Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - אלפא רומיאו ג'וליה


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2511 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 362
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מקום 4 באירופה. אני לא בטוח שדגמי הבנזין היו זמינים באופן מלא בחודשיים הללו.

 

feec10a6761d30b2d96f6435714990ab.jpg

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקום 4/8, לא רע אבל גם לא מעודד. נראה שבאירופה עדיין מעדיפים מרצדס או במוו על פני האיטלקיות, המספרים מראים מכירות של בערך פי 2 ויותר לטובת הגרמניות.

"חבל שאי אפשר לעשות ריקול לבני אדם. יש כמה אנשים שהייתי מחזיר לכ**שלאמאשלהם". GB

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדירוג לא מעניין.

מה שמעניין זה המכירות מול התקציב.

 

כבר 4 חודשים המכירות באירופה קבועות, וזה אומר 23K מכוניות בשנה באירופה.

בארה"ב המכירות הן של כמה מאות בחודש, במרץ ואפריל.

נכון, רק תחילת השיווק בארה"ב, אבל כרגע המספרים נראים לא רק רחוקים מהתחזית של מרקיונה (100K יחידות בשנה) אלא גם רחוקים מתחזיות האנליסטים (40K).

 

בינתיים המצב, בלשון מקצועית, חרא בלבן.

רחוק, רחוק מהמספרים שרצו להגיע אליהם.

 

נ.ב. השיטה של להשוות דירוג יחסי בחודשים הראשונים של שנה, היא טריק שיווקי ידוע. המותגים המובילים נחים בתקופה זהו, וזו הזדמנות למתחרים להציג נתונים יפים, יחסית. סוני עשתה את זה לניקון, שפרסמה שבינתיים היא מכרה יותר מצלמות FF מניקון, השנה.

יופי נחמה.

 

ת'כלס, BMW מוכרת 144K מסדרה 3 באירופה ב-2016.

Audi מוכרת 162K של A4.

C-Class - מוכרת 176K יחידות

 

איפה זה ואיפה הג'וליה, עם המקסימום 2K יחידות בחודש...

ונכון, הג'וליה לא יכולה להתחרות עם ההיצע המגוון של סדרה 3/A4, אבל זה טוב לשם פרופורציה, מה הפער בין להיות שחקן דומיננטי לבין להיות שחקן נישה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקום 4/8, לא רע אבל גם לא מעודד. נראה שבאירופה עדיין מעדיפים מרצדס או במוו על פני האיטלקיות, המספרים מראים מכירות של בערך פי 2 ויותר לטובת הגרמניות.

 

המורה רינה מבקשת ממך לחזור חזרה על החומר

 

הגרמניות מכרו 71% ג'וליה מכרה 12% כלומר מכירות הגרמניות הן פי 6 ממכירות הג'וליה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם נעזוב את ההצהרות של מרקיונה ונתרכז בניתוח מציאותי, זה נתון מכירות מצוין. לא יודע אם מרקיונה באמת הגדיר את היעדים כמו שהוא הצהיר גם בישיבות ההנהלה, אבל להתברג למקום הרביעי אחרי הרביעיה הגרמנית זה מצוין. אין, לפחות לא בדור הזה, סיכוי מעשי לשבור את ההגמוניה הזאת ואם הם יתפסו חזק את המקום הרביעי ואולי יעלו לכיוון ה-15%, כלומר קצת מתחת לאודי (או כל אחת אחרת מהשלישיה שתהיה שם) - עשו את העבודה.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגרמניות מכרו 71% ג'וליה מכרה 12% כלומר מכירות הגרמניות הן פי 6 ממכירות הג'וליה.

 

אתה רוצה שעם מותג אחד הם ישברו שלושה?

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה רוצה שעם מותג אחד הם ישברו שלושה?

למה לא????? הרכב לא מספיק טוב לדעתך בסוף??? ידעתי!

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא ליגה למקומות עבודה. למיקום יחסי אין חשיבות, אלא לנתח שוק/נפח מכירות.

 

גם אם מרקיונה הצהיר על יעד מכירות שהוא לא התכוון לו (שזו עבירה על חוקי ניירות ערך), הג'ולייה עדיין רחוקה גם מתחזית האנליסטים. אתה חושב שזו התחלה נאה... אני רואה 4 חודשים ללא שינוי.

נפח מכירות/נתח שוק זה הנתון הכי משמעותי. אם הג'וליה לא תמכור מספיק, היא לא תכסה הוצאות (שלא נדבר על רווח).

 

נ.ב. מכירות בסין היו אמורות להתחיל ב-Q1 השנה.

לא קרה.

 

נ.ב.נ.

מי שרוצה לקרוא על כרונולוגיה של תכנון לקוי, יכול כאן:

 

http://www.autonews.com/article/20170202/COPY01/302029940/marchionne:-alfa-will-recoup-costs-by-sharing-platforms-with-maserati-

 

כל הפרוייקט של אלפא רומיאו בפיגור של שנתיים.

הרעיון להשתמש בפלטפורמה של הג'ולייה למותגים/יצרנים אחרים, נוצר בדיעבד (לא אומר בהכרח שלא טוב, רק אומר שהבינו שאי אפשר להצדיק את עלויות התוכנית המקורית).

 

ואם מישהו רוצה הוכחה לזה שלא יודעים בדיוק מה עושים, אחרי שלא עומדים ביעדים, אז בבקשה:

 

In January of last year, FCA backtracked on Alfa's goals. It presented

a new plan that extended the time frame for the brand's original five-year plan by two years to 2020. The new plan had no volume indications for Alfa.The launch dates of Alfa's

next models after the Giulia and Stelvio are uncertain.

 

 

כרגע המצב לא מי-יודע-כמה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקום 4/8, לא רע אבל גם לא מעודד. נראה שבאירופה עדיין מעדיפים מרצדס או במוו על פני האיטלקיות, המספרים מראים מכירות של בערך פי 2 ויותר לטובת הגרמניות.

 

המורה רינה מבקשת ממך לחזור חזרה על החומר

 

הגרמניות מכרו 71% ג'וליה מכרה 12% כלומר מכירות הגרמניות הן פי 6 ממכירות הג'וליה.

 

אתה רוצה שעם מותג אחד הם ישברו שלושה?

 

לא

 

העברתי רק שיעור בחשבון.

 

כיוון שאני לא מחזיק מניות באף אחד מיצרניות הרכב , אז התוצאות שלהם לא בדיוק מעניינות אותי.

 

אני אשמח לראות את נתוני שנת 2018 ואז נראה לאן היא התברגה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא ליגה למקומות עבודה. למיקום יחסי אין חשיבות, אלא לנתח שוק/נפח מכירות.

 

גם אם מרקיונה הצהיר על יעד מכירות שהוא לא התכוון לו (שזו עבירה על חוקי ניירות ערך), הג'ולייה עדיין רחוקה גם מתחזית האנליסטים. אתה חושב שזו התחלה נאה... אני רואה 4 חודשים ללא שינוי.

נפח מכירות/נתח שוק זה הנתון הכי משמעותי. אם הג'וליה לא תמכור מספיק, היא לא תכסה הוצאות (שלא נדבר על רווח).

 

נ.ב. מכירות בסין היו אמורות להתחיל ב-Q1 השנה.

לא קרה.

 

נ.ב.נ.

מי שרוצה לקרוא על כרונולוגיה של תכנון לקוי, יכול כאן:

 

http://www.autonews.com/article/20170202/COPY01/302029940/marchionne:-alfa-will-recoup-costs-by-sharing-platforms-with-maserati-

 

כל הפרוייקט של אלפא רומיאו בפיגור של שנתיים.

הרעיון להשתמש בפלטפורמה של הג'ולייה למותגים/יצרנים אחרים, נוצר בדיעבד (לא אומר בהכרח שלא טוב, רק אומר שהבינו שאי אפשר להצדיק את עלויות התוכנית המקורית).

 

ואם מישהו רוצה הוכחה לזה שלא יודעים בדיוק מה עושים, אחרי שלא עומדים ביעדים, אז בבקשה:

 

In January of last year, FCA backtracked on Alfa's goals. It presented

a new plan that extended the time frame for the brand's original five-year plan by two years to 2020. The new plan had no volume indications for Alfa.The launch dates of Alfa's

next models after the Giulia and Stelvio are uncertain.

 

 

כרגע המצב לא מי-יודע-כמה.

 

 

כנראה שאין להם בצוות אנשים מוכשרים מספיק.

 

או שהמוצר לא טוב מספיק.

 

או שאולי אף מוצר לא טוב מספיק בישביל להתברג בתוך הגרמניות מבחינת טבלאות אקסל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא

 

העברתי רק שיעור בחשבון.

 

כיוון שאני לא מחזיק מניות באף אחד מיצרניות הרכב , אז התוצאות שלהם לא בדיוק מעניינות אותי.

 

אני אשמח לראות את נתוני שנת 2018 ואז נראה לאן היא התברגה.

 

איזה מזל שאתה כאן וכמה חבל שלא גיליתי אותך בתיכון, אולי ככה הייתי מקבל 100 ב5 יח' ולא רק 99.

"חבל שאי אפשר לעשות ריקול לבני אדם. יש כמה אנשים שהייתי מחזיר לכ**שלאמאשלהם". GB

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם נעזוב את ההצהרות של מרקיונה ונתרכז בניתוח מציאותי, זה נתון מכירות מצוין. לא יודע אם מרקיונה באמת הגדיר את היעדים כמו שהוא הצהיר גם בישיבות ההנהלה, אבל להתברג למקום הרביעי אחרי הרביעיה הגרמנית זה מצוין.

 

נו באמת.

 

בשרשור המפלצת על הג'וליה ביקשתי מפורשות מהחברים שייתנו תחזית מכירות לפי כשלון, סביר והצלחה.

 

למיטב זכרוני אף אחד מציבור האלפיסטים הנכבד לא הסכים להרים את הכפפה.

 

למה להתחייב? כך כל מספר מלך, מקום רביעי? סבבה! קצב מכירות של 24 א'? הצלחה מסחררת (לא חשוב שבשרשור ההוא הסבירו לנו כמה האנליסטים דפוקים ולא מבינים).

 

להערכתי הזהירה קצב המכירות הנוכחי של הג'וליה עוד ירד, כי הגל הראשון של המכורים קנה ועכשיו מתחילים החיים האמיתיים של הדגם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע אם כתבתי את זה בשרשור(ים), אני באמת לא יכול לזכור ולא ממש יש לי כוח לחפש, אבל יש לנו מספיק חברים משותפים שיכולים להעיד שמאז ומעולם אמרתי שהתברגות מאחורי השלישיה הגרמנית (באירופה) והשלישיה הגרמנית + לקסוס (בארה"ב) תהיה הצלחה.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

 

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2511 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...