Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתלבט לגבי רכב חברה(עם טוויסט קל בעלילה)


pipinoadar
שימו לב! השרשור הזה בן 3211 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

בקרוב אתבקש להחליף את הפוקוסטיישן ששירתה אותי ב(כמעט)3 שנים האחרונות.

האפשרויות הם :

מאזדה 3

קורולה

I30 סטיישן

ראפיד

עד עכשיו הכול טוב יפה (ומשעמם)

השאלה אשר מעניינת אותי והייתי רוצה לשמוע (לקרוא) את דעתכם:

במידה ואצליח לקבל את הראפיד בגרסת ה"אלגנס"(המאובזר) האם היא נותנת פייט לאופציות האחרות?

הסיבה שאני שוקל ללכת דווקא על הראפיד היא שפשוט נמאס לי מהמנועים האנמיים של ה1600 ושות" + יש לי נסועה גבוהה בחודש ובקרת השיוט תעזור לי מאוד.

 

מה אתם אומרים?

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ראפיד זה רכב שמיועד למדינות עולם השלישי (הודו, מזרח אירופה וכד'). זה סופר מיני סדאן בין אם הוא עם מערכת מולטימדיה, לדים וכד' או בלי, זה עדיין לא רכב ברמה של משפחתית. והוא צפוף מאוד כמו אוקביה MK1. עדיף כבר אוקטביה בדגם הבסיסי - זה רכב הרבה יותר טוב. מעבר לזה, קורולה ומזדה 3 רכבים מודרניים למדי ועדיפים על ראפיד מבחינת מרווח ואיכות חומרים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לראפיד יש שילוב מנוע וגיר מצויינים.

למעשה, הביצועים המצויינים שלה יגרמו לך לשכוח את החסרונות שלה (בתנאי שאתה באמת אוהב לנהוג ונהנה מתאוצה חזקה).

החיסרון המשמעותי ביותר שלה הוא תא הנוסעים הצפוף (יחסית למשפחתית "אמיתית") ובעיקר הפלסטיקה המזעזעת של תא הנוסעים.

נסה לקבל סיאט לאון 1200,היא אומנם חלשה יותר, אבל הרבה יותר נעימה ומפנקת. לא אמורה לעלות יותר מהראפיד המפוארת.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראפיד זה רכב שמיועד למדינות עולם השלישי (הודו, מזרח אירופה וכד'). זה סופר מיני סדאן בין אם הוא עם מערכת מולטימדיה, לדים וכד' או בלי, זה עדיין לא רכב ברמה של משפחתית. והוא צפוף מאוד כמו אוקביה MK1. עדיף כבר אוקטביה בדגם הבסיסי - זה רכב הרבה יותר טוב. מעבר לזה, קורולה ומזדה 3 רכבים מודרניים למדי ועדיפים על ראפיד מבחינת מרווח ואיכות חומרים.

 

הכל נכון אבל לראפיד מנוע TSI 1.4 שאמור להיות מצויין ובהחלט עדיף בהיבט הזה על החלופות האחרות אותן פות"ש שוקל. ה dsg אמנם שנוי במחלוקת אך בהיבט הביצועים הוא בהחלט מהמוצלחים

 

כנראה שהאוקטביה לא מוצעת לו ומכל מקום בד"כ בליסינג מגיעה עם מנוע 1.2 וככל הנראה שוקלת קצת יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה מהם הצרכים המשפחתיים והציפייה מנהיגה. אם לא חייב משפחתית לחמישה + רוצה להרגיש מה זה שילוב מנוע וגיר פצצתי, שייקח את הראפיד. אם צריך משפחתית נוחה ואוהב גאדג'טים ואיכות חומרים אז שיכניס את השאר למשוואה. אולי הראפיד אלגנס מרגישה יותר איכותית מבפנים (מולטימדיה, בקרת אקלים, חיפויים שונים?) אז זה מחפה על זה

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל נכון אבל לראפיד מנוע TSI 1.4 שאמור להיות מצויין ובהחלט עדיף בהיבט הזה על החלופות האחרות אותן פות"ש שוקל.

בעיקרון אני מסכים לגבי שילוב מנוע וגיר, אבל מכונית זה לא רק מנוע וגיר. זה גם נוחות, מרווח פנים, איכות חומרים ועוד. אני חושב שראפיד פשרה רצינית בכל ההיבטים האלו. האם זה מתאים לפותח השרשור? לשיקולו, זה רכב ל3 שנים.

 

גם אוקטביה 1.2 זה שילוב טוב של מנוע וגיר, נכון שיש רכבים מהירים יותר בזינוק מהרמזור. אבל מה זה משנה? החיים זה לא 0-100, ואם השמחה היחידה מנהיגה זה רק ההאצה, אז כניראה צריך להחליף רכב כדי להנות מדברים אחרים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם על ההתייחסות,אכן לצערי האוקטביה/לאון לא מאופשרות(בשלב זה) והאופציות עגומות(אני מקבל בחילה רק מלחשוב על הI30/קורולה אבל זה מה שיש)

ראיתי את הראפיד בגרסאות אפילו מפנקות עוד יותר אך זה בחו"ל.

הצרה היא שכל פעם שאני מאיץ או רוצה לצאת לעקיפה אני מרגיש שאני נתון לחסדי שמיים וכאן דווקא בחירה בראפיד הייתה ממלאת לי חוסר עצום בדרישות מנוע/גיר שיש לי.

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שאתה אומר, חשוב לך האצות ביניים.

אל תחשוב שאתה עכשיו עובר למנוע של GTI ויש לך כח זמין בכל סלד ובכל שלב.

ההבדל בין הדגמים שאתה מתלבט לבין הראפיד בין אפס למאה הוא בערך שתי שניות שבהאצות ביניים, שעליהן אתה מתלונן, לא באמת תרגיש את ההבדל הזה.

 

היות ומדובר ברכב ליסינג, הייתי הולך על מי שהכי נוחה לך לנהיגה וזאת משום שיש לך קילומטראז גבוה.

אל תשכח שאתה מגיע מרכב שהוא סטיישן ועכשיו לעבור לרכב שהוא עם תא מטען "קטן", יהיה אתגר מציק.

אני אישית הייתי הולך על היונדאי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאמרו לך, הכל תלוי בצרכים.

רוצה כוח?קח את הראפיד.

צריך רכב מרווחב למשפחה איכות ומעט יותר חזקה מהיונדאי?קח קורולה.

רוצה מרווח, יכולות הובלת ציוד, בקיצור זקוק לתא מטען?קח את היונדאי.

בינינו התא מטען בראפיד לא רע, מאחורה כל עוד לא דוחסים 3 בסדר.

אם לא היית קורא פה לא היית מעלה מדעתך שהוא "מיועד" למדינות כאלו ואחרות.

נכון לא תתלהב מהאינטריור בחודש הראשון.

ובתוספת אחרונה, הרכב בליסנג כך שאין הרבה משמעות לבעיות אמינות, הייתי בוחר בראפיד.

ההבדל בתנועה מורגש, בכל מצב.

אם אתה נוסע הרבה תשווה את בידוד הרעשים, לא כלכך זוכר להשוות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצרה היא שכל פעם שאני מאיץ או רוצה לצאת לעקיפה אני מרגיש שאני נתון לחסדי שמיים

אני מציע לנהוג בזהירות ולא לצאת לעקיפות בסיטואציות שמסכנות אותך ושאר משתמשי הדרך. אני מכיר את זה טוב מאוד שנהגים יוצאים להעקיפה ולא מסיימים את זה בזמן, מספר פעמים מנעתי תאונה חזיתית קטלנית על ידי ירידה לשוליים.

אני ממליץ לאמץ גישה: לא בטוח? אל תעקוף!

 

בעיקרון בכביש לא ריק כדי לבצע עקיפה בטוחה דרוש מנוע חזק מאוד.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ברור לי מה הצרכים שלך מבחינת מרחב. מכיוון שאתה שוקל ראפיד אז אני אניח שאין לך אילוצים כאלה, ושהיית עד עכשיו עם פוקוס סטיישן בלית ברירה (מצב שמכירים מצויין בחברה שאני עובד בה).

 

במקום שלך, ואם מדובר בראפיד אלגנס, הייתי בוחר בה ודווקא בגלל שזה ליסינג תפעולי ונחסך ממני להתעסק עם ה"פולקלור" סביב הגיר\מנוע\דגם ואני יכול פשוט להנות מהרכב 3 שנים. שיהפוך לדלעת אח"כ מבחינתי.

 

אבל, אם מדובר באיזו ראפיד בגרסת בסיס, או שיש צפי להשתנות צרכים מבחינת מרווח ב3 שנים הקרובות - מאזדה או קורולה. מאזדה יותר יפה, קורולה אאל"ט יותר מרווחת.

 

קולגה שלי לקח בזמנו פג'ו 308 במקום פוקס סטיישן משיקולים דומים לשלך.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3211 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...