Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - אלפא רומיאו ג'וליה


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2511 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

גם אני נתקלתי בתפקוד גס של תיבת ההילוכים בתחילת נסיעה והעברות לא נעימות במהירות איטית.

היה גם בסטלביו. הכיול פחות מוצלח מאשר בב.מ.וו.

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 362
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לטעמי מה שמפריע יותר בכיול הוא העדר נשיכה ראשונית בבלימה.

 

האוטו עוצר טוב, אבל התחושה הראשונית היא שאין מחץ - אם כי כמובן שזה דבר שמתרגלים אליו במהירות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני נתקלתי בתפקוד גס של תיבת ההילוכים בתחילת נסיעה והעברות לא נעימות במהירות איטית.

היה גם בסטלביו. הכיול פחות מוצלח מאשר בב.מ.וו.

 

יכול להיות שמדובר בתקלה או בתופעה שבאה וחולפת?

כי אני לא שמתי כלל לב לזה וכאמור, לא קראתי ביקורת על תיבת ההילוכים בכל הסרטונים הרבים שעלו פה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה קורה באופן לא עקבי. לנו זה קרה כמה פעמים, ובהחלט יכול להיות שבזמן שהיית עם האוטו זה לא קרה.

 

dorki - היעדר הנשיכה הראשונית הפריע גם לי, במיוחד שבכל המכוניות האחרונות שלי הבלמים נשכו מיד אחרי הליטוף הראשון, אבל זה משהו שמתרגלים אליו די מהר. גם כשנהגתי ב-135/235 ובכלל בבימרים האחרונות לא אהבתי את תחושת דוושת הבלמים, אבל בהתחשב בכך שהיכולת קיימת, זה לא ממש חיסרון בעיניי ולא משהו שהיה מונע ממני רכישה.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לטעמי מה שמפריע יותר בכיול הוא העדר נשיכה ראשונית בבלימה.

 

האוטו עוצר טוב, אבל התחושה הראשונית היא שאין מחץ - אם כי כמובן שזה דבר שמתרגלים אליו במהירות.

 

זה גם חיסרון שחלחל לתלתן (או מהתלתן). בחלק ניכר מן המבחנים, סעיף הבלימה נמוך באלפא ביחס למתחרות והדבר עלה לא אחד.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא משהו שהיה מונע ממני רכישה.

 

אין באוטו משהו שבאמת מונע רכישה.

 

הבלמים זה משהו שמתרגלים אליו מהר, "בעיית" הגיר נסבלת לגמרי לטעמי ומתרחשת בעיקר תחת פרובוקציה או נהיגה אגרסיבית.

 

לי מפריעים יותר הדברים של היום יום, הגימור הפנימי עליו כתבתי לא מעט ופתח ההטענה הצר יחסית של תא המטען (מה לעשות שהאוטו משמש גם לקניות בסופר ולא רק לשבירת שיאים ברינג :wink: ).

 

אבל באמת - זו כבר שאלה של חבילה, מה אתה משלם ומה מקבל בכל אחת מהאופציות שמוצעות בשוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו נהיה כאן ממש דובוני ׳כפת לי :)

ובנושא השרשור - עד היום בבריטניה עוד לא ראיתי ג׳וליה על הכביש. ראיתי הרבה ג׳ולייטות חדשות (לוחית 17)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות שאני לא בשוק לקניית רכב חדש, לי זה מפריע ותמוה.

אבל יותר הזוי זאת הבקרה הלא מתנתקת. עדיין לא הצלחתי למצוא לזה הסבר.

אבל מכיוון שהאדם המודרני הפך לעצלן מוחלט, כנראה שתיבה כזאת לא תהיה. מעניין לדעת מה כמות התלתן ירוק ב٪ עם גיר רגיל.

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה - zf8 באמת שמייתרת את הצורך בתיבה ידנית, שהיא בוודאי נחמדה לכשעצמה אבל תהיה פחות טובה מהאוטומטית.

 

מול ה zf התיבה הידנית טובה רק כדי לתת את תחושת הסיפוק שבהעברת הילוכים מדויקת, לא יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק, התיבה הזאת ביחד עם הפלאפים, זה משהו מהנה מאד. אך בגלל שמדובר על רכב שפונה גם לרגש, אז לתיבה הידנית יש מקום.

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק מה שרומן כתב. תיבה ידנית זה נחמד לפיוריסטים ולאנשים שלא קונים את הרכב.

 

לפני זמן מה, ב.מ.וו הודיעו כי התיבה הידנית יוצאת לגמרי מההיצע ב-M5 וב-M6 הבאות. הסיבה לזה שהביקוש ירד ל-0 עגול.

לא אחוז קטן, לא יחידות בודדות, אפס. אנשים פשוט לא קונים יותר גיר ידני ברכבים כמו M5 ו-M6.

כאמור, פה מדובר על אנשים שאשכרה הלכו ושמו על השולחן את הסכום האסטרונומי שהרכבים האלה עולים.

 

מקור

___________________________________

 

בנוסף, ממש לאחרונה קראתי ראיון עם פיטר קווינטוס, סמנכ"ל שיווק בחטיבת M ב-ב.מ.וו שהתבטא לגבי תיבות הילוכים בכלל וב-M3 ו-M4 בפרט.

לטענתו, התיבות הידניות לא מהירות מספיק, לא חלקות מספיק, וגם כבר קשה להם לעמוד בהספקים של הרכבים האלה.

בנוסף טען כי הם בדקו תיבות ידניות אמריקאיות של רכבים חזקים, ושהם החליטו כי אמנם הם עומדות בכוח, אבל פשוט לא מעודנות מספיק ופעולתן פשוט לא נעימה.

לבסוף אמר שלהערכתו, ב-M3 ו-M4 הבאות, לא תוצע כבר אופציה ידנית.

יתרה מכך, אותו בכיר טען כי גם יומה של התיבה הדו מצמדית קרב, שכן התיבות הפלנטריות התקדמו כל כך, כך שהן מציעות צריכת דלק טובה יותר, אמינות גבוהה יותר, ועמידות בהספקים גבוהים יותר מאשר התיבה הדו מצמדית.

 

מקור

___________________________________

 

אפשר לבכות על זה, אבל כמו שרואים (אם להאמין למה שקוראים) אלה שבאמת שמים את הכסף, פשוט לא מעוניינים בגיר ידני.

 

אז אלפא דווקא כן מציעים גיר ידני בתלתן, ודווקא בגרסאות הרגילות לא, אבל כנראה שזה טרנד הולך וגדל שאנשים פשוט לא מעוניינים לשחק עם הסטיק.

 

Pun Intended

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן, עניין של היצע וביקוש.

אני באופן אישי ברכב ספורטיבי מעדיף גיר רגיל, כי אם רוצים נוחות, אז קונים אמריקאית מגודלת. לכל רכב אמור להיות הייעוד שלו. המתחילים לערבב, אז יוצאים כל מיני שיקוצים משוקצים:)

מה שמעניין, זה שהרכבים האמריקאיים מוצעים עם גיר רגיל ויש קונים. אני חושב שזה קשור בזה שהאירופאים בתור צרכנים מפגרים בהרבה אחרי האמריקאים. באירופה מאד נחשב לנהוג על אוטומט, יוקרה וכאלה (אני לא צוחק). מה שהגרמני אמר על הגירים האמריקאיים זה קשקוש מוחלט, עמידים ונעים לשימוש. זה שהגרמנים לא מסוגלים/רוצים לבנות גיר שיעמוד בעומס, זה כבר עניין אחר.

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין באוטו משהו שבאמת מונע רכישה.

 

ברור שיש - לילדה שלי קשה לחגור את עצמה בתוך הבוסטר בשל מיקום לא אידיאלי של תופסני החגורות. נשאר עם ה- XV. :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2511 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...