Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

אני חושב שהשינוי המוצע בסעיף לא מספק. "התליית" הרשיון תמומש ע"י משרד התחבורה, קרוב לודאי, בכלי הקיים לצורך עניין זה כיום - "הפקדת רשיון". קשה לי להאמין שמשרד התחבורה "ימציאו" מכשיר אדמיניסטריטיבי חדש לעניין זה.

הבעייה עם הפקדת רשיון, היא שלא יוכל אדם לנהוג בכביש ציבורי אל המסלול, לעלות על המסלול, ולחזור בכביש הציבורי הביתה: אם ירצה לעלות עם רכב חוקי לכביש על המסלול, הוא יצטרך לגשת למשרד הרישוי, להפקיד את הרשיון, לגרור את הרכב למסלול וחזרה, לגשת שוב למשרד הרישוי, ולקחת את הרשיון.

אין ספק שזה הרע במיעוטו, אבל לדעתי אין מנוס מלהוסיף בחוק "משפחה" נוספת של רכבים, בין אלו הנכללים תחת פקודת התעבורה ובין אלו הנכללים תחת חוק הספורט המוטורי: קבוצה בעלת רישוי כפול.

לקבוצה זו ידרש סט תקנות מיוחד, שיפתור את הנושא הביטוחי ע"י הבדלה חד משמעית בין סיטואציה ספורטיבית ותעבורתית. אין ספק שידרשו כאן מגבלות מסויימות לגבי השימושים הספורטיביים כדי למנוע חפיפה בין השניים. מבחינת מיסוי, כנראה שצריך להחיל על קבוצה זו את המיסוי המחמיר מבין השניים - מיסוי רכב לתעבורה.

כמו שכבר נאמר כאן - וזה הובהר למשרד - אם זה לא יבוצע במקום, אז זה חסר כל ערך.

 

וביחס ל"משפחה" הנוספת: לא שיש לי התנגדות, חלילה, אלא שלמשרד התחבורה יש כזו. נמרצת.

 

אז לפני שעושים מלחמת עולם (וצריך להבין אם זה בכלל נחוץ, ד"א) - צריך לחשוב על היחס בין מה שמוכנים לתת למה שאתה רוצה לקבל. ולמרות הבעיתיות (כדוגמד זו שהזכרת, למשל, וכנראה - ואני עדיין לומד את הנושא - ביחס לכלי אנדורו), נראה שבכ"ז יש כאן פתרון אפשי לבעיה.

×
×
  • תוכן חדש...