Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3570 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

היום יצאתי מאחד הרחובות ופניתי ימינה(מין צומת T שאני באתי מלמטה כביכול), בשניה שפניתי ימינה נכנס לרחוב בעל ג'יפ(מכיוון ימין) שראה אותי, נתן פול גז(כדי להראות כוח כנראה) ובלם בחוזקה. חזרתי רוורס כדי לתת לו לעבור והוא בתגובה התחיל לצעוק אם אני רוצה שהוא ירשום את המספר שלי וידווח למשטרה על מנת שאקבל דוח. אמרתי לו "בהצלחה, תצלם את המספר שלא תשכח"

בדיעבד שמתי לב שיש שלט של חד סיטרי בכניסת הרחוב, אך אין שלט המורה על אין כניסה במקום ממנו באתי. כמובן שצילמתי אחר כך את כל הצומת.

עד כמה המילה שלו תהיה אמינה מול המשטרה?

מה הדוח שאני צפוי לקבל במידה ואקבל(נהג צעיר ופעם ראשונה שאקבל דוח/הערה או משהו כזה)?

והאם יש לי עילה לערעור?

תודה

EX : Chevrolet epica X 2009 2.5L

Toyota avensis 2016 1.8L

suzuki celerio 2017 1L

יש כאלה שחיים את הרגע, אני חי את הסל"ד 8)

פורסם

האם מהכיוון שאתה הגעת, יש שלט שמורה על פנייה שמאלה בלבד? או על איסור פנייה ימינה?

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם
האם מהכיוון שאתה הגעת, יש שלט שמורה על פנייה שמאלה בלבד? או על איסור פנייה ימינה?

 

שלילי.

גם הרחוב הזה הינו חד סיטרי(שלטים חדשים כנראה)

EX : Chevrolet epica X 2009 2.5L

Toyota avensis 2016 1.8L

suzuki celerio 2017 1L

יש כאלה שחיים את הרגע, אני חי את הסל"ד 8)

פורסם

אין תמרור אין כניסה, העובדה שנכנסת.

 

התמרור הוא הכניסה אסורה.

 

הסבירות שאותו נהג יתלונן במשטרה שואפת לאפס.

 

כאמור צילמת

 

תעלה לכאן את הצילומים , נוכל על סמך כך לחוות דעה טוב יותר

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

צילמת שאין שם תמרור "אין כניסה"? כל מה שהוא אומר שווה לתחת.

חוץ מזה, רוב הסיכויים שהוא באמת ילך למשטרה ויתלונן שואפים ל0, במיוחד שלא נגרם נזק לאף אחד.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

20160909_085421.jpg20160909_085444.jpg

 

אלו התמונות, ניתן לראות בבירור את הביואיק שחונה מאחורי המאזדה בכיוון אליו פניתי, דבר שהטעה גם.

השאלה אם לא אמור להיות תמרור למרות שגם הרחוב ממנו באתי הסתבר בדיעבד כחד סיטרי?(כלומר כל הדרך נסעתי כנגד כיוון התנועה)

EX : Chevrolet epica X 2009 2.5L

Toyota avensis 2016 1.8L

suzuki celerio 2017 1L

יש כאלה שחיים את הרגע, אני חי את הסל"ד 8)

פורסם

לי לפחות לא ברור מהיכן הגעת?

 

מה השילוט מכיוון הרכב האדום?

 

יש שם 3 תמרורים.

 

אם נכנסת לרחוב ימינה אחרי המזדה הכחולה , היה אמור להיות שם תמרור הכניסה אסורה, אם אכן מדובר בכביש חד סיטרי לכיוון הצומת המצולמת.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אין תמרור, אין בעיה. גם אם היה תמרור, הסיכוי שהוא באמת יתלונן עליך ולא רק איים, שואף לאפס.

אני לא הייתי מוטרד מהעניין. בכל מקרה, תצלם תמונות ברורות של המקום מכמה פרספקטיבות, תשמור אותם ותשכח מכל הסיפור.

ישה, בתור אחד שמדקדק במינוח המדוייק של התמרור, תעשה הגהה לדברים שאתה כותב :wink:.

פורסם
לי לפחות לא ברור מהיכן הגעת? מכיוון שצולמה התמונה

 

מה השילוט מכיוון הרכב האדום? אני מניח שעצור, התחתון אני לא יודע

יש שם 3 תמרורים. על איזה שלישי מדובר?

 

אם נכנסת לרחוב ימינה אחרי המזדה הכחולה , היה אמור להיות שם תמרור הכניסה אסורה, אם אכן מדובר בכביש חד סיטרי לכיוון הצומת המצולמת. הכביש שממנו באתי חד סיטרי גם, אך מסתבר שאני באתי נגד כיוון התנועה גם מהצד הזה

 

בסופו של הדבר מי שבא מהצד הימני של ה T יכול או להמשיך ישר אל דרך חד סיטרית, או שמאלה(למטה) אל דרך חד סיטרית גם כן.

EX : Chevrolet epica X 2009 2.5L

Toyota avensis 2016 1.8L

suzuki celerio 2017 1L

יש כאלה שחיים את הרגע, אני חי את הסל"ד 8)

פורסם

אם מלכתחילה הגעת לצומת מדרך חד סיטרית, בניגוד לכיוון התנועה, אז לא צריך להיות שום תמרור. אם שוטר היה עוצר אותך, היית מקבל דו"ח. אבל זה לא המקרה, ושוב, הסיכוי שאותו אדם יגיש נגדך תלונה, ממש שואף לאפס.

פורסם

תמרור 402 ( הכניסה אסורה ) צריך להיות בקצה השני של דרך חד סטרית.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אם מלכתחילה הגעת לצומת מדרך חד סיטרית, בניגוד לכיוון התנועה, אז לא צריך להיות שום תמרור. אם שוטר היה עוצר אותך, היית מקבל דו"ח. אבל זה לא המקרה, ושוב, הסיכוי שאותו אדם יגיש נגדך תלונה, ממש שואף לאפס.

 

תאר לך אדם שבא מהכיוןן שממולי, אם אין לו שלט הוא יפנה שמאלה נגד כיוון התנועה אך אין לו תמרור המורה על כך. לכן אני כמעט בטוח שלפי חוק חייב להיות שם תמרור.

לא יודע אם בטוח הייתי מקבל דו"ח. אבל למדתי מהטעות.

EX : Chevrolet epica X 2009 2.5L

Toyota avensis 2016 1.8L

suzuki celerio 2017 1L

יש כאלה שחיים את הרגע, אני חי את הסל"ד 8)

פורסם

יש לו הוכחות? צילם אותך?

אם לא הסיכוי שתקבל דוח הוא אפסי... מה כל אחד שיגיע ויגיד הרכב עשה ככה וככה יקבל דוח?

כל אחד שילך למשטרה עם המספר רכב שלי ויגיד שעשיתי עבירה אקבל דוח? אם אין הוכחות לא יקרה כלום ושום דבר

פורסם
יש לו הוכחות? צילם אותך?

אם לא הסיכוי שתקבל דוח הוא אפסי... מה כל אחד שיגיע ויגיד הרכב עשה ככה וככה יקבל דוח?

כל אחד שילך למשטרה עם המספר רכב שלי ויגיד שעשיתי עבירה אקבל דוח? אם אין הוכחות לא יקרה כלום ושום דבר

 

הוא לא צילם, רק הסתכל על המספר רכב.

EX : Chevrolet epica X 2009 2.5L

Toyota avensis 2016 1.8L

suzuki celerio 2017 1L

יש כאלה שחיים את הרגע, אני חי את הסל"ד 8)

×
×
  • תוכן חדש...