Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7792 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה חושב שזה לא מיוחד, אבל זה יכול להיות מיוחד.

אתה יכול גם להסחף עם זה הלאה:

לצבוע את הזרועות של הוישרים, פסי קישוט בדלתות

(זה חלק מהדוגמאות שקל לעשות)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בתאכלס, אם יש לך זמן פנוי וידיים טובות, כנס לפרוייקט פגושים...

זה מוסיף המון לרכב, אני אצלי תכננתי את זה בתור התחלה, אבל ירדתי מזה בשל מכירה של הרכב.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

מה כבר אפשר לצבוע באוטו אני לא יודע ?

קונסולה בפנים, לא לטעמי...

ובחוץ ?

אין שומדבר פלסטי חוץ ממה שהוזכר כבר.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

דווקא חשבתי על הקונסולה, אבל אני מפחד לעשותך נזקים לדברים שלא ניתן לתקן, אם זה יצא מכוער לדוגמה, בעוד שהמראות בחוץ לא כזה משנה אם יצא מכוער... דרך אגב ראיתי מישהו שעשה לקונסולה דמוי עץ (כמובן רק צבע או ציפוי) - יצא דווקא יפה...

דמוי עץ.jpg

...Carpe Diem

פורסם

דמוי עץ זה יפה, אפשר לעשות את זה עם "טפט", שוב:

בעזרת ידיים טובות וזמן פנוי, תוכל ליצור דברים מדהימים.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אכן ראיתי טפט כזה ב-אייס השבוע, אבל המחיר היה רצח - 40 ש"ח... אני יחפש מקום זול ואלי יעשה זה... הבעיה שחשבתי עליה זה שזה יתקלף די בקלות ובמהירות מהחום/קור לא? (הדבק של זה לא משהו...)

...Carpe Diem

פורסם

תמיד אפשר לצבוע את התופסנים של החגורות בטיחות: :mm_surpri

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=54053&page=1&pp=15

או את מיכל נוזל הגה הכוח:

http://motorica.net/viewtopic.php?t=1320

או את הקאליפרים:

http://www.psi.co.il/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3894

 

בקיצור, הכל תלוי כמה אתם מופרעים וכמה סבלנות יש לכם :twisted:

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

מה דעתכם על להחליף את כל הברגים בקבינה (של הפלסטיקה וכו') לברגים מסגסוגת טיטניום? הבנתי שזה מוריד מהמשקל של האוטו ומוסיף לפחות 0.00000001 אחוז שיפור בהספק! חוץ מזה זה גם יפה ומקצועי.

 

:screwy:

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

פורסם

לקח קצת זמן לעבור על כל התמונות.. פרוקיט יפה מאוד... - אבל אני מחפש קישוטים אחרים קצת, דברים כמו הפס-קישוט, הקונסולה וכאלה... עוד רעיונות מצוינים כמו שהיו עד עכשיו יתקבלו בברכה...

...Carpe Diem

פורסם

הפרוייקט הקרוב שלי - לדים ללוח שעונים ולקונסולה. הזמנתי מחו"ל.

צפו פגיעה :twisted:

 

בחלק מהרכבים זה ממש מתבקש. התאורה בראלי נראית כאילו היא נלקחה בשנות ה-80...

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

לגבי הלדים, הם כבר הגיעו מחו"ל, עוד לא התקנתי, בקרוב פרוייקט מצולם :-)

המיוחד הוא ש...

א. לא מדובר על לדים רגילים של 5v כמו שקונים בחנות אלקטרוניקה. מדובר על לדים עם התאמה לפעול ב-12v בתוך רכב.

ב. ניתן למצוא פה ושם בארץ לדים של 12v (לא נפוץ עדיין), אבל לפי מה שנאמר לי הם באיכות שאינה משתווה ללדים שמוכרים בחו"ל. הם פחות בהירים, ופחות אמינים (נהרסים).

 

---

 

הבעיה היחידה היא שאני לא מצליח לעגן את ידית הכיוון באמצעות הבורג (יש בורג פיליפס קטן בכל צד).

האם יש זווית ספציפית שאני אמור להכניס את ידית הכיוון לתוך החור כדי ש"תיתפס"?

הבורג לא נראה בכלל ארוך מספיק כדי לתפוס את הידית, הוא לא מפעיל עליה בכלל לחץ.

אולי היה שם איזה חלק נוסף שנפל, אם לא אמצא פיתרון אחפש בורג קצת יותר ארוך.

לידיעת מי שיקנה מראה חלופית - הבעיה הייתה כתוצאה מידית שאינה תואמת בדיוק את המקורית.

במקור לידית המקורית היה "שקע" של מספר מילימטרים למעלה, ע"מ לעגנה כמו שצריך.

בידיות שבמראות החילופיות שקניתי השקע לא היה עמוק מדי.

פתרתי את העניין באמצעות יצירת "שקע" בעצמי - עם מברג, סכין יפני, קאטר ושפיץ פלייר. 2 דקות של עבודה.

- - -------[Fireball]------ - -


×
×
  • תוכן חדש...