Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השיפוץ מתחיל קורטינה 74


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7878 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום ביקרנו אצל הפחח אחרי שהקורטינה הייתה אצלו כל היום.

העבודה שהוא עשה נראית ממש יפה, נשאר עוד הרבה עבודה אבל נהנים מכל רגע בשיפוץ.

תמונות ממהלך העבודה:

DSCF3369.JPG

DSCF3370.JPG

DSCF3371.JPG

DSCF3372.JPG

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

היי

יחסית לחלודה , יחסית לשנתון שלה, אין הרבה חלודה ופחחות בכלל...מצב מעולה.

מניסיון עם פורד טאוונוס ואח"כ קורטינה , אני יכול לומר לך שהרכב ניראה מעולה!!!

 

רק תבדוק לפני שאתה עושה צבע,בזמנו הייתה לי קורטינה 82 וטאוונוס 74 ,תבדוק בקורות אחרי הכנף,כלומר כשאתה פותח 2 דלתות,תבדוק אם ישנם חורים ,וגם אם אין חורים,אני יכול לומר לך , אני עשיתי 2 תאונות בכנף עם הקורטינה וגם עם הטאונוס שהייתה לי,וכשהחלפתי כנף, הכל מתחת היה אכול...ממש אכול,נאלצתי לקחת לרתך לפני הצביעה וממש לבנות שם ולתפור את כל הפינה, פירקתי גם צד נהג וגם שם,מאחורי הכנף, כל המשקוף מצד הדלת,את כולו הייתי צריך לתפור לפני צביעה.

כאשר הכנף מורכבת לא רואים כל חלודה או חורים אך מתחת הכל היה אכול.

אני לא אומר לך לפרק כנפיים , אך תנסה לשים לב לקטע שבין הדלתות לכנפיים טוב טוב....

בכל אופן בהצלחה- ניראה פשוט מעולה!!!

פורסם

היי לירון ,מה שלומך?

 

הרכב פשוט מדליק הבודי ממש יפה

אם אתה באמת אבל באמת שלא איכפת

לך שתף אותנו לאיזה צבע אתה מתכוון

לצבוע את הקורטינה ???

דרור.

דרור בננה.

אוף נישברה לי ביצה ,נו טוב אני הולך לשטוף ידיים.

 

DrorBANANA site

פורסם

עוד שלב נגמר שהוא צביעת צבע יסוד

כעת מתקנים את כל התיקונים הקטנים וצובעים עוד פעם צבע יסוד ולאחר מכן צבע כללי.

תמונות יעלו בהמשך.

פורסם

באמת נראית עבודה לא ראה ,

 

אבל התוצאה הסופית תהיה הרבה יותר טובה אם יפרוקו כמה שיותר חלקים - פנסים, אנטנה, מראה, ניקלים ...

בכל מקרה שיהיה בהצלחה ובהנאה .

פורסם

לא יודע אם זה לא מאוחר להעיר ,

 

האם פורקו גומיות החלונות הקדמי והאחורי ?

בדרך כלל מסתתרת שם חלודה שלא נראת לעיין .

וגם הזדמנות פז להחליף לגומיות חדשות .

 

ביי

ובהצלחה

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור


×
×
  • תוכן חדש...