Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לא מוצא מקום לרכוש מצבר BOSCH S5 במידות מסויימות 315X175X175 (נמוך)


Guest Automatic1
שימו לב! השרשור הזה בן 2556 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תודה רבה מרק, אני אבצע את זה, נשמע באמת מעניין.

קראתי לעומק את המדריך, מצאתי כמה דומים וחייב לציין שבודדים מקפידים לחבר את הפלוס קודם לפניי המינוס וכו'.

באמת יש הבנה לקויה או חוסר מקצועיות בהתקנת מצברים בארץ.

אני אתן בראש למי שצריך על הנושא של הפקק, לא מספיק נזל לי השנפ אני עוד מסתכן בגלל חוסר מקצועיות עם מצבר שעלול להתפוצץ (בהומו דיפו).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

חזרתי לעדכן שוב פעם, בנוגע לפתחים במצבר לשחרור גזים וכו', לא נראה שיש שם דבר כזה ייתכן ונושא זה טופל כפי שתראה בתמונות.

המכסה הוא מקשה אחת, לאורך כל המצבר ובכל צד יש את הפתח שלו, אבל הכל מובנה, אי אפשר להסיר משהו או לפחות גם לי בנסיון, הכל סגור הרמטית כמו שצריך.

 

ההשערה שלי, שזה היה נכון עד לפניי כמה שנים, כאשר המצבר היה סוג של מחולק לצד ימין ושמאל ובאמת היה אפשרי לפתוח או להסיר מכסה כלשהו, כיום לא נראה שזה המצב וזה כנראה טופל בתכנון הנדסי של המצבר.

 

אני מאמין מאוד, שהמצברים האלו היו מגיעים עם מדבקה, הוראות מפורשות להסיר את אחד הפתחים ומניח שבכל מקום מקפידים על זה, אחרת היינו שומעים על מצברים שהתפוצצו בכמויות (ויש כאלו מקרים, מרק צודק, שמצברים התפוצצו).

 

להלן התמונות, שטפתי עם סודה ומים כפי שהומלץ, ניקיתי כמה שאפשר, נראה נקי בזכות התיבת פלסטיק שיש בפורד, בהחלט הציל את המצב ואת כל מה שמסביב.

 

** התמונות הפוכות נורמלי אצלי במחשב, כשזה מועלה לכאן לשרת, זה מתהפך משום מה... אין לי דרך לסדר יותר מדי.

20161206_201731.jpg

20161206_201744.jpg

20161206_201751.jpg

20161206_201758.jpg

20161206_201821.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חזרתי לעדכן שוב פעם, בנוגע לפתחים במצבר לשחרור גזים וכו', לא נראה שיש שם דבר כזה ייתכן ונושא זה טופל כפי שתראה בתמונות.

המכסה הוא מקשה אחת, לאורך כל המצבר ובכל צד יש את הפתח שלו, אבל הכל מובנה, אי אפשר להסיר משהו או לפחות גם לי בנסיון, הכל סגור הרמטית כמו שצריך.

ייתכן שהסירו את הפקק בשני הצדדים או לחילופין בעבר הפקקים היו מחוברים לידית הנשיאה של המצבר או מצורפים בתוך שקית ניילון ולפני התקנת המצבר היו מתקינים פקק בצד אחד של המצבר.

במקרים מסויימים הפקק מחובר למכסה של המצבר בצד הפלוס (ראה תמונה).

 

ההשערה שלי, שזה היה נכון עד לפניי כמה שנים, כאשר המצבר היה סוג של מחולק לצד ימין ושמאל ובאמת היה אפשרי לפתוח או להסיר מכסה כלשהו, כיום לא נראה שזה המצב וזה כנראה טופל בתכנון הנדסי של המצבר.

 

אני מאמין מאוד, שהמצברים האלו היו מגיעים עם מדבקה, הוראות מפורשות להסיר את אחד הפתחים ומניח שבכל מקום מקפידים על זה, אחרת היינו שומעים על מצברים שהתפוצצו בכמויות (ויש כאלו מקרים, מרק צודק, שמצברים התפוצצו).

 

המצברים שאני רכשתי היו עטופים בניילון ובתוך הניילון הייצרן צירף דף הנחיות בכמה שפות לגבי צורת התקנת המצבר ולגבי הפקקים.

 

ייצרני המצברים או ייצרן הרכב לפעמים לוקחים את האזהרות כמה צעדים קדימה.

ראה דוגמא למצברים שהיו מותקנים אצלי ברכב עם פקק אחד שאני התקנתי. המוסכניקים ואנשי המכירות של המצברים לא ידעו על חשיבות הפקק.

מצבר בוש-נקנה ב-2014-3.jpg

Picture 028.jpg

פקק במכסה.JPG

41XQaYa20XL.jpg

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איילצבי, ידידי הקיר, קראת 1-2 עמודים לאחור או מספר פוסטים שלי בבקשה?

כיצד אתה יכול להציע לי לרכוש שנפ כאשר השנפ הנוכחי שלי מדגם סילבר קלציום פלוס (לא הרגיל) דלף וכמעט והרס לי דברים ברכב (הרי יש תמונות ברורות) או מצברים נחותים כמו סטראטאפ או וולטה אשר כולם, הם מצברי טיפול.

אני בפירוש, חיפשתי 2 מצברים מעולים שלא דורשים טיפול ובטווחים מחירים של 800-1000 שקל אם כבר עם נתונים די ספציפיים של התנעה וכמות Ah.

 

אם תציץ כמה פוסטים למעלה, הרי שהמצבר של VARTA, הוא מדגם BLUE DYNAMIC שכבר נרכש במחיר של במקום 870-900 ב 770 שקלים כי היה ללא מע"מ בהומו דיפו, הרי כתוב שזה מצבר חדש וחזרתי לעדכן.

 

אני ממש לא הולך להמליץ על מצברי שנפ לרכבים אשר מצויידים במערכות כאלו ואחרות "חכמות" כפי שיש בפורד או לחלופין, מצברים שגם אם הם מעולים אבל דורשים טיפול (אי אפשר לטפל בהם בפורד, זה לפרק כל פעם את הפילטר אוויר ולהוציא את המצבר).

 

אך ורק מצבר ללא טיפול, מדוע? כיוון שגם אם חלילה וחס, המצבר החליט לסיים את חיו, הוא לא ידלוף לי בכל הרכב ולשמחתי, בפורד זה נמצא בתוך קופסאת פלסטיק שמגינה על כל העסק והיה לי מזל.

 

 

מרק10,

 

אכן, בדקתי ומשתי הצדדים אין פקקים, הם הוצאו, ייתכן וזה הוצא על ידי אותו מר בחור שהתקין (אדם מבוגר) וייתכן וזה עף או נקרע כאשר הרמתי עם הידית לקופה או לחלופין, לדעתי, אותו סוכן כבר מסיר את הפקקים והם מניחים את המצברים על המדפים, זאת הסיבה הכי הגיונית.

לדעתי, מדובר על הנחיה לסוכנים להסיר או לחנויות להסיר את הפקקים.

 

*** תשים לב כי הרגע ראיתי, שיש פקק בצד של המינוס, זאת אומרת שככל הנראה או הסוכן או הבחור שהתקין, הסיר את הפקק הנדרש :)

רואים את הקצה של הפקק בתמונות, בולט קצת.

 

אבל, חשוב מאוד וזה בהחלט לימד אותי משהו חדש, אולי זה יעזור לאחרים גם כן, או כאשר אני אראה פקקים שכאלו פה ושם.

עריכה אחרונה על ידי Automatic1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, אך יש רכבים שטוענים במתח גבוה בהרבה יותר, דורשים דרישות מסויימות ולא מצברים "רגילים".

את הטעות כפי שהבנת ולפי התמונות, עשיתי עם השנפ, שהותקן לי במוסך לפניי שנתיים.

גם אם המצבר מעולה אך זה מצבר עם טיפול? זה אומר שהוא דרגה או כמה דרגות נחות יותר טכנולוגית מהמצבר שללא הטיפול, זאת עובדה. העיצוב התכנון והדרישות מהמצברים שללא טיפול, הן שונות.

 

רק החשש הזה שהמצבר עלול לדלוף, לימד אותי דבר אחד, רק מצבר אטום ככל הניתן.

האמת? ההפרש מחירים נמוך, ב 770 שקל שהשגתי את המצבר, אין לי סיבה לפזול למצברים אחרים.

 

כמו כן, המצברים האחרים, מספקים יכולות התנעה גבוהות בהרבה ממצבר מקבילי של שנפ או וולטה או סטארטאפ דווקא בגלל הסיבה שהם בנויים כפי שהם בנויים ואיכותיים הרבה יותר כמובן.

לא מזלזל כמובן, אך מצבר מול מצבר, השנפ העניק לי בקושי ~64 אמפר ו 580CCA והנוכחי נותן 74 אמפר ו 680CCA כאשר דגם הסילבר שרציתי ואין בארץ כרגע, מעניק 74 אמפר גם כן אבל עם 750-780CCA בהתאמה, הבדלים גדולים מאוד והם כמובן, ללא טיפול ומצויידים בטכנולוגיה אשר נדרשת לרכב שלי, ברמה הכללית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני משתמש במצברים האלה כבר כעשר שנים ומעולם לא נתקלתי בבעייה , דליפה או נזילה מהם .

שאלה לי אלייך.

האם למצברים תוצרת שנפ אשר אתה מתקין ברכב אתה מוסיף לפעמים מים מזוקקים ?

 

מספר המקרים שבהם מצברים נסדקו או/גם פלטו חומצה אשר גורמת לקורוזיה על נעלי הכבל הם יחסית רבים לכן הפסקתי להמליץ על מצברים תוצרת שנפ.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוולטה 66 הנמוך בעל המכסה השחור הוא ללא טיפול ועולה רק 540 שקלים .

 

.

האם הוולטה הזה הוא מצבר המכיל בתוכו SILVER CALCIUM? כיוון שזה פרמטר סופר חשוב עבורי, ה RC שלו אגב יחסית נמוך (נתון יחסית חשוב לי גם כן).

 

*** הטעינה במונדאו היא החל מ 14.4 ועד 15.3 במקרים מסויימים אפילו, כיוון שכך המערכת עובדת ולכן, קריטי יחסית, סוג המצבר ולא חסרים מקרים שיש לאנשים בעיות והם פשוט לא מבינים שזה בגלל סוג המצבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2556 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...