Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגיר רנו לוגאן לא מתחלף בירידה וכדו'


NCR
שימו לב! השרשור הזה בן 3053 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש לי רנו לוגאן. וכשאני יורד בירידה הוא נשאר על הילוך שני. ולא מתחלף לשלוש וארבע. ותמיד אני צריך ללחוץ על הגז גם בירידה. אם לא שאני מחליף ידנית את הגיר האם זה תקין?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע תקין, מחשב הרכב מזהה שאתה בירידה ומשאיר את הרכב בהילוך נמוך בשביל בלימה באמצעות המנוע כדי למנוע התחממות יתר של הברקסים

Seat IBIZA 2015 1.2 TSI DSG

Skoda OCTAVIA 2013 2.0 TDI DSG

Skoda CITIGO 2014 1.0 MPI ASG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע תקין, מחשב הרכב מזהה שאתה בירידה ומשאיר את הרכב בהילוך נמוך בשביל בלימה באמצעות המנוע כדי למנוע התחממות יתר של הברקסים

אז מה בשביל לנסוע על 80 בירידה אני צריך ללחוץ כל הזמן על פול גז (כמעט)?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו פשרה סבירה, המנוע וההילוכים עוזרים לבלימה בירידה.

 

אפשר להעביר לבד, באופן ידני להילוך גבוהה יותר.

אבל, להקפיד, לא לבלום אח"כ כל הזמן, שלא יתחממו הבלמים.

 

עוד אפשרות, לנסות ללמוד להעביר עם דוושת הגז את ההילוך.

ללחוץ על הגז, ולהרפות קלות מהדוושה, הרכב יזהה שאין התנגדות ויעלה הילוך.

(צריך להתאמן קצת, ללמוד לשחק עם התרגיל הנ"ל )

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לוחץ על הגז עד שהגיר "מבין" שאתה רוצה להיות בהילוך גבוה

 

Sent from my Mi-4c using Tapatalk

יפה אז כך עשיתי אובאמת הוא נשאר על הילוך 4 אבל גם אז זה נשמע שהוא מתאמץ הוא מרעיש והוא לא נוסע חלק בשקט כמו שהיה לי ביונדאי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם נניח אתה יורד ב 100-120 קמש והרכב בהילוך רביעי (כי יש לו רק 4), אתה תשמע את המנוע מרעיש כי הוא נמצא בסלד גבוה.

עש תיבות שברגע שאתה עוזב את הגז הן "מעבירות" לניוטרל ואז הסלד צונח ולא שומעים את המנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3053 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...