.מה שכן, לפתוח שם חשבון זה קצת מייגע, וכל הממשק שלהם קצת(/די...) מבלבל, אבל וואלה שווה להשקיע קצת מאמצים ולחסוך אלפי שקלים בריביות מיותרות.--

אדגיש כי לא בדקתי, אבל אני בטוח שיש עוד אתרים בסגנון IB. אני שוב מדגיש שאין לי קשר אליהם, ואני מספר עליהם סתם כי אני משתמש בשירות שלהם ולא כי הוא השירות הכי טוב בגלקסיה או כי כל מיני סיבות ציניות כאלו ואחרות.--

מקווה שזה יעזור למישהו,

ואם שרדתם עד כאן אז תודה על ההקשבה.

אם יש לכם שאלות אתם מוזמנים לרשום כאן, ואם יהיה לי מה לתרום אשתדל לעזור.בהצלחה וזה,

אור

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

ולא מפחיד אותך שהם יעלמו לפתע?

נגיד העברתי להם 100 אלף דולר ועשר דקות אח"כ הם נעלמים... מה עושים אז?

אני לא מעביר לאף אחד שאני לא מכיר כסף.

גם אם זה חוסך לי...

 

Sent from my Redmi 4A using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

Interactive brokers זאת לא איזו חברה לא מוכרת שעובדת מצריף ברחוב זבוטינסקי שבירוחם.

היא חברה בת 40 שנסחרת בנסדאק... באותה מידה אפשר לשאול איך אתה בטוח שבנק הפועלים לא סוגר מחר את הבאסטה ובורח עם הכסף לתאילנד.

https://en.wikipedia.org/wiki/Interactive_Brokers

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

IB כפי שאור תיאר זה בדיוק המודל של טרנספרוייז ודומותיה. אז אם הם פעילים בארץ (בעוד טרנספרוייז, שכנראה יותר פשוט לפתוח בה חשבון, עדיין לא פעילה באופן מלא) - לך על זה בראש שקט.

 

אגב, אור - אתה יודע כמה קל להכניס ל-IB כסף שכבר נמצא בדולרים? נניח יש לי בבנק המקומי סכום כלשהו בדולרים ואני רוצה להעביר אותו ל-IB בארה"ב, האם אצטרך להעביר אותו קודם למטבע המקומי? (לצורך העניין - יורו).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...