Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - אלפא רומיאו ג'וליה


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2511 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אל תחנטרש לי חצי משפט ותמציא לי מעבר לוגי.

היכולת הלוגית שלך לוקה בחסר, וזה בלשון המעטה.

 

איפה כתבתי שמרקיונה הונה את בעלי המניות?

איפה כתבתי שתחזית ורודה זו עבירה?

 

כתב מאן דהוא שמרקיונה, במילים שלי, חנרטשן והמספרים מונפצים.

עניתי שזו עבירה להנפיץ מספרים ושלא סביר שהתוכנית היא (או לפחות היתה) ל-40K יחידות, כי זה מעט.

 

בשביל להבין מזה שאני טוען שמרקיונה דווקא הביא מספרים שלא בהתאם לתחזיות של החברה, ולא להפך, צריך להכשל לוגית באופן מהותי.

 

בשביל להבין שאני טענתי שתחזית ורודה זו עבירה, בכלל צריך כבר להפעיל דימיון מפותח. אני אמרתי שזו עבירה לתת תחזית מכירות שלא תואמת את דוחות ותקציב החברה. איפה פה יש התייחסות לוורדרדות התחזית והאם זה חוקי לשגות בעודף אופטימיות, רק לדימיונך הפרוע פתרונים.

 

עשית סלט מחצי משפט שלי ודברים שלא כתבתי, הוצאת מהקשר הדיון, ופיתחת תיאוריה.

ולא בפעם הראשונה...

 

___________

 

ולמי שטוען שהמספרים שנתן מרקיונה לא חשובים, העובדה שהם נגישים, זמינים, והיתה להם התייחסות רחבה ברחבי הרשת ואצל אנליסטים של התעשיה, מוכיחה שזה לא כך. העובדה שהמספרים הללו כבר לא מופיעים בתחזיות החברה, והוחלפו בתוכנית אחרת לפלטפורמה, מוכיחה שיש והיה לתחזית הזו משקל.

 

הטענה, הלא מאוד מבוססת שלי, היתה שאלפא תהיה רחוקה מהתחזית של מרקיונה. יכול להיות שהיא רחוקה לא מהעדר ביקוש, אלא מעיכוב בהיצע ותוכנית השיווק בארה"ב וסין. כך או כך, פרוייקט הג'ולייה לא מתקדם כמתוכנן.

 

מה שכן, הרכב יצא מוצלח.

עדיין, לדעתי (השוב, לא מאוד מבוססת), זו היתה טעות לכוון ללב המיינסטרים, גם מבחינת איפיון וגם מבחינת תחזית מכירות, אבל אי אפשר לקחת מהג'וליה את זה שהיא מסתכלת לתחרות ישר בלבן של העיניים, וזה חתיכת הישג לייצר מכונית באיכות כזו מסקראץ'.

נקווה שיצליחו להצדיק את ההשקעה והמשכה, כי כמו שזה, מבחינה מוטורית, יש לאלפא מה למכור.

חזרת על הפוסט הקודם שלך אליו התייחסתי במצוטט אצלך בשפה קצת יותר מתלהמת, חבל שלא הגבת ענינית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 362
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לדעתי אין סיכוי לרכב להשיג את הגרמניות במכירות. משום שזה עניין של הסטוריה ואנרציה, ואני לא יודע מי חשב שכן. מקום רביעי מכובד - מקווה שהוא מספק מבחינת הכנסות לאורך זמן. אני אהבתי את הרכב לאחר יומיים איתו ושוקל את המילאנו.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מה הניע את 57mm stroke לחשוב כך, אם בכלל הניע אותו או חשב כך, אני לא מתיימר לדבר בשמו, אבל כל מי שלא יומיים בפורום יגיע למסקנה הזאת מצפיה בשרשורים עתירי התגובות. עניין של הבנת הנקרא.

 

אני חושב שיש לך טעות קטנה.

 

יכולים חברי פורום להיפגש באישון לילה ולקיים טקס פולסא דנורא כנגד האלפא, אפשר לגייס לצורך העניין גם כהן וודו מוסמך - אבל לכל אלא אין שום משמעות - כי מה שבאמת קובע היא מידת הנכונות של הקונים הפוטנציאלים לפתוח ארנק ולרכוש את הרכב.

 

כלומר - אם המכונית תצליח או תיכשל קובעים האוהדים ולא ה"מתנגדים".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אתה טועה. את מידת ההצלחה קובעים הקונים, ולא כולם נמנים על האוהדים. אני דיברתי ספציפית על השרשור הזה, או, בשפה פשוטה יותר, על איך שרשור על מבחן דרכים הפך (שוב) לכר ניגוח במותג כולו.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רומן,

 

דחילק, לא כל שורה שהיא לא "איזה אליל המרקיונה הזה, איזה מרכבת האלים זאת האלפא הזאת" זה "כר ניגוח".

 

 

מנהלים דיון, חלק מהאנשים מחמיאים, חלק פחות.

לאספקטים מסויימים ברכב/חברה מחמיאים, לאספקטים אחרים פחות.

 

די מוצתה תחושת הקיפוח הזו שמשודרת כאן כל פעם שמושמעת ביקורת כל שהיא על היצרן/רכבים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא עניין של תחושת קיפוח. היה כאן שרשור שהתנהל בצורה מאד יפה, עם דעות לכאן ולכאן. כפי הנראה זה לא התאים לחלק מהמגיבים, לכן השרשור עבר לפסים של דיון שחרג מהרכב, וחיש מהר חרג מהדיון היפה שהיה כאן. כפי שנוכחת לדעת, גם מרקיונה עצמו הוא לא כוס התה שלי, ולא כל החלטות היצרן תלויות אצלי בכניסה למשרד כמו שלט "Dead nigga storage". אני לא האישיו פה, אלא חוסר הרצון של חלק מהמגיבים לנהל דיון ענייני. בשביל לדון בענייני יישות תאגידית ועבירות כלכליות יש עוד +100500 שרשורים בנושא אלפא בפורום.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

.רומן, קל מאוד להתעלם ממרקיונה ולבוא ולטעון שהאישיו כאן הוא הרכב, ואת מי זה בכלל מעניין אם האיש מפריח לאוויר הצהרות שהוא מתכוון אליהן או לא, הרי לשיטתך הרכב לחוד והתרבות הארגונית שהביאה אותו אל העולם לחוד.

 

אני טוען שזה לא בהכרח כך, קל מאוד לדמיין מצב שבו "קיצורי הדרך" של מרקיונה חלחלו גם אל חטיבת ההנדסה של החברה ובהינתן מצב כזה, אז בעוד שנתיים שלוש ניווכח כולנו היכן חסכו וקיצרו תכנון הנדסי.

 

כמובן שתרבות ארגונית איננה ערובה לאיכות ואת זה ראינו בפרשת ה"דיזל-גייט" של פולקסווגן, אבל אפשר להניח שהסיכוי לצמיחת עשבים שוטים גדול יותר תחת שרביט ניהולו של מרקיונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קל מאד לדמיין למי שמחפש את זה. בכוח. בסופו של דבר היו כאן לפחות 4-5 שרשורים שבהם זה נדון, והשרשור הזה עוסק ברכב עצמו. לשיטתך, עלינו לשפוט אותו לאור הצהרות היח"ץ של סרג'יו. אם זה אכן המצב, בכל שרשור מבחן רכב VAG חובה שתהיה התייחסות לדיזלגייט ולכך שבעצם, התרבות הארגונית של הקונצרן היא לשקר לרשויות (ולבעלי מניות ולמי לא), בכל מבחן של קיה חובה שתהיה התייחסות למרמת צריכת הדלק וכיו"ב (שכן גם שם זו התרבות האירגונית המונחית מלמעלה ושזורה שתי וערב ב-DNA של המכוניות). אני כבר לא מדבר על סקנדל הבטיחות של טויוטה. אני מניח שלך זה ייראה הגיוני.

עריכה אחרונה על ידי RK

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עניינית, לפחות כרגע זה נראה שהג'וליה הולכת "לאכזב" בזה שהיא לא תהיה הרכב של להיות או לחדול לאלפא רומאו כי אם בג'וליה תלוי כל המותג, המכירות לא יחזיקו אותו בחיים (לפחות לא כרגע).

 

לשמחת כולנו(!!!),הסטילביו כבר כאן והוא לגעתי הצנועה הולך בהחלט להיות הדגם שישא את כל המותג על כתפיו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הג'וליה הייתה חייבת להצליח כרכב, לאו דווקא במכירות, ואת זה היא עשתה, כשבכך הכינה את הקרקע לסטלביו ול-SUV הבא שיבוא, שהם באמת ה-moneymakers במציאות שאחרי הצלחת הקאיין. אבל שוב, אף אחד לא חי בסרט שאלפא, עם סטלביו או בלי, תהפוך לטויוטה קורולה מבחינת מכירות. כמו שכבר אמרתי, היעד הריאלי הוא מקום רביעי באירופה וחמישי-שישי בארה"ב בסגמנטים הרלוונטיים.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נכון שדירקטור הייתי רק בחברה שמוכרת במיליארד שקל בלבד בשנה, והניסיון שלי דל בקונצרנים בינלאומיים בסדר גודל הזה, אבל אתה לא הבנת מה השגיאה שלך.

השגיאה שלך היא שאתה לא מבין שמה שמנכ"ל של חברה ציבורית לא יכול להנפיץ מספרים ממוחו הקודח, שלא תואמים את תקציב החברה. מנכ"ל חברה פרטית יכול לשגל את הדעת כמה שהוא רוצה. בחברה ציבורית, נושא משרה, נושא באחריות פלילית אישית להטעיית השוק והדירקטוריון.

 

אין מצב שאלפא תכננו למכור 40 אלף יחידות ומרקיונה הצהיר שיימכרו יותר מפי 2 מזה, כי התחשמק לו.

 

אז אני מבין שלשיטתך מרקיונה כבר צריך להיות עכשיו בכלא. מתי זה בדיוק הולך לקרות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו רועי5, אתה לוקה בהבנת הנקרא.

רק שהפעם אני לא מבין איך אפשר להסביר את זה טוב יותר.

מרקיונה דיבר אמת. אלפא באמת תכננו למכור מינימום של 75 אלף מכוניות בשנה. אולי עוד מתכוונים.

 

זה לא חירטוט, זו, לפחות היתה, התוכנית.

 

ורומן, אותי, ועוד כמה מעניין גם הצד השיווקי/עסקי. לא מבין מה הבעיה עם זה.

אם הג'וליה לא תמכור מספיק, כל הרנסנס של אלפא בבעיה. לכן זה גם רלוונטי

 

 

Sent from my ONE E1001 using Tapatalk

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חזרת על הפוסט הקודם שלך אליו התייחסתי במצוטט אצלך בשפה קצת יותר מתלהמת, חבל שלא הגבת ענינית.

אתה פשוט כנראה חסר הבנה בחומר כדי להבין על מה מדובר. כשתביא פיסקה שלמה שלי בה כתוב:

 

1. מרקיונה שקרן

2. עצם מתן תחזית ורודה זו עבירה

 

אולי אפשר יהיה לתקן אותך,ככה שאפילו אתה תבין

 

Sent from my ONE E1001 using Tapatalk

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במבי - אני מוכרח לציין שגם אני קראתי את אותם הדברים כמו אש ורועי, ואני מקווה שאתה מספיק מכיר אותי בשביל לדעת שאין לי הטיה מובנית.

לדעתי היה כאן ניסוח מבלבל, לאחר ההבהרה שלך אני מבין את הכוונה שלך (אבל בקריאה הראשונית - לא). לא צריך לעלות על בריקדות, לא כולם סתומים / פאנבויז / וכו', לפעמים יש סתם קצרים בתקשורת - בעיקר בפורמט שיח כמו כאן.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ורומן, אותי, ועוד כמה מעניין גם הצד השיווקי/עסקי. לא מבין מה הבעיה עם זה.

אם הג'וליה לא תמכור מספיק, כל הרנסנס של אלפא בבעיה. לכן זה גם רלוונטי

Sent from my ONE E1001 using Tapatalk

 

|

V

 

בסופו של דבר היו כאן לפחות 4-5 שרשורים שבהם זה נדון, והשרשור הזה עוסק ברכב עצמו.

 

מקווה שהסברתי את עצמי ברור די הצורך.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2511 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...