Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן השוואתי: סקודה אוקטביה סטיישן מול קיה סיד סטיישן ומול טויוטה אוריס סטיישן


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 3459 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ממש לא אהבתי מה שרשמתם על הטויוטה, יש לי אותה בבית(כן כן בגירסאת הסטיישן היברידי) וזה רכב מעולה.

שכחתם לציין שיש עוד שקע חשמל בתא מטען ואני לא יודע על מה אתם מדברים אני לקחתי אותה לקצה ורק חיוך היה לי על הפנים.

בלמים מעולים והesp אחד הטובים אם לא הטוב ביותר שיצא לי לראות באוטו ולהרגיש.

 

מודה שלא נהגתי על הסטיישן, אלא על אוריס היברידית רגילה. רכב שכ"כ מאכזב בנהיגה נמרצת לא זכור לי מזמן. הררי תת-היגוי, הגה זוועה ובאופן כללי הרגשה של מוצר שלא מעודד נהיגה. אם היה לך "רק חיוך", ממליץ על מכוניות דינאמיות באמת לקבלת פרופורציות.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אתם ממש סותרים את עצמכם במבחן הזה. תחילה רשמתם שאוקטביה הכי פחות מאובזרת ואז בסיכום יצא לכם שלאוריס אין שום יתרון מלבד צריכת דלק ובאבזור היא נופלת מהמתחרות?? הגג הפנוראמי והחישוקים הקלים כבר סוגרים את הפער במחיר מול הסיד אפילו וגורמים לאוריס להראות הכי מרשימה חיצונית מבין שלוש הנבחנות. כמו כן יש לה מולטימדיה מקורית שרשמתם שהיא מעולה ולא התקנה מקומית כמו בסיד (ולא ברור מה באוקטביה - לא רשמתם).

 

הסיכום שלי למבחן הזה - מי שצריך המון מרחב, צריך ללכת על אוקטביה, מי שרוצה יכולת דינאמית - סיד, ולמשפחה שבמושב האחורי שלה יסעו באופן קבוע ילדים בלבד וחסכון בדלק ואמינות (זה בנימה אישית) חשובים - האוריס היא המכונית המומלצת.

עריכה אחרונה על ידי Arco
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגג הפנוראמי עולה 2,000 ש"ח נוספים ועדיין לדעתי האוריס מכוערת, מזכירה את האקורד סטיישן הקודמת שכמה יחידות ממנה הגיעו ארצה, מקרר עם חזית של טויוטה.

באוקטביה גם יש מולטימדיה מקורית.

 

אני חושב שהסיד היא באמת שילוב לא רע, אמנם יחידת כוח לא הכי חדשנית שיש אבל לבטח תרגיש כמו ללכת על בטוח עם האחריות המורחבת. מלבד סעיף המנוע מדובר ברכב מאוד מרשים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב כל אחד וטעמו, אני לא אוהב את החזית של הסיד עם פנסים שנמתחים יותר מדי גבוה ולאחור וגם קו החלונות שלה עולה יותר מדי בחלק האחורי, לא מתאים לילדים, בקטע הזה (קו החלונות) אוקטביה עדיפה ואוריס באמצע.

 

תודה על המחיר של גג הפנוראמי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רנו סטיישן מגיעה רק עם דיזל, לא? אבל בלי שום קשר, היא חסרה. לאון סטיישן במקרה ראיתי היום וממש לא התלהבתי, עדיף כבר את אוקטביה, כמה שהעיצוב שלה משעמם, אבל עדיין עדיף על לאון סטיישן לדעתי. מי שעוד חסרה זו יונדאי I30CW שפופולארית מאוד (אפילו אם זה בליסינג לרוב). פוקוס סטיישן תהפוך לרלבנטית אחרי שיגיע הדגם המחודש עם גיר נורמלי.

עריכה אחרונה על ידי Arco
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרנו מגיעה גם עם מנוע ה-1.2 TCe (שקיים בקליאו) אך הוא פחות מוצלח מהדיזל.

ה-I30 אמנם חולקת פלטפורמה עם הסיד, אך הסיד הרבה יותר מוצלחת.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרנו מגיעה גם עם 1.2 טורבו עם 130 כ"ס.

הלאון נראית יותר טוב מהאוקטביה, צ'מפיון גם בחרו רכב מבחן ברמת גימור נמוכה ובצבע כסוף הכי בנאלי שיש והרכב נראה פשוט פשוט והעיצוב החיצוני ללא פנסי ערפל וחישוקי מגנזיום ממש ריקני.

היונדאי I30 והקיה דיי דומות רק שלסיד תא נוסעים עדיף, אבזור עדיף וגיר רובוטי דו מצמדי שאני מנחש שה-I30 תקבל במתיחת הפנים שלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין שבאתר של רנו סטיישן 1.2 לא קיימת. אני בספק ש-I30 תקבל את התיבה של קיה, כי קראתי שיונדאי מפתחת תיבה כפולת מצמד עם 7 הילוכים שאמורה להגיע גם ל-I20 בסופו של דבר. לא ברור לי למה הם עושים בידול כזה בין קיה ליונדאי בתיבות ההילוכים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^ אמת, והוא מוכיח את עצמו כבר 3 שנים על הכביש.

בכל מקרה, לדעתי כן היו צריכים להכניס גם את הצרפתייה למשוואה, על אחת כמה וכמה את הדיזל (אין כאן מבחן של מנוע בנזין בלבד, יש כאן מבחן סטיישן נקודה).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק, בגרסה שהיא לא טורבו. ולוסטר הושקה פחות או יותר באותו זמן כמו ה-I30 סטיישן החדשה או אפילו טיפה לפני, עוד יותר מוזר למה I30 נשארה עם תיבה רגילה.

עריכה אחרונה על ידי Arco
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרנו מגיעה גם עם 1.2 טורבו עם 130 כ"ס.

הלאון נראית יותר טוב מהאוקטביה, צ'מפיון גם בחרו רכב מבחן ברמת גימור נמוכה ובצבע כסוף הכי בנאלי שיש והרכב נראה פשוט פשוט והעיצוב החיצוני ללא פנסי ערפל וחישוקי מגנזיום ממש ריקני.

היונדאי I30 והקיה דיי דומות רק שלסיד תא נוסעים עדיף, אבזור עדיף וגיר רובוטי דו מצמדי שאני מנחש שה-I30 תקבל במתיחת הפנים שלה.

 

לקליאו 120כ"ס,לא 130כ"ס.

 

האוקטביה פשוט יותר מוצלחת מהטויוטה ובוודאי שמהקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

GUGY

 

אוקטביה חייבת חישוקים קלים, פנסי ערפל וקסנון +צבע פחות משעמם ואז היא נראית טוב אפילו. רמת גימור אלגנס חסרה פנסי קסנון שאיתם המחיר יעבור את ה-140K למנוע 1.2, פנסי החזית המכוערים האלה (כמו ברכב המבחן) הם האחראים העיקריים למראה הסתמי שלה לדעתי.

 

תמונה מהגוגל שממחישה על מה אני מדבר, אם כי הצבע עדיין לא מושלם, אך עדיף על הכסוף.

 

Skoda-Octavia-Combi-1.4-TSI-Elegance-Businessline-1.jpg

עריכה אחרונה על ידי Arco
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3459 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...